Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239134/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.ostrowiec.pl/artykul/3001/25428/opracowanie-gminnego-programu-rewitalizacji-miasta-ostrowca-swietokrzyskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc5005f-fc37-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 429194,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje opracowanie zgodnie w zasadami określonymi w ustawie z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji (zwanej dalej „ustawą”) Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego (zwanego dalej „programem”). Zamawiający przewidział w zamówieniu realizację trzech etapów, w tym opracowanie dla programu prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu w sprawie Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 14 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wobec Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, która zostanie przeprowadzona w zależności od opinii właściwych organów. W przypadku braku konieczności opracowania prognozy wynagrodzenie wykonawcy zostanie obniżone o wartość realizacji tej części usługi.
Program musi spełniać warunki określone w ustawie oraz aktualnych wytycznych w zakresie rewitalizacji. Program musi zawierać elementy wymienione w art. 15 ust. 1 ustawy o rewitalizacji oraz przedstawienie dotychczasowych efektów rewitalizacji w gminie, informacje o obiektach zabytkowych i innych znaczących miejscach dla lokalnej społeczności znajdujących się na obszarze rewitalizacji, zestawienie budynków o nieuregulowanym stanie prawnym, posiadających nakaz rozbiórki lub wyłączonych z użytkowania decyzją nadzoru budowlanego znajdujących się na obszarze rewitalizacji oraz inne informacje wynikające ze specyfiki obszaru rewitalizacji oraz jego pogłębionej diagnozy. Realizacja zamówienia obejmuje także opiniowanie projektu dokumentu przez inne podmioty wskazane w art. 17 ust. 2 pkt 4 ustawy, wprowadzenie do projektu programu zmian wynikających z konsultacji społecznych oraz uzyskanych opinii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140835,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradztwa Strategicznego s.c. Dagmara Bieńkowska, Cezary Ulasiński, Justyna Szymańska, Magdalena Widuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792626711
7.3.3) Ulica: Włoczków 22/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Specjalista do spraw środowiskowych - realizacja II etapu zamówienia: opracowanie dla programu prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
"EKOSTANDARD" PRACOWNIA ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH ROBERT SIUDAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140835,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
- Zakup i dostawy produktów mięsno-wędliniarskich
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami, zlokalizowanego przy ul. Kuźnia 48 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.