Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203042/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00207391/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00207392/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00218688/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0cea11e-8310-4b82-b866-229093ef90081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cea11e-8310-4b82-b866-229093ef9008
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łacznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi - etap VII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM-2/626/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2601626 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 800000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Główne założenia zakresu stanowią:
- Wykonanie prac remontowych;
- Zamawiający wyraża zgodę na pozostawienia wybranych obszarów ścian, tynków, posadzek w przypadku stwierdzenia ich stanu technicznego nadającego do dalszego wykończenia np. szpachlowania/malowania na ścianach i sufitach lub bezpośredniego układania w-w wykończeniowych na podłogach pod warunkiem zachowania poziomów i estetycznego efektu końcowego;
- Standard wyposażenia tj. biały montaż, sprzęt AGD, zabudowy meblowe do uzgodnienia na etapie realizacji, decydują walory użytkowe;
Wykonanie kompleksowego remontu zespołu pomieszczeń na poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej, z wszelkiego rodzaju instalacjami tranzytowymi, przepięciami, podłączeniami, regulacjami, obróbkami i odtworzeniami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania przebudowywanego i remontowanego fragmentu obiektu budowlanego, a w szczególności:
- 100% zakresu prac rozbiórkowych w obrębie istniejących pomieszczeń sanitarnych , tj. elementów budowlanych oraz istniejących instalacji, segregacji i utylizacji urobku z rozbiórek i demontaży;
- 100% zakresu prac wykończeniowych i instalacyjnych, białych montaży;
- zakres prac towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie realizacji zadania, przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót;
- demontaże i ponowne montaże elementów instalacji lub wyposażenia, wyniesienie i wniesienie mebli i elementów technologii przed i po wykonaniu robót remontowych;
- zakres prac związanych z wymianą elementów stolarki drzwiowej, prac instalacyjnych, prób, pomiarów, dokumentacji budowy warsztatowej i powykonawczej niezbędnych do samodzielnego funkcjonowania obszaru remontowanych pomieszczeń;
- wykonanej numeracji pomieszczeń na wzór elementów numeracji już wykonanych na piętrach I-IV, wraz opisem pomieszczeń (np. „Pokój nr 1”, „Kuchnia” itp.) na każdych drzwiach wewnętrznych;
- odtworzenie oznakowania elementów wyposażenia informacyjnego i pożarowego na całym budynku tj. hydranty, PWP itp.;
- wykonanie dodatkowych punktów/instalacji (nie ujętych w dokumentacji) w każdym z pokoi 0.01a/b-0.011a/b po 4 gniazda elektryczne na ścianę w wskazanym przez Zamawiającego miejscach;
- wykonanie kamer do monitoringu zarówno w obszarze prowadzonych prac jak i na elewacji budynku w osiach A-D/I-VII, wraz z wpięciem i uruchomieniem całego systemu (integracja z istniejącymi kamerami), rozbudowa rejestratora z dokupieniem dodatkowego dysku pamięci (zwiększenie i rozbudowa pojemności dysków pamięci) na potrzeby archiwizowania monitoringu do 28 dni w pełnej jakości obrazu;
- wykonanie dodatkowych punktów/instalacji (nie ujętych w dokumentacji) gniazd internetowych w każdym z pokoi 0.01a/b-0.011a/b;
- przegląd wszystkich drzwi wewnętrznych, w tym na klatki schodowe wraz z wykonaniem na nowo dybli ościeżnicowych/posadzkowych i mechanizmów blokujących poszczególne skrzydła – na wszystkich piętrach;
- wymiana drzwi wejściowych na klatkę A, zarówno w elewacji jak i z klatki na korytarz z integracją drzwi z systemem domofonowym i systemem oddymiania klatki;
- opcjonalne zalecenie Zleceniodawcy: pozostawienie w pokoju 0.01a/b obecnego układu aranżacyjnego z remontem pomieszczeń i wymianą elementów białego montażu
- wymienić domofon na nowy przy wejściu głównym – klatka A
- zakupić i zamontować rolety do remontowanych pokoi (osobne na każde okno) oraz mleczną szybę w pomieszczeniach sanitarnych ogólnodostępnych;
- w ramach dostawy drzwi wykonać po 5 kluczy do zamka – Master Key;
- uwzględnić konieczność zakupu i montażu tabliczek przydrzwiowych informacyjnych z możliwościa wkładania wymiennych wkładek z informacją o min. 3 (trzech) użytkownikach pokoju – na wszystkich piętrach;
- wykonanie kanałów wentylacyjnych służących wentylacji pomieszczeń na poziomie parteru wraz z przejściem kanałów do poziomu piwnicy, w przypadku stwierdzenia konieczności wymiany wentylatorów dachowych na urządzenia o większej wydajności – dodać urządzenia pracujące równolegle lub wymienić na nowe;
- wykonanie uzupełniającej wentylacji w pomieszczeniu przedsionka przed rozdzielnią główną na poziomie parteru
- rozbudowę systemu wentylacji i kanalizacji sanitarnej na potrzeby zachowania układu pomieszczeń – pokoi 0.01a/b-0.011a/b, kanały wentylacyjne prowadzić w poziomie nad drzwiami do pomieszczeń wzdłuż ściany korytarzowej i zabudować blendą;
- uruchomienie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kondygnacji -1, sprawdzenie i wykazanie nieczynnych pionów wentylacji grawitacyjnej (kanałów), demontaż kanałów wentylacyjnych na dachu z odtworzeniem izolacji termicznej i przeciwwodnej na dachu w miejscach zdemontowanych kanałów;
- wykonanie przejść pożarowych w instalacjach sanitarnych i elektrycznych, klap pożarowych w kanałach wentylacji mechanicznej w stropach w poziomie parteru i nad parterem;
- wykonanie wewnętrznych parapetów, obróbek ościeżnic i pozostałych punktów styków oraz połączeń elementów nowych i wykonywanych włącznie z dopasowaniem posadzek istniejących i wykonywanych;
- wykonanie prac w sposób nie zaburzający ład edukacyjny (cisza w trakcie roku szkolnego), zapewnić kolejność prac w miarę zwalniania przez Zamawiającego frontów robót i dotrzymaniem terminów końcowych:
- wykonanie prac wykończeniowych zgodnie z dokumentacją wykonawczą i zakresem aranżacyjnym branży architektonicznej, w zakres dostaw wchodzą wyposażenia węzłów sanitarnych: brodzik 80x80 lub inny do akceptacji Zamawiającego, miska ustępowa oraz umywalka 40) oraz węzły/ścianki kuchenne – jako zestaw meblowy/urządzeniowy typu Mini kuchenka letniskowa 4x1, zawierające: Płytę grzewczą dwupalnikową + Zlewozmywak jednokranowy z ociekaczem + Lodówka z komorą świeżości + Szafka o wym. 100x60x87(90):
- montaż listew odbojowych na modernizowanych zakresach;
- po zakończeniu robót budowlanych i instalacyjnych wykonać należy chlorowania instalacji wody zdatnej do użycia na całym obiekcie, wraz z wykonaniem niezbędnych badań chemicznych do dalszych procedur odbiorowych SANEPID;
- po zakończeniu rozruchów wykonać należy próby, pomiary sprawdzić poprawność zadziałania całej instalacji SSP, instalacji oświetlenia awaryjnego, klap pożarowych oraz zadziałania PWP i systemów KD dla całego obiektu – zakres uzupełnić i doprowadzić do stanu sprawnego w przypadku zaistnienia takiej konieczności;
- Na remontowanym korytarzu wykonać punkt WIFI, w remontowanych pokojach wykonać instalację TV z podłączeniem do anteny zbiorczej i jej wykonaniem o ile będzie to konieczne;
- w ramach prac odtworzyć izolację na dachu budynku kuchni/jadalni w obszarze istniejących kominów oraz przejść instalacji wentylacji przez połać dachową;
- istniejące kominy na dachu kuchni/jadalni zabezpieczyć od góry czapami z blachy;
- inne i pozostałe prace wynikające z konieczności przeprowadzenia prac remontowych dla omawianych zakresów z uwzględnieniem ryzyka przyjęcia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia tj. ujęcia w wynagrodzeniu wszystkich kosztów czynności związanych z realizacją robót objętych dokumentacją projektową lub wytycznymi Zamawiającego / Nadzoru Inwestorskiego, w tym ryzyka Wykonawcy z tytułu należytego oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, bieżących zmian i konieczności uzupełnień w dokumentacji, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na te koszty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1057800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1227540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1082400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FELIKS" Artur Gieniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581424466
7.3.3) Ulica: Szczecińska 23
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.5) Kod pocztowy: 74-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1082400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-20INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont ul. Sąsiedzkiej w Świnoujściu poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Remont ulicy 11 Listopada w Świnoujściu poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Przebudowa lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym przy ul. Konstytucji 3-go Maja 28/4 w Świnoujściu
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,niebezpiecznych 1302 06*,150110*,odbiórzużytychtonerów,opon,baterii,elektrosprzętu w 2026r.
- KONSERWACJA I NAPRAWA WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 881.
- "Przystosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Mieszka I zlokalizowanego przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Świnoujściu"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Remontu budynku nowego internatu w Szczawnicy Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, II etap - uzupełnianie ubytków oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń budynków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.