eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cibórz › Dostawa środków czystości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cibórz

1.5.2.) Miejscowość: Cibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683419450

1.5.8.) Numer faksu: +48 683419494

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.flejsierowicz@ciborz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed3ef8d9-10eb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3ef8d9-10eb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060583/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa środków czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2210.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168980,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Płyn do mycia naczyń o poj. 5 l. - koncentrat szt. 590
2 Proszek do prania o wadze 2 kg szt. 1
3 Mydło w płynie antybakteryjne o poj. 5 l. szt. 400
4 Mydło toaletowe kostka o wadze 100 g. szt. 5
5 Płyn do kąpieli o poj. 5l. szt. 20
6 Szampon do włosów o poj. 1 l. szt. 250
7 Rękawice gospodarcze (mocne) para 400
8 Kostka WC w koszyku szt. 600
9 Świeca stołowa opakowanie a 8 szt op 5
10 Odświeżacz powietrza w aerozolu o poj. 300 ml
Ścierka do podłogi szt. 450
11 Ścierka do podłogi szt. 150
12 Gąbka zmywak a 5 szt. op 800
13 Płyn do mycia i dezynfekcji toalet oraz urządzeń sanitarnych typu Domestos lub równoważny o poj. 0,75 l. szt. 1500
14 Preparat nabłyszczający do zmywarek gastronomicznych o poj. 5 l. szt. 20
15 Płyn myjąco - dezynfekujący do przemysłowych zmywarek naczyń o poj. 10 l. szt. 30
16 Środek do usuwania kamienia wapiennego w zmywarkach gastronomicznych o poj. 3 l. szt. 25
17 Środek do usuwania kamienia i rdzy z armatury sanitarnej o poj. 1 l. szt. 500
18 Szczotka do szorowania z gwintem szt. 100
19 Szczotka do zamiatania z gwintem 30 cm z mieszanki 30% włosie naturalne i 70% włosie sztuczne szt. 200
20 Kij do szczotki 120 cm z gwintem, drewniany szt. 170
21 Worki foliowe czerwone 120 l a 25 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 25 mikronów, mocny zgrzew na dole op 100
22 Worki foliowe niebieskie 120 l a 25 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 25 mikronów, mocny zgrzew na dole op 1700
23 Worki foliowe niebieskie 60 l a 50 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole op 2000
24 Worki foliowe czerwone 60 l a 50 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole op 150
25 Worki foliowe żółte 60 l a 30 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole op 5
26 Worki foliowe kolor dowolny 160 l a 25 szt. wykonane z folii LDPE o grubości min. 30 mikronów, mocny zgrzew na dole op. 670
27 Ściereczki uniwersalne rozmiar 25 x 30 cm w rolce, w rolce 50 szt. rolka 2000
28 Ręcznik papierowy ZZ op a 20 pakietów op 700
29 Rolka papier bielona mini a 12 szt. szer. rolki 20 cm średnica rolki 14 cm op 50
30 Ręczniki papierowe makulat, zielony mini a 12 szt. op 180
31 Papier toaletowy a 64 szt. op 450
32 Mleczko do WC o poj 500 ml szt. 650
33 Pasta do podłogi w butelce szklanej o poj. 0,5 l szt. 20
34 Pasta BHP ścieralna op 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 120599,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ręcznik papierowy typu Reflex – papier w rolce centralnego dozowania dostosowany (kompatybilny) do dozowników firmy Tork o wymiarach wys. 31,80 cm, szer. 26,5 cm, głębokość 26,30 cm. Jednowarstwowy z włókien przetworzonych. Wymiary odcinka 20 x 35 cm, średnica całkowita rolki 19,50 cm, ilość odcinków min. 857, gramatura nie mniejsza niż 25g/mkw. Opakowanie a 6 rolek (rozmary +/- 2 cm) op 48
2 Mydło w pianie, lekko perfumowane, łagodne nie podrażniające skóry do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 28,60 cm, dł. 13,00 cm, głębokość 10,50 cm., o pojemności 1000 ml i ilości dawek 1000, typ S-1 Opakowanie a 6 op. 6
3 Mydło w pianie, lekko perfumowane, łagodne nie podrażniające skóry do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 28,60 cm, dł. 13,00 cm, głębokość 10,50 cm., o pojemności 1000 ml i ilości dawek 2500, typ S-4 Opakowanie a 6 op. 12
3 Papier toaletowy dwuwarstwowy, w rolce, biały z perforacją, dostosowany do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 21,90 cm, dł. 21.90 cm i głębokość 15,60 cm, z mieszanki makulatury i celulozy, papier o wymiarach dł. Rolki 111,6 m, ilość odcinków 620, średnica rolki 15 cm, gramatura nie mniejsza niż 2 x 16 g/mkw. Opakowanie a 12 rolek op. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 19484,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wysokoalkaliczny środek przeznaczony do gruntownego mycia za pomocą maszyn szorujących oraz bieżącego czyszczenia silnie zabrudzonych podłóg przy pomocy mopa. Do podłóg odpornych na środki zasadowe. Zawierający w swoim składzie: 2-(2-butoksyetoksy)etanol 2,5 - <10 %; Metakrzemian sodu pięciowodny 1 - <2,5 %; wodorotlenek potasu 1 - <2,5 %; Alkohol, C9-11, etoksylowany (6 EO) 1 - <2,5 %; wersenian czterosodowy 1 - <2,5 %; Pirofosforan tetrapotasowy 1 - <2,5 %. Stosowany w czyszczeniu gruntownym w rozcieńczeniu 500-1000ml na 10 l wody. w czyszczeniu codziennym od 100 do 500 ml. Opakowanie: 5 l
szt. 200
2 Preparat przeznaczony do codziennego mycia wszelkich powierzchni wodoodpornych (powierzchni lakierowanych, tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, marmuru, szkła). Wymagane właściwości antystatyczne. Chroni powierzchnię przed zabrudzeniem. Może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością, produkt posiada atest PZH HŻ. Stosowany w stężeniu 0,25-2,0%. Bez zawartości etanolu. Skład: (metylo-2-metoksyetoksy)propanol 2,5 - <10 %; Alkohole, C12-14, etoksylowane 2,5 - <10 %;. Wartość pH 7 - 9 (dla roztworu 100%). Opakowanie 5 l
szt. 600
3 Pompka dozująca kompatybilna z pozycjami nr 1 i 2 zadania nr 3 szt. 50
4 Nakładka na mopa 40 cm z mikrofazy do mycia dezynfekcji wszelkich zmywalnych powierzchni, posiadająca kieszeniowy system mocowania oraz specjalne trapezowe zakładki umożliwiające bezdotykowe wyciskanie, trapezowe zakładki muszą być usztywnione za pomocą specjalnych wsadów z tworzywa sztucznego, pozwalające na stabilne mocowanie trapezów w stelażu. Materiał: 100 % mikrofaza. Wymiary: nakładka: 45 x 16 cm, trapezowe zakładki 6 x 9 x 8,5 cm, kieszeń: 6,5 x 12 cm, trójkątne wycięcia w kieszeniach 2 x 2 x 3 cm, wymiary mogą róznić się od rzeczywistych o +/- 1 cm. szt. 700

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 28896,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147496,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174876,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147496,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ALF KLOREK, MOSKALIK SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368784522

7.3.3) Ulica: KĄKOLEWSKA 27

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147496,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-11 do 2024-07-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18390,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18390,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18390,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930754160

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18390,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-11 do 2024-07-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37207,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43760,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37207,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430566102

7.3.3) Ulica: Ludwika Spiessa 4

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-270

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37207,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-11 do 2024-07-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.