eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › Naprawa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Gościno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Gościno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (0-94) 35 125 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_goscino/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Gościno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd93ff6f-1ef2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00081736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Odbudowa urządzeń melioracyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192585/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209450,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Naprawa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Gościno” polegające w szczególności na odbudowie przepustów i odmulaniu rowów melioracyjnych: Przepust w Leśnictwie Trzynik w oddz. 208, Przepust w Leśnictwie Trzynik w oddz. 210 w ciągu drogi L11090108, Przepust w Leśnictwie Trzynik w oddz. 201 w ciągu drogi L11090096, Przepust w Leśnictwie Powalice w oddz. 583 g w ciągu drogi L11090178, Rów melioracyjny w Leśnictwie Pobłocie w oddz. 117, 118, 119, 135, 139, 140, 142, Rów melioracyjny w Leśnictwie Bagicz w oddz. 3, 14, 15, 44, 45.
Zakres zadania obejmuje: odtworzenie, pogłębienie i udrożnienie rowów melioracyjnych, ścinanie drzew piłą mechaniczną, wykaszanie porostów, hakowanie kinety rowu, wygrabianie porostów poza krawędź rowu, usuwanie namułu, rozplanowanie wydobytego urobku, oczyszczenie przepustów, rozebranie płyt drogowych zabezpieczających skarpy, ponowne ułożenie płyt, odkopanie przepustów, przedłużenie przepustu, wymiana uszkodzonych rur przepustowych, wykonanie narzutu kamiennego na wylocie wody z przepustu, zasypanie przepustów i zagęszczenie gruntu, uformowanie nasypu na przepuście, wykonanie podbudowy drogi na odcinku drogi i zagęszczenie, wykonanie warstwy górnej drogi wraz z zagęszczeniem.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa:
— Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) – zał. nr. 10 do SWZ.
— kosztorys ofertowy – zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279024,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279024,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279024,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych i Wodno-Melioracyjnych Andrzej Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330288280

7.3.3) Ulica: Rubinowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279024,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zwiększył kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty/oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.