eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąModernizacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nakle nad Notecią



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nakle nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 4 W NAKLE NAD NOTECIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368176277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Władysława Łokietka 15

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 796302980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp4@gmina-naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp4.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1112266

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nakle nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02145f5b-3123-41d4-8c34-92ae9c7f5662

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074613/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Nakle nad Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP4/271/1/207/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 642157,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie i modernizacji pomieszczeń w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 w Nakle nad Notecią
os. Wł. Łokietka 15, 89-100 Nakło nad Notecią

Modernizacją i remontem są objęte pomieszczenia zlokalizowane w następujących segmentach zespołu budynków:
- Segment B:
- Parter - remont części korytarza - bez podłóg;
- 1-sze piętro – remont całego korytarza - bez podłóg;
- 2-gie piętro – remont całego korytarza - bez podłóg;
- 2-gie piętro – ubikacja chłopców – remont całego pomieszczenia;
- 2-gie piętro – ubikacja dziewcząt – remont całego pomieszczenia;
- Segment C:
- 1-sze piętro – remont całego korytarza - bez podłóg;
- 2-gie piętro – remont całego korytarza - bez podłóg;
- klatka schodowa nr 1 – od piwnic do 2-go piętra – remont całej klatki schodowej – bez podłóg;
- Segment D:
- 1-sze piętro – remont całego korytarza - bez podłóg;
- 2-gie piętro – remont całego korytarza - bez podłóg;
- klatka schodowa nr 2 – od piwnic do 2-go piętra – remont całej klatki schodowej – bez podłóg;
- klatka schodowa nr 3 – od piwnic do 2-go piętra – remont całej klatki schodowej – bez podłóg;

Zakres prac w wc chłopców i dziewcząt – remont całych pomieszczeń wraz z dostawą i montażem urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, toalety) wraz z przebudową instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z rur stalowych i żeliwnych na rury PCV i pp, z dostosowaniem do nowych urządzeń.
Wykończenia wewnętrzne pomieszczeń:
- ściany: płytki ścienne.
- posadzki: okładzina z płytek gress,
- tynki: na nowych ścianach murowanych tynk cementowo-wapienny
- w pomieszczeniach sanitarnych: do wysokości min. 2,00 m płytki ceramiczne,
- zabudowa rur kanalizacyjnych płytami g-k,
- malowanie: farby emulsyjne wysokogatunkowe, odporne na ścieranie,
- stolarka drzwiowa: drzwi do pomieszczeń typowe pełne okleinowane w pomieszczeniach sanitarnych stosować drzwi z kratką nawiewową u dołu drzwi.
- toalety – systemowe ścianki i kabiny z płyt HPL.
Przebudowywane pomieszczenia higienicznosanitarne muszą spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a także przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności:
− pomieszczenia posiadają wymaganą wentylację,
− wysokość w świetle pomieszczeń nie jest mniejsza niż 2,5 m,
− ściany pomieszczeń do wysokości co najmniej 2 m mają powierzchnie zmywalne i odporne na działanie wilgoci,
− posadzki pomieszczeń są zmywalne, nienasiąkliwe i nieśliskie,
− drzwi do łazienek otwierają się na zewnątrz, mają w świetle ościeżnicy szerokość 0,9 m i wysokość 2 m, w dolnej części podcięcie dla dopływu powietrza o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2,
− przedsionki ustępów oddzielone są ścianami na pełną wysokość pomieszczenia,
− drzwi do kabin ustępowych otwierają się na zewnątrz,
− miski ustępowe umieszczone w oddzielnych kabinach,
− brak progów w drzwiach pomieszczeń,
W zakresie prac remontu korytarzy i klatek schodowych jest m.in.
- zabezpieczenie podłóg,
- zmycie, gruntowanie i jednokrotne szpachlowanie ścian i sufitów,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wysokogatunkowymi, odpornymi na szorowanie i zmywanie. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym,
- do wysokości 1,50 m Zamawiający wymaga dodatkowego zabezpieczenia lakierem bezbarwnym do ścian,
Malowanie farbą olejną rur, balustrad, krat.
W remontowanych pomieszczeniach oraz częściach budynku w zakresie jest wymiana wszystkich drzwi wejściowych do pomieszczeń, które przylegają do korytarzy.
Szczegółowy zakres został przedstawiony w załączonym projekcie budowlanym.

Zamawiający wymaga aby prace malarskie klatek schodowych i korytarzy wykonane zostały w okresie do dnia 15 sierpnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423261,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062189,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423261,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Przemysław Jankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581009487

7.3.3) Ulica: plac Marii Konopnickiej 6

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423261,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.