eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres Projektu pn.: "Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres Projektu pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45

1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 277 50 03

1.5.8.) Numer faksu: +48 86 277 50 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://boguty-pianki.bipgmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres Projektu pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-432304f0-ff35-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza; Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej;

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153169/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPM.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1503252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego zlokalizowanych przy ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki, w gminie Boguty-Pianki, w województwie mazowieckim. Inwestycja obejmuje kompleks 3/trzech budynków. Są to: Gminny Ośrodek Zdrowia oraz zlokalizowany przy nim budynek mieszkalny wielorodzinny - Dom Lekarza (ul. Targowa 17), a także budynek mieszkalny wielorodzinny - Dom Nauczyciela (ul. Targowa 8).
Zamówienie obejmuje wymianę źródła ciepła oraz prace termomodernizacyjne, a także prace remontowe wraz z ich zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będą montowane instalacje fotowoltaiczne,
4) opracowanie dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno-budowlane (budowlane) – po 4 egz., projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
5) zapewnienie nadzoru autorskiego,
6) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,
7) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
8) wykonanie prac budowlanych,
9) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
10) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,
11) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
12) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
13) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,
14) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
5. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności (określenie robót: kwalifikowane / niekwalifikowane oznacza roboty dofinansowane lub niedofinansowane w ramach RPO):
5.1. Budynek Domu Lekarza:
- ocieplenie ścian zewnętrznych, również ścian logi (roboty kwalifikowane) - ok. 290,0 m2 + ok. 150,0 m2
- remont płyt balkonowych wraz z ociepleniem (roboty kwalifikowane),
- remont barierek balkonowych (roboty niekwalifikowane),
- remont dachu (roboty niekwalifikowane),
- wykonanie nowych obróbek blacharskich (roboty kwalifikowane),
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem (roboty kwalifikowane) - ok. 187,50 m2
- wymiana drewnianych drzwi garażowych (roboty niekwalifikowane) - 4szt. - ok. 20,16 m2
- wymiana stolarki okiennej w piwnicy (roboty niekwalifikowane) - ok. 7,31 m2
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wiatrołapu (roboty niekwalifikowane) - ok. 6 m2
- montaż oświetlenia nad wejściem (roboty kwalifikowane),
- remont „daszku” nad wejściem do budynku (roboty kwalifikowane),
- remont ścianki działowej na balkonie na 2 kondygnacji (roboty niekwalifikowane),
- demontaż i ponowny montaż rur spustowych, (roboty kwalifikowane),
- wykonanie opaski wokół budynku (roboty kwalifikowane),
- wykonanie nowych schodków wejściowych (na gruncie), z kostki betonowej szarej (roboty niekwalifikowane),
- remont ścianki oporowej przy zjeździe do garaży (roboty niekwalifikowane),
- demontaż i ponowny montaż anten i innych elementów przymocowanych do ściany (roboty kwalifikowane),
- wykonanie podbitki dachu (roboty niekwalifikowane),
- wykonanie całej instalacji odgromowej (roboty kwalifikowane),
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania (roboty kwalifikowane).

5.2. Budynek Domu Nauczyciela
- ocieplenie ścian zewnętrznych (roboty kwalifikowane) - ok. 553,7 m2,
- remontem płyt balkonowych wraz z ociepleniem (roboty kwalifikowane),
- remont barierek balkonowych (roboty niekwalifikowane),
- remont okapu dachowego (roboty kwalifikowane),
- wymiana obróbek blacharskich (roboty kwalifikowane),
- ocieplenie stropodachu (roboty kwalifikowane) - ok. 385,4 m2
- wymiana drzwi wejściowych (roboty kwalifikowane), 2szt - ok. 4,00 m2
- wymiana stolarki okiennej w piwnicy na nowe PCV (roboty niekwalifikowane) - ok. 13,89 m2
- wykonanie całej instalacji odgromowej (roboty kwalifikowane),
- montaż oświetlenia nad wejściem (oprawy zewnętrzne LED) (roboty kwalifikowane),
- demontaż i ponowny montaż elementów przymocowanych do ściany (roboty kwalifikowane),
- demontaż i ponowny montaż rur spustowych, (roboty kwalifikowane),
- remont krat okiennych (roboty niekwalifikowane),
- wykonanie opaski (nowej) wokół budynku (roboty kwalifikowane),
- remont zadaszenia nad wejściami (roboty kwalifikowane),
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania (roboty kwalifikowane),

5.3. Budynek Ośrodka Zdrowia
- ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych (roboty kwalifikowane) - ok. 512,20 m2 + 184,00 m2
- ocieplenie ściany piwnicznych (roboty kwalifikowane),
- wykonanie nowych obróbek blacharskich (roboty kwalifikowane),
- remont kominów (roboty niekwalifikowane),
- remont wyłazu dachowego (roboty niekwalifikowane),
- ocieplenie stropodachu (roboty kwalifikowane) - ok. 486,10 m2
- ocieplenie ścian zewnętrznych w wewnętrznym „patio” (roboty niekwalifikowane),
- montaż nowych okien dachowych/ świetlików (9 szt.) ,
- wymiana okien piwnicznych (roboty kwalifikowane) - ok. 22,40 m2
- wymiana witryny zachodniej (roboty kwalifikowane) - ok. 15,9 m2
- wymiana drzwi zewnętrznych (roboty kwalifikowane) - ok. 4,00 m2
- zastąpienie otworu po luksferach witryną okienną (roboty niekwalifikowane),
- wykonanie całej instalacji odgromowej (roboty kwalifikowane),
- rozbiórka schodów zewnętrznych (2 szt) na elewacji północno-zachodniej wraz z daszkami nad nimi, (roboty niekwalifikowane),
- rozbiórka starych schodów i ponowne wykonanie nowych schodów na elewacji północno-wschodniej i schodów od strony północnej na elewacji południowo-wschodniej (roboty niekwalifikowane),
- remont schodów na elewacji południowo-zachodniej i schodów od strony południowej na elewacji południowo-wschodniej, (roboty niekwalifikowane),
- remont schodów zewnętrznych do kotłowni (roboty niekwalifikowane),
- remont betonowych daszków nad schodami zewnętrznymi (2szt) (roboty kwalifikowane),
- likwidacja zsypu węglowego (roboty kwalifikowane),
- demontaż okien piwnicznych i zamurowanie otworów – okna kolidujące ze schodami, (roboty kwalifikowane),
- remont pomieszczenia magazynu peletu (roboty kwalifikowane),
- demontaż i ponowny montaż elementów przymocowanych do ściany (roboty kwalifikowane),
- malowanie elementów stalowych ( barierki, rury) (roboty niekwalifikowane),
- przełożenie tablic informacyjnych oraz oświetlenia (roboty kwalifikowane),
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania (roboty kwalifikowane),
- wymiana istniejącego źródła ciepła na kotłownię pelletową (roboty kwalifikowane), o mocy nie mniejszej niż 140 kW
- wykonanie sieci cieplnej pomiędzy kotłownią a budynkiem Domu Nauczyciela i Domu Lekarza wraz z przyłączeniem tych budynków z budowanej sieci cieplnej do instalacji wewnętrznej wszystkich budynków (roboty kwalifikowane),
- budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej (roboty kwalifikowane), o mocy min. 8,16 kW na dachu budynku,
- modernizacja instalacji wewnętrznego oświetlenia (roboty kwalifikowane) - około 145 istniejących opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła o łącznej mocy ok. 12,8 kW,
- zasilenie elektrycznych urządzeń instalacji sanitarnych (roboty kwalifikowane),
- rozbudowa rozdzielnic pod PV (roboty kwalifikowane),
- wymiana głównej rozdzielnicy niskiego napięcia (roboty niekwalifikowane).
Uwaga! Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - Wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1849000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1849000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1849000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomar 2 Tomasz Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759 162 56 22

7.3.3) Ulica: Łochowska 1A

7.3.4) Miejscowość: Sadowne

7.3.5) Kod pocztowy: 07-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1849000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.