eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dditrich@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ce5cac-e846-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów.”
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi przewozu osób posiadających imienną kartę seniora i/lub osób, które ukończyły 60 rok życia.
3. Przewóz będzie świadczony wyłącznie do placówek służby zdrowia znajdujących się na terenie miast: Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Będzin, Czeladź, Jaworzno, Katowice oraz wydziałów Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza i Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej.
4. Wykonawca, w terminie do dnia rozpoczęcia realizacji usługi, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dostęp do systemu monitoringu GPS umożliwiającego określenie lokalizacji środka transportu oraz ilości przejechanych kilometrów oraz zapewniający możliwość jego obsługi na komputerach stacjonarnych z systemem operacyjnym Windows 10 lub Windows 11.
5. Świadczenie usługi będzie weryfikowane na podstawie przedstawianych Zamawiającemu miesięcznych rozliczeń usługi transportowej seniorów (wzór zestawienia stanowi załącznik nr 2 do umowy) i odczytów z aplikacji, o której mowa w pkt 3.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji obowiązku wynikającego z §12 ust. 7 projektu umowy, natomiast Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności danych zebranych przez Wykonawcę (w tabeli zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy) z miesięcznym rozliczeniem usługi transportowej dla Seniorów (zgodnej z załącznikiem nr 2 do umowy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Regulaminie przewozów- stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ/ załącznik nr 1 do projektu umowy oraz projekcie umowy – stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

Uwaga:
Zamawiający informuje, że średnia ilość przejechanych kilometrów w ciągu miesiąca wyniosła około 3400 km (wyliczenie na podstawie danych za grudzień 2023, styczeń 2024 oraz luty 2024). Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilość przejechanych kilometrów, ilość przejechanych kilometrów nie jest stała – zależy wyłącznie od ilości zamówionych kursów.

II. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane usługi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej.
5. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i zatwierdzenia. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę.

III. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy.
2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 24 miesiące od daty zawarcia umowy, lub krócej do wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS4YOU USŁUGI TRANSPORTOWE MICHAŁ WARMUZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292384989

7.3.3) Ulica: Z. NAŁKOWSKIEJ 10

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-23 do 2026-04-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena lub koszt oferty z najniższą i najwyższą ceną lub kosztem to cena brutto za jeden wozokilometr.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.