Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270516/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie podziałów nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9098501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie podziałów nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5551bf-f24f-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Podziały nieruchomości: dz. nr 722 o pow. 0,73 ha (obręb: 4 Ciecierzyn gm. Niemce), nr 356 o pow. 2,5530 ha (obręb Kłodnica Dolna gm. Borzechów), 964/1 o pow. 4,85 ha (obręb Wronów gm. Bełżyce).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.8.2024.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie podziału nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.), sklasyfikowanej jako droga, a zajętej w części pod drogę publiczną powiatową nr 2247L, a w części pod drogę publiczną gminną nr 107052L, oznaczonej jako działka: nr 356 o pow. 2,5530 ha (obręb: 12 Kłodnica Dolna gm. Borzechów), w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości.Sposób podziału działki – na 2 części.
Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, zaś Wykonawca przyjmuje przedmiot zamówienia do wykonania i zobowiązuje się wykonać go w następujący sposób:
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie ksiąg wieczystych,
4) opracowanie projektu podziału nieruchomości,
5) wyznaczenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu z wyznaczenia,
6) wykonanie w formie papierowej pięciu egzemplarzy map projektu podziału,
7) zewidencjonowanie sporządzonej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
8) przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowej zgodnie z art. 95 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: aktualne odpisy ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000.
Z uwagi na fakt, ze nieruchomość będąca przedmiotem podziału, zarządzana jest w części przez różnych zarządców dróg, Wykonawca zobowiązany jest skonsultować i uzgodnić z Zamawiającym każdy z etapów wykonania umowy, w szczególności koncepcję zaprojektowanego podziału nieruchomości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ (cz. I-III).
5. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
7. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 50 922 PLN (cz. I – 14 944 zł, cz. II- 17 989 zł , cz. III- 17 989 zł).
Termin wykonania zamówienia – 90 dni od dnia podpisania umowy (uwaga - wykonawca musi uwzględnić czas przyjęcia dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 12150 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IISporządzenie podziału nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.), sklasyfikowanej jako droga, a zajętej w części pod drogę publiczną powiatową nr 2242L, a w części pod drogę lokalną ogólnodostępną, oznaczonej jako działka: nr 964/1 o pow. 4,85 ha (obręb: 19 Wronów gm. Bełżyce), w celu oddzielenia drogi powiatowej i regulacji stanu prawnego nieruchomości.
Sposób podziału działki - na 2 części.
Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, zaś Wykonawca przyjmuje przedmiot zamówienia do wykonania i zobowiązuje się wykonać go w następujący sposób:
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie ksiąg wieczystych,
4) opracowanie projektu podziału nieruchomości,
5) wyznaczenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu
z wyznaczenia,
6) wykonanie w formie papierowej pięciu egzemplarzy map projektu podziału, odrębnie dla każdej z działek,
7) zewidencjonowanie sporządzonej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
8) przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowej zgodnie z art. 95 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: aktualne odpisy ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000.
Z uwagi na fakt, ze nieruchomość będąca przedmiotem podziału, zarządzana jest w części przez różnych zarządców dróg, Wykonawca zobowiązany jest skonsultować i uzgodnić z Zamawiającym każdy z etapów wykonania umowy, w szczególności koncepcję zaprojektowanego podziału nieruchomości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ (cz. I-III).
5. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
7. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 50 922 PLN (cz. I – 14 944 zł, cz. II- 17 989 zł , cz. III- 17 989 zł).
Termin wykonania zamówienia – 90 dni od dnia podpisania umowy (uwaga - wykonawca musi uwzględnić czas przyjęcia dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 14625 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIIPrzedmiotem zamówienia jest sporządzenie podziału nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.), sklasyfikowanej jako droga, a zajętej w części pod drogę publiczną powiatową nr 2221L i nr 2225L, a w części pod drogę publiczną gminną nr 106058L, oznaczonej jako działka: nr 722 o pow. 0,73 ha (obręb: 4 Ciecierzyn gm. Niemce), w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości.
Sposób podziału działki – na 3 części.
Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, zaś Wykonawca przyjmuje przedmiot zamówienia do wykonania i zobowiązuje się wykonać go w następujący sposób:
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie ksiąg wieczystych,
4) opracowanie projektu podziału nieruchomości,
5) wyznaczenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu
z wyznaczenia,
6) wykonanie w formie papierowej pięciu egzemplarzy map projektu podziału,
7) zewidencjonowanie sporządzonej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
8) przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowej zgodnie z art. 95 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: aktualne odpisy ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000.
Z uwagi na fakt, ze nieruchomość będąca przedmiotem podziału, zarządzana jest w części przez różnych zarządców dróg, Wykonawca zobowiązany jest skonsultować i uzgodnić z Zamawiającym każdy z etapów wykonania umowy, w szczególności koncepcję zaprojektowanego podziału nieruchomości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ (cz. I-III).
5. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
7. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 50 922 PLN (cz. I – 14 944 zł, cz. II- 17 989 zł , cz. III- 17 989 zł).
Termin wykonania zamówienia – 90 dni od dnia podpisania umowy (uwaga - wykonawca musi uwzględnić czas przyjęcia dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 14625 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Usług Geodezyjnych Mariusz Dudkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Usług Geodezyjnych Monika Dudkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133095233
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 15, 24-200 Bełżyce
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH MARIUSZ DUDKOWSKI I MONIKA DUDKOWSKA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEODETA Jacek Mysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713622214
7.3.3) Ulica: ul. Bełżycka 1
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce,
7.3.5) Kod pocztowy: 24-220
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Usług Geodezyjnych Mariusz Dudkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Usług Geodezyjnych Monika Dudkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133095233
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 15
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH MARIUSZ DUDKOWSKI I MONIKA DUDKOWSKA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Męskiego Domu Studenta przy ul. Konstantynów 1A w Lublinie
- Budowa czterech budynków kontenerowych o funkcji zaplecza szatniowo-socjalnego i magazynowego z przyłączem kanalizacji sanitarnej i zagospodarowaniem terenu
- ZZP.260.1.23.2025 - Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-6.
- Dostawa mebli szkolnych
- Dostawa środków kontrastowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów geodezyjnych oraz wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej na potrzeby postępowań prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych oznaczonych jako L0 i LU I wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku z w Warszawie przy al. Jana Pawła II 70
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- "Wyceny nieruchomości - 5 części"
- Sporządzenie podziału nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa, położonej w obrębie ewidencyjnym Konopnica
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 6 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.