Og³oszenie z dnia 2021-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposa¿enie szkó³ Gminy Micha³owice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Wspólnych Gminy Micha³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001189376
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 57
1.5.8.) Numer faksu: 22 350 91 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cuw.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cuw.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposa¿enie szkó³ Gminy Micha³owice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b937b986-5426-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00298741
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001005/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Wyposa¿enie szkó³ Gminy Micha³owice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.cuw.michalowice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e Centrum Us³ug Wspólnych Gminy Micha³owice przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ
w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
W ¶wietle powy¿szego informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH GMINY MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 60; fax: 22 350 91 61 e-mail: przetargi@cuw.michalowice.pl.
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: iodo.cuw@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH GMINY MICHA£OWICE jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 RODO.
5. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Odbiorc± Pañstwa danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy i wspó³pracownicy CUW,
w tym osoby wchodz±ce w sk³ad komisji przetargowej. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione przepisami prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.2.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 12
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego wraz z urz±dzeniami rejestruj±cymi audio/wideo dla Szko³y Podstawowej w Komorowie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38520000-6 - Skanery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzêtu AGD dla Szko³y Podstawowej w Komorowie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39240000-6 - Wyroby no¿ownicze
39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli dla Szko³y Podstawowej w Komorowie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39130000-2 - Meble biurowe
39141300-5 - Szafy
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa narzêdzi i sprzêtu warsztatowego dla Szko³y Podstawowej
w Komorowie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39141100-3 - Rega³y
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42651000-4 - Pneumatyczne narzêdzia rêczne
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
44512300-5 - M³otki
44512800-0 - ¦rubokrêty
44512930-0 - Skrzynki narzêdziowe
44512940-3 - Zestawy narzêdziowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego wraz z urz±dzeniami rejestruj±cymi audio/wideo dla Szko³y Podstawowej w Micha³owicach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzêtu AGD dla Szko³y Podstawowej w Micha³owicach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39240000-6 - Wyroby no¿ownicze
39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli dla Szko³y Podstawowej w Micha³owicach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39130000-2 - Meble biurowe
39141300-5 - Szafy
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa narzêdzi i sprzêtu warsztatowego dla Szko³y Podstawowej
w Micha³owicach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39141100-3 - Rega³y
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42651000-4 - Pneumatyczne narzêdzia rêczne
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
44512300-5 - M³otki
44512800-0 - ¦rubokrêty
44512930-0 - Skrzynki narzêdziowe
44512940-3 - Zestawy narzêdziowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego wraz z urz±dzeniami rejestruj±cymi audio/wideo dla Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzêtu AGD dla Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39240000-6 - Wyroby no¿ownicze
39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli dla Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39130000-2 - Meble biurowe
39141300-5 - Szafy
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa narzêdzi i sprzêtu warsztatowego dla Szko³y Podstawowej
w Nowej Wsi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39141100-3 - Rega³y
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42651000-4 - Pneumatyczne narzêdzia rêczne
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
44512300-5 - M³otki
44512800-0 - ¦rubokrêty
44512930-0 - Skrzynki narzêdziowe
44512940-3 - Zestawy narzêdziowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy.
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 dostawy polegaj±ce na dostawie wyposa¿enia do placówek o¶wiatowych. W przypadku wykonywania i nie zakoñczenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ na jak± warto¶æ do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert, umowa zosta³a wykonana.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykaz co najmniej 2 dostaw polegaj±cych na dostawie wyposa¿enia do placówek o¶wiatowych. W przypadku wykonywania i nie zakoñczenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ na jak± warto¶æ do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert, umowa zosta³a wykonana.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnikado reprezentowania w postêpowaniu. Pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza nale¿y do³±czyæ do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie dokumenty dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu powinny potwierdzaæ, ¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt. 9 oraz ¿e ka¿dy z nich spe³nia warunek w zakresie w jakim bêdzie wykonywa³ zamówienie. Dokumenty okre¶lone w pkt. 11 sk³ada osobno ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia
s± zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê zawieraj±c± w swej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia:
1) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego,
2) okre¶lenie celu gospodarczego, dla którego umowa zosta³a zawarta (celem tym musi byæ zrealizowanie zamówienia),
3) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi,
4) okre¶lenie lidera Konsorcjum,
5) wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek
z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia, oraz up³ywu czasu gwarancji
i rêkojmi, odpowiedzialno¶æ za realizacjê zamówienia, za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie,
6) zapis mówi±cy, ¿e Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê zamówienia, za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia,
7) ustanowienie pe³nomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszyscy Wykonawcy nale¿±cy do Konsorcjum ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ
za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia diagnostycznego urz±dzeñ elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbêdnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym S±czu". Postêpowanie 3.
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i monta¿ wyposa¿enia do ¿³obka w miejscowo¶ci Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa sprzêtu i akcesoriów IT stanowi±cych wyposa¿enie showroom Delegatury IPN-K¦ZpNP w Olsztynie
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilic± w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeñ higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
wiêcej: Nici do szycia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.