eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaleszany › Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Cyfrowa gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Cyfrowa gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459419

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d85ce01-f871-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Cyfrowa gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d85ce01-f871-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041260/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia w ramach projektu "Cyfrowa gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu grantowego ,,Cyfrowa gmina” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT- EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz szkolenia dla pracowników w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”, tj.
1) Zakup oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT (licencje dla 50 użytkowników) – system do zarządzania infrastrukturą IT;
2) Zakup oprogramowania antywirusowego (33 licencje);
3) Zakup dedykowanych serwerów plików (Network Attached Storage – NAS):
- Serwer kopii bezpieczeństwa typ I RACK – 1 szt.
- Serwer kopii bezpieczeństwa typ II DESKTOP - 1 szt.
4) Zakup oprogramowania do zautomatyzowanego tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych (backupów) – oprogramowanie stanowi element składowy serwerów opisanych w pkt 3 i 8;
5) Zakup oprogramowania DLP chroniącego przed wyciekiem danych z komputerów (33 licencje) – system zapobiegania wyciekom danych i informacji (DLP);
6) Zakup stacji roboczych (komputery stacjonarne) – 20 szt.:
- Komputer stacjonarny – 20 szt.
- Pakiet biurowy – 20 szt.
7) Zakup mobilnych stacji roboczych (laptopy)
- Komputer mobilny (laptop) – 5 szt.
- Pakiet biurowy – 5 szt.
8) Zakup serwera z systemem operacyjnym – serwer typu RACK – 1 szt.
9) Zakup switcha zarządzalnego – przełącznik zarządzalny – 1 szt.
10)Zakup zasilania awaryjnego (UPS) dla serwera – urządzenie do podtrzymywania napięcia – 1 szt.
11)Szkolenie pracowników urzędu w zakresie cyberbezpieczeństwa – 1 kpl (33 użytkowników);
12)Szkolenie pracowników działu IT w ramach dostarczonych technologii i rozwiązań sprzętowych – 1 kpl.
2. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ. Opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu oraz wymagania dotyczące szkoleń dla pracowników urzędu.
3. Miejsce dostawy: w ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sprzęt bezpośrednio do budynku Urzędu Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37 – 415 Zaleszany, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, oraz wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4. Informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia
1) Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także ma spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu w celu przetestowania oraz sprawdzenia czy sprzęt nie posiada wad fabrycznych.
3) Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp.
4) Dostarczone oprogramowanie (system operacyjny) dołączone do sprzętu winno być oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem oraz pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania. W celu weryfikacji powyższego Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania płatności do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Ponadto, w razie stwierdzenia że dostarczone oprogramowanie jest nielegalne, informacja o tym zostanie przekazana właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań.
5. Stosownie do treści art. 91 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części wiązałby się ze wzrostem nakładów finansowych oraz ograniczał możliwości techniczne i ekonomiczne kontroli weryfikacji działań Wykonawców. W ocenie Zamawiającego podział zamówienia na części nie spowoduje rozszerzenia kręgu potencjalnych Wykonawców, którzy mogliby wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z motywem 78 preambuły do dyrektywy klasycznej, podział zamówienia na części groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wobec powyższych okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotu niniejszego zamówienia na części.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
7. Okres rękojmi za wady równy jest okresowi gwarancji jakości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ, w Rozdziale IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48822000-6 - Serwery komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334591,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334591,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334591,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523306547

7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 6 lokal 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334591,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.