Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00226569/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00249849/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 615 60 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 87 615 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f89a035-3bea-4203-b7aa-4d03ec8e76e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f89a035-3bea-4203-b7aa-4d03ec8e76e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099345/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIR.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w zakresie ul. Warszawskiej, Mazurskiej i Gumbińskiej.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje w szczególności:
1. W zakresie ul. Warszawskiej dz. nr geod.1257/8, 1257/6, 1236/20, 1237/7, 1237/5, 1237/1 ob. geod. Gołdap 2:
- budowę kanalizacji deszczowej Ø400 mm na długości około 350m wraz z wykonaniem studni rewizyjnych z osadnikami, przyłączeniem istniejących wpustów deszczowych, uszczelnienie/ remont studni z wpustami i przykanalików, przyłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej na warunkach uzyskanych od zarządcy sieci,
- remont chodników o powierzchni 880m2 z kostki betonowej ograniczonych krawężnikami drogowymi od strony jezdni oraz obrzeżami od strony zieleni,
- wymianę gruntu pod jezdnią na głębokość 50cm na powierzchni ok. 300m2,
- remont nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o powierzchni ok. 5500m2,
- regulacja pionowa włazów kanałowych, skrzynek wodociągowych, włazów TP, ok.20szt.,
- odtworzenie poboczy z pozyskanego destruktu.
2. W zakresie ul. Mazurskiej dz. nr geod. 532 ob. geod. Gołdap 2:
- regulacja pionowa włazów kanałowych ok. 8 szt.,
- wymiana gruntu pod jezdnią na głębokość 50cm na powierzchni ok. 70m2,
- miejscowe wyrównanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej ok. 60m2,
- remont nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o powierzchni ok. 1330m2.
3. W zakresie ul. Gumbińskiej dz. nr geod. 507/4 ob. geod. Gołdap 2, dz. nr geod. 45/1, 45/4 ob. geod. Gołdap 1:
- wymiana gruntu pod jezdnią na głębokość 50cm na powierzchni ok. 140 m2,
- remont nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o powierzchni ok. 2350 m2,
- odtworzenie poboczy z pozyskanego destruktu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym – stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ oraz przedmiarze robót – stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ
Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy:
Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi
w programie funkcjonalno – użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji.
b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym pozwolenia na budowę/ zgłoszenia.
Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określa, iż Wykonawca dokumentacji projektowej jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż projekt architektoniczno-budowlany będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wykonawca zobowiązuje się, że przygotowana dokumentacja w szczególności spełni wymagania, o których mowa w art. 6 pkt. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1411), tj.: m.in.: przejścia, chodniki i przejazdy muszą być zaprojektowane tak, aby nie stanowiły barier architektonicznych dla osób mających trudności z poruszaniem się, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich i niewidomych.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące ilości egzemplarzy projektów:
a) projekt zagospodarowania terenu/ działki- 5 egz.,
b) projekt architektoniczno-budowlany- 5 egz.
c) projekt techniczny – 3egz.,
d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz.,
e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz.,
f) przedmiar – 1 egz.,
g) kosztorys – 1 egz.,
h) pozostałe elementy dokumentacji projektowej– po 1 egz.
Powyższą dokumentację (w ilości pomniejszonej o egzemplarze pozostawione w organie zatwierdzającym dokumentację) wraz z pozwoleniem na budowę Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dla Zamawiającego. Jednocześnie powyższą dokumentację Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku danych np.: płyta CD/DVD.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe
do projektowania, w tym:
- aktualną mapę sytuacyjną- wysokościową do celów projektowych,
- opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,
- inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.
Etap II – Wykonanie wszystkich robót budowlanych po uzyskaniu pozwolenia na budowę/zgłoszenia:
a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji.
W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
b) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
c) ustanowienia kierownika budowy oraz kierowników robót budowlanych poszczególnych branż,
d) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.
e) Utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz tgerenu w rejonie prowadzenia robót,
f) Uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.
g) Ponoszenia opłat administracyjnych,
h) Wykonania czasowej organizacji ruchu.
Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy
Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45232452-5 - Roboty odwadniające
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597969,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2608434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597969,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000421
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 1a
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597969,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Gołdap
- Dostawa sprzętu elektronicznego, RTV, multimedialnego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn.: "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Remont pomieszczeń stolarni w budynku warsztatów szkoleniowo-produkcyjnych Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





