eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaLaboratoria przysz³o¶ci



Og³oszenie z dnia 2021-12-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Laboratoria przysz³o¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Pi³sudskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Laboratoria przysz³o¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1771af3e-5417-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00299348

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem Profilu Nabywcy. Dopuszczalna jest równie¿ komunikacja elektroniczna pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: przetargi@um.trzebnica.pl. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. X ust. 2 SWZ, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX ust. 4 SWZ, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SWZ, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy PZP, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 t.j.).
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 1, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach okre¶lonych w ust. 1 lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
4. Wykonawca mo¿e przekazywaæ dokumenty w postêpowaniu w formacie poddaj±cym dane kompresji. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
5. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wymienionym w ust. 1 wystêpuj±: .rar .gif .bmp. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
7. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w jednej z nastêpuj±cych form:
a. w formie elektronicznej - elektroniczny orygina³ pliku opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym,
b. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,
c. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: • administratorem przekazanych w ofercie oraz wszelkiej dokumentacji wytworzonej potrzeby przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych jest Burmistrz Gminy Trzebnica, dane bêd± przetwarzane w Urzêdzie Miejskim w Trzebnicy, pl. M. J. Pi³sudskiego 1, 55-100 Trzebnica;• kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Trzebnica: iod@um.trzebnica.pl;• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w ramach postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, w zwi±zku z powinno¶ci± wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z obowi±zuj±cych aktów prawnych, w celu:- prawid³owego, zgodnego z przepisami ustawy PZP oraz przepisami wykonawczymi do wskazanej ustawy, przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,,- przeprowadzenia czynno¶ci kontrolnych, - wype³nienia obowi±zków wynikaj±cych z dostêpu do informacji publicznej, • odbiorcami danych osobowych zawartych w dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a tak¿e po zakoñczeniu niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dostêpu do informacji publicznej, z wy³±czeniem danych skutecznie zastrze¿onych jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy zwraca uwagê, ¿e nie wszystkie dane osobowe zawarte w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu mog± zostaæ zastrze¿one. Zakres danych osobowych, które nie mog± podlegaæ zastrze¿eniu okre¶la art. 86 ust. 4 ustawy PZP (nazwy(firmy) oraz adresy Wykonawców). Wszelkie dane osobowe mog± zostaæ ujawnione w³a¶ciwym organom upowa¿nionym do ich przetwarzania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem;• dane osobowe bêd± przechowywane przez okres przewidziany w art.97 ust. 1 ustawy PZP, a nastêpnie archiwizowane zgodnie z przepisami prawa. W przypadku, gdy zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków UE, dane bêd± przechowywane przez okres trwa³o¶ci projektu, wynikaj±cy z umowy o dofinansowanie.• obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niepodanie danych uniemo¿liwia prawid³owe z³o¿enie oferty w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (konkretne wymagania w danym postêpowaniu) niepodanie czê¶ci danych uniemo¿liwi równie¿ ocenê z³o¿onych ofert w ramach przyjêtych przez Zamawiaj±cego kryteriów oceny, jak równie¿ weryfikacjê spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu;• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, jak równie¿ dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;• wszystkie osoby fizyczne, których dane osobowe s± wymienione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego maj±:- napodstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie jej danych narusza przepisy RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” dla Szkó³ Podstawowych na terenie gminy Trzebnica. Wyposa¿enie bêd±ce przedmiotem dostawy, zosta³o wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dla ZADANIA I – dostawa nowego wyposa¿enia pracowni szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” w poszczególnych szko³ach Trzebnica, tj. Szko³a Podstawowa nr 1, Szko³a Podstawowa nr 2, Szko³a Podstawowa nr 3. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ szkolenie z obs³ugi urz±dzeñ.
Wszystkie elementy wchodz±ce w zakres danego zadania, dalej bêd± nazywane ³±cznie „wyposa¿eniem”. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy, w tym równie¿ wniesienia, monta¿u, uruchomienia, integracji i konfiguracji fabrycznie nowego wyposa¿enia, uporz±dkowanie wszystkich odpadów powsta³ych podczas dostawy i monta¿u (np. opakowañ) i zagospodarowaniem ich we w³asnym zakresie przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przeszkolenia przedstawicieli szko³y z u¿ytkowania wyposa¿enia.
UWAGA!!!
a) Do wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
b) w przypadku wyposa¿enia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Pen 3D, Mikroskop, Skaner 3D, Wizualizer, Teleskop – niezale¿nie od progu 500 z³ równie¿ wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
c) tam, gdzie istnieje taka mo¿liwo¶æ wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±,
d) wszystkie zamawiane towary powinny posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych, ponadto wszystkie pozycje powinny byæ zgodne z norm± BHP.
e) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczek w wysoko¶ci do 60% wynagrodzenia liczonego indywidualnie dla ka¿dej ze szkó³ na podstawie formularza ofertowego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± zapisy w § 1 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „£±czna cena ofertowa brutto” – C;
b) ,,Termin p³atno¶ci faktury’’ – T

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” dla Szkó³ Podstawowych na terenie gminy Trzebnica. Wyposa¿enie bêd±ce przedmiotem dostawy, zosta³o wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
b) dla ZADANIA II – dostawa nowego wyposa¿enia pracowni szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” w poszczególnych szko³ach na terenie gminy Trzebnica zlokalizowanych poza miastem, tj. Szko³a Podstawowa w Bole¶cinie, Szko³a Podstawowa w Mas³owie, Szko³a Podstawowa w Ku¼niczysku, Szko³a Podstawowa w Uje¼d¼cu Wielkim. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ szkolenie z obs³ugi urz±dzeñ.
Wszystkie elementy wchodz±ce w zakres danego zadania, dalej bêd± nazywane ³±cznie „wyposa¿eniem”. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy, w tym równie¿ wniesienia, monta¿u, uruchomienia, integracji i konfiguracji fabrycznie nowego wyposa¿enia, uporz±dkowanie wszystkich odpadów powsta³ych podczas dostawy i monta¿u (np. opakowañ) i zagospodarowaniem ich we w³asnym zakresie przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przeszkolenia przedstawicieli szko³y z u¿ytkowania wyposa¿enia.
UWAGA!!!
a) Do wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
b) w przypadku wyposa¿enia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Pen 3D, Mikroskop, Skaner 3D, Wizualizer, Teleskop – niezale¿nie od progu 500 z³ równie¿ wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
c) tam, gdzie istnieje taka mo¿liwo¶æ wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±,
d) wszystkie zamawiane towary powinny posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych, ponadto wszystkie pozycje powinny byæ zgodne z norm± BHP.
e) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczek w wysoko¶ci do 60% wynagrodzenia liczonego indywidualnie dla ka¿dej ze szkó³ na podstawie formularza ofertowego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± zapisy w § 1 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „£±czna cena ofertowa brutto” – C;
b) ,,Termin p³atno¶ci faktury’’ – T

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
zrealizowa³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± dostawê polegaj±c± na dostarczeniu wyposa¿enia do szkó³ lub przedszkoli, o warto¶ci zamówienia co najmniej 150 000 z³ brutto;
UWAGA! Je¿eli Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na wiêcej ni¿ jedno zadanie w niniejszym postêpowaniu, wymienione powy¿ej zamówienie, stanowiæ bêdzie potwierdzenie spe³nienia tego warunku przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê zarówno na jedno lub dwa zadania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich, warto¶ci, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, opisu wykonanej us³ugi (z uwzglêdnieniem parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego w rozdz. VI SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
dla Zadania I – 4.500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych)
dla zadania II – 1.500,00 z³ (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieni±dza wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Trzebnicy, nr 14 9591 0004 2001 0000 4431 0005, w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „WADIUM – ZP.271.3.2021”.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI SWZ.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nastêpuje z chwil± przekazania Zamawiaj±cemu orygina³u gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

e) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczek w wysoko¶ci do 60% wynagrodzenia liczonego indywidualnie dla ka¿dej ze szkó³ na podstawie formularza ofertowego.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym w szczególno¶ci zmian w zakresie terminu wykonania zamówienia, dodania, wycofania, zamiany poszczególnych elementów wyposa¿enia oraz zmiany warto¶ci wynagrodzeniana podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz zmiany warunków p³atno¶ci, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a. w przypadku obiektywnej niemo¿no¶ci zapewnienia wyposa¿enia przedmiotu umowy odpowiadaj±cego wymogom zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do umowy z powodu zakoñczenia produkcji lub niedostêpno¶ci na rynku elementów wyposa¿enia po zawarciu umowy – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposa¿enia przedmiotu umowy, pod warunkiem, ¿e nowe wyposa¿enie bêdzie odpowiada³o pod wzglêdem funkcjonalno¶ci wyposa¿eniu pierwotnemu, a jego parametry pozostan± niezmienione lub bêd± lepsze od pierwotnego;
b. w przypadku zaproponowania przez Wykonawcê szczególnie uzasadnionej pod wzglêdem funkcjonalno¶ci, sprawno¶ci lub przeznaczenia albo wyposa¿enia przedmiotu umowy, zmiany rozwi±zañ konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie zawartych w za³±czniku do niniejszej umowy rozwi±zañ konstrukcyjnych;
c. w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obni¿enia ceny lub zmiany wymogów zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy;
d. w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
e. w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f. w przypadku, gdy nast±pi wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie umowy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie ³±cz±cej go umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub jego czê¶ci, uzgadnia odpowiedni± zmianê tej umowy, w szczególno¶ci mo¿e zmieniæ termin wykonania umowy lub jej czê¶ci, czasowo zawiesiæ wykonywanie umowy lub jej czê¶ci, zmieniæ sposób wykonywania umowy lub zmieniæ zakres wzajemnych ¶wiadczeñ.W zwi±zku z tym, ¿e wszystkie zmiany umowy przekraczaj± 4000 znaków, pozosta³e zmiany umowy nie zosta³y wprowadzone. Wszystkie mo¿liwo¶ci zmiany umowy zosta³y opisane w paragrafie 8 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-13 11:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-11

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.