eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry(ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240130142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 64

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-603

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3tg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3tg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e46944a-6db5-4e76-8c46-3c4632b2926b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e46944a-6db5-4e76-8c46-3c4632b2926b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00240898/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP3-S.271.1.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298448,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
a) Kalkulacja wyceny – załącznik nr 1A do SWZ,
b) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
c) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (wzór umowy) – załącznik nr 6 do SWZ.

Obowiązkowa wizja lokalna:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia jakim jest dostawa mebli pod zabudowę do pomieszczeń placówki (meble na wymiar) Zamawiający na mocy art. 131 ust 2 ustawy Pzp wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej w miejscu wykonania dostawy.
2) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Wizja lokalna na obiekcie odbędzie się przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w wyznaczonych terminach tj. dnia 28.05.2025 r. w godzinach od 10:00 do 11:00 oraz dnia 29.05.2025 r. w godzinach od 10:00 do 11:00.
4) Każdy z przedstawicieli Wykonawców, po odbyciu wizji lokalnej na obiekcie ma obowiązek wypełnić i podpisać listę obecności, wpisując następujące informacje: nazwę i adres Wykonawcy, imię i nazwisko przedstawiciela Wykonawcy, datę odbycia wizji lokalnej oraz podpis przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczającym będzie udział w wizji lokalnej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Uwaga: Brak podpisu na liście obecności ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowany jako brak odbycia wizji lokalnej.
5) W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej wykonawcy mogą złożyć pytania w sposób wskazany w rozdziale 15 SWZ.
6) Zamawiający informuje, że złożenie oferty bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371185,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371185,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371185,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Jan Trybuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7341907147

7.3.3) Ulica: Janczowa 145

7.3.4) Miejscowość: Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371185,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.