eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grudziądzu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grudziądzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000309163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOSYNIERÓW GDYŃSKICH, 31

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 178 10

1.5.8.) Numer faksu: 56 45 178 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.psse.grudziadz@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-grudziadz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Inspekcja Sanitarna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grudziądzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c988f04-fb08-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00220296/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grudziądzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno – epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI REACT – EU, Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c988f04-fb08-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c988f04-fb08-11ed-9355-06954b8c6cb9
3. Postepowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-4c988f04-fb08-11ed-9355-06954b8c6cb9
5. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.psse.grudziadz@sanepid.gov.pl (nie dotyczy składania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Wykonawca dla pełnego korzystania z platformy w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e - Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.psse.grudziadz@sanepid.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
9. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy:
. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
− MS Windows 7 lub nowszy
− OSX/Mac OS 10.10,
− Ubuntu 14.04
c) Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
− Chrome 66.0 lub nowsza
− Firefox 59.0 lub nowszy
− Safari 11.1 lub nowsza
− Edge 14.0 i nowsze
albo Tablet/Telefon
a) Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b) Przeglądarka Chrome 61 lub nowa

2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologicznej w Grudziądzu (86-300 Grudziądz, ul. Kosynierów Gdyńskich 31, tel. 56 45 178 10) jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grudziądzu będący jednocześnie Dyrektorem w/w Stacji
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod.psse.grudziadz@sanepid.gov.pl lub pisemnie na adres jw.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do Pzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz PSSE Grudziądz.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AT.272.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa autoklawu pionowego do sterylizacji pożywek - 1 zestaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 33191110-9 - Autoklawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarki laboratoryjnej samo rozmrażającej - 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Zamrażarki szafowej - 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711121-3 - Zamrażarki szafowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Zmywarki z funkcją suszenia - 1 zestaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Miernika poziomu dźwięku i kalibratora akustycznego - 1 zestaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 38434200-8 - Urządzenia do pomiaru natężenia dźwięku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Rejestratora temperatury elektroniczny - 25 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Aspiratora oraz głowic do poboru frakcji wdychalnej i respirabilnej - 5 zestawów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi procentowe i maksymalną ilość punktów:
A. Cena brutto oferty – waga 60 % , maks. 60 punktów.
B. Okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt – waga 35 %, maks. 35 punktów
C. Termin realizacji zamówienia – waga 5%, maks. 5 punktów.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:


cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

B. Metodyka wyliczenia punków za okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt:

W przypadku, kiedy oferent zaproponuje różne okresy gwarancji dla elementów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem oferowanej części zamówienia, do oceny przyjęty będzie najkrótszy zaoferowany okres gwarancji.
Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy przyjęty będzie dla celów punktacji jako okres 60 miesięcy.

Metodyka wyliczenia punktów za kryterium gwarancji:

okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 35%
okres najdłuższej zaoferowanej gwarancji


C. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:

najkrótszy okres realizacji w złożonych ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 5 %
termin realizacji oferty badanej


Ocena końcowa = liczba punktów w kryterium A + liczba punktów w kryterium B + liczba punktów w kryterium C. Ocena końcowa zostanie obliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Tabela zgodności - charakterystyka oferowanego sprzętu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Tabela zgodności - charakterystyka oferowanego sprzętu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany do umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 454 - 455 Pzp oraz § 10 ust. 2 ogólnych warunków umowy, stanowiących Załącznik nr 17 do SWZ w następujących przypadkach:
1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2)wystąpienia siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony niniejszej umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;
3)zmiany przedmiotu umowy na przedmiot umowy o równych lub lepszych parametrach przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie pod warunkiem, że wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego i udowodni, że wystąpiły okoliczności od niego niezależne, których działając z należytą starannością – nie mógł przewidzieć, a nowo proponowany przedmiot umowy spełnia minimalne wymagania Zamawiającego;
4)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.