eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa paliw p³ynnych



Og³oszenie z dnia 2021-12-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 37 53

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 30 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminne Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110716934

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zakrêcie 124B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakrêcie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 577 83 39

1.5.8.) Numer faksu: 82 577 83 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpgk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gpgkzakrecie.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Gmina Krasnystaw dzia³a w imieniu w³asnym oraz w imieniu i na rzecz Gminnego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o.
Zakrêcie 124B, 22-300 Krasnystaw. Na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych Gmina Krasnystaw jest zamawiaj±cym upowa¿nionym do przeprowadzenia postêpowania.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3b430b9-5420-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00298577

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003169/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem bezp³atnej Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP dostêpnej pod adresem:
https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP:
3. Instrukcja U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc".
4. Wyci±g z instrukcji korzystania o której mowa powy¿ej dot. stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami okre¶la rozdz. VII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
a) Ogólne zasady korzystania z platformy: zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie :
https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl/#/authentication/login
b) Wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a nastêpnie ustanawia has³o;
c) proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje;
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i powiadomieñ mailowych.
e) instrukcja U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc".

Wyci±g z instrukcji korzystania o której mowa powy¿ej dot. instrukcji zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych oraz instrukcja Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 ustawy PZP okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne
i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 ,
Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf .;
f) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.

5. Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;

6. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej okre¶la rozdz. VII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Dostawa paliw p³ynnych” prowadzonym w trybie podstawowym.
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2021 r., poz. z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane bêd± przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
2) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krasnystaw oraz Gminnego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o. z/s w Zakrêciu.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje sukcesywny zakup paliw ciek³ych tj.:
2.1. Benzyny bezo³owiowej (Pb 95) w ilo¶ci: 1 474 litów (1 474 litrów Gmina Krasnystaw) spe³niaj±cej wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy (dla benzyny bezo³owiowej: PN-EN 228+A1: 2017-06) oraz wymagania wynikaj±ce
z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z pó¼n. zm.). Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 70% przedmiotu zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo poprzez tankowanie pojazdów
lub kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej na terenie miasta Krasnystaw lub gminy Krasnystaw. Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu (od poniedzia³ku do niedzieli) przez 24 godziny na dobê.
2.2. Oleju napêdowego (ON) w ilo¶ci: 39 988,00 litrów (11 988 litrów Gmina Krasnystaw + 28 000,00 litów GPGK) spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy (dla oleju napêdowego: PN-EN 228+A1: 2017-06) oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z pó¼n. zm.). Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 70% przedmiotu zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo poprzez tankowanie pojazdów lub kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej na terenie miasta Krasnystaw lub gminy Krasnystaw. Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu (od poniedzia³ku do niedzieli) przez 24 godziny na dobê.
3. Sprzeda¿ paliwa odbywaæ siê bêdzie bezgotówkowo na podstawie wykazu
nr rejestracyjnych samochodów oraz listy osób upowa¿nionych przez Zamawiaj±cego do tankowania w kanistry. Wykonawca zobowi±zany jest do udostêpnienia Zamawiaj±cemu kart paliwowych, przy u¿yciu których mo¿liwe bêdzie dokonywanie transakcji bezgotówkowej. W takim przypadku karty musz± byæ wystawione na numer rejestracyjny b±d¼ na osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego. Karty musz± byæ zabezpieczone kodem PIN. W przypadku zmiany nr rejestracyjnego b±d¼ osoby wskazanej w wykazie Wykonawca wystawi na wniosek Zamawiaj±cego za w³asny koszt now± kartê paliwow±. Wykonawca musi umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu zakupy paliw przy u¿yciu kart paliwowych w stacjach paliwowych których jest dysponentem na terenie ca³ego kraju.
4. Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej jedn± stacj± paliw ze wszystkimi rodzajami paliw objêtych przedmiotem zamówienia – zlokalizowan± na terenie miasta Krasnystaw lub gminy Krasnystaw.
5. Informujê siê, ¿e przedmiotowe zamówienia jest przeprowadzane jest wspólnie zgodnie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, gdzie Gmina Krasnystaw dzia³a w imieniu w³asnym oraz w imieniu i na rzecz Gminnego Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o.,, Zakrêcie 124B, 22-300 Krasnystaw:
5.1 Maksymalny zakres dostawy zakupu paliw p³ynnych z przeznaczeniem dla Gminy Krasnystaw wynosi:
a) benzyna bezo³owiowa Pb 95 –1 474 litrów
b) olej napêdowy ( Diesel ) ON - 11 988 litrów
5.2. Maksymalny zakres dostawy zakupu paliw p³ynnych z przeznaczeniem dla Gminnego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o.,, Zakrêcie 124B ,wynosi
a) olej napêdowy ( Diesel ) ON - 28 000 litrów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XIII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu ¿ycia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zgodnie z art.
32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U.
z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z nazw± oraz klasyfikacj± kodu CN jak± posiadaj± paliwa ciek³e stosownie do Rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2332 ze zm.)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
warunek udzia³u w postêpowaniu musi zostaæ spe³niony przez co najmniej jednego z Wykonawców posiadaj±cego uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których uprawnienia te s± wymagane.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

1.4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
2.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
- koncesji na obrót paliwami p³ynnymi (okre¶lonych w ppkt 1.2; pkt 1 rozdzia³ V SWZ), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji energetyki, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.),

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie okre¶lono

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 1 rozdzia³u VI SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 1 rozdzia³u VI SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w ppkt 2.1 pkt 2 rozdzia³u VI SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
- w ppkt 2.2 pkt 2 rozdzia³u VI SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).
3) Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami przewidzianymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w zwi±zku z:
1) dzia³aniem si³y wy¿szej (na przyk³ad: klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania zamówienia,
2) zmian± przepisów prawnych obowi±zuj±cych w dniu zawarcia umowy, maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia w tym równie¿ zmiany stawki podatku VAT.
3) termin realizacji zamówienia mo¿e ulec odpowiedniej zmianie o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionej w ust. 1.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-13 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem strony internetowej na której prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia [URL]: https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia,
o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±
w walutach obcych.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
8. Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.