Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246230/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00265740/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00271968/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00273090/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510996861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Baranki 24
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 620 96 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@promedica.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f2c6659-8d21-4837-b55b-f8756702e65d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr LTPL00022, pn. „Świadczenie wysokiej jakości usług medycznych na obszarze pogranicza polsko-litewskiego, ze szczególnym uwzględnieniem leczenia chirurgicznego i profilaktyki chorób zagrażających życiu” dofinansowanego w ramach programu Interreg VI-A Litwa-Polska.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1345/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1372303,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1001931,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu nr LTPL00022, pn. „Świadczenie wysokiej jakości usług medycznych na obszarze pogranicza polsko-litewskiego, ze szczególnym uwzględnieniem leczenia chirurgicznego i profilaktyki chorób zagrażających życiu” dofinansowanego w ramach programu Interreg VI-A Litwa-Polska wraz z panelami sterującymi do modyfikacji parametrów pracy centrali wentylacyjnej (we wskazanym miejscu przez Zamawiającego na Bloku Operacyjnym oraz w Centralnej Dyspozytorni).
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z erratą do tych dokumentów.
3. Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik nr 10 do SWZ – skompresowane pliki.
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi Załącznik nr 11 do SWZ - skompresowane pliki.
5. Przedmiar robót mający charakter dokumentu jedynie pomocniczego stanowi Załącznik nr 12 do SWZ – skompresowane pliki
6. Załącznik nr 13 do SWZ – stanowi Errata do:
1) Projektu instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sali operacyjnej nr 2 i nr 3 w Ełku,
2) Projektu instalacji ciepła technologicznego central sal operacyjnych nr 2 i nr 3 w Szpitalu „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
3) Projektu budowlanego zasilania w energię elektryczną wentylacji mechanicznej
i klimatyzacji sali operacyjnej nr 2 i nr 3 w Szpitalu w Ełku,
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru instalacji wentylacji mechanicznej
i klimatyzacji – Projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Sali operacyjnej
nr 2 i nr 3 w Szpitalu „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru instalacji ciepła technologicznego – Projekt instalacji zasilania nagrzewnicy wentylacji mechanicznej w Sali operacyjnej nr 2 i nr 3
w Szpitalu „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
6) Specyfikacji technicznej ST-01.01 wykonania i odbioru robót budowlanych zasilania
w energię elektryczną urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sali operacyjnej nr 2
i nr 3 w Szpitalu w Ełku
7) Przedmiarów robót sali operacyjnej nr 2 i nr 3 w Ełku.
7. Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego przedłoży Zamawiającemu sporządzony harmonogram rzeczowo-finansowy prac.
8. Podczas realizacji przedmiotowych robót budowlanych należy zapewnić bezpieczeństwo i ciągłość realizacji udzielania świadczeń zdrowotnych na sali operacyjnej nr 1, która mimo tego, że jest poza zakresem przedmiotowych robót, posiada wspólne ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia czyste i brudne z salą nr 2 i 3, na których roboty budowlane wykonywane są w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Ze względu na konieczność zachowania ciągłości funkcjonowania Bloku Operacyjnego, który jest newralgicznym miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych, związanych z nagłą potrzebą ratowania życia ludzkiego Zamawiający informuje, że podczas całego okresu obowiązywania umowy całkowite wyłączenie Bloku Operacyjnego (sali operacyjnej nr 2 i 3 razem z salą operacyjną nr 1 oraz pomieszczeń czystych i brudnych) jest możliwe jednokrotnie na okres dwóch tygodni. Termin całkowitego wyłączenia Bloku Operacyjnego musi być poprzedzony pisemnym wnioskiem Wykonawcy złożonym miesiąc przed planowanym wyłączeniem, o którym mowa powyżej i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia całkowitego zamknięcia Bloku Operacyjnego pod warunkiem uzasadnienia przez Wykonawcę takiej konieczności i które to zostanie zaakceptowane przez Inspektorów nadzoru a następnie przez Zamawiającego. W celu realizacji powyższego Zamawiający załącza zarys organizacji rozdziału pomieszczeń, w których należy wykonać prace w pierwszej kolejności, tak aby po ich wykonaniu sala operacyjna nr 3 mogła funkcjonować niezależnie od sali operacyjnej nr 2, która będzie wykonywana w drugiej kolejności. Zarys organizacji rozdziału pomieszczeń stanowi Załącznik nr 15 do SWZ.
9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Dowodem odbycia wizji lokalnej będzie podpis przedstawiciela wykonawcy pod protokołem. Zamawiający ustala następujące terminy odbycia wizji lokalnej: termin podstawowy: 02.06.2025 r. o godz. 13:00, termin dodatkowy: 05.06.2025 r. o godz. 13:00. Celem obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie Wykonawcom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, ze względu na ich specyfikę (nietypowość). Podczas realizacji przedmiotowych robót budowlanych należy zapewnić bezpieczeństwo i ciągłość realizacji udzielania świadczeń zdrowotnych na sali operacyjnej nr 1, która mimo tego, że jest poza zakresem przedmiotowych robót, posiada wspólne ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia czyste i brudne z salą nr 2 i 3, na których roboty budowlane wykonywane są w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Ze względu na konieczność zachowania ciągłości funkcjonowania Bloku Operacyjnego, który jest newralgicznym miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych, związanych z nagłą potrzebą ratowania życia ludzkiego Zamawiający informuje, że podczas całego okresu obowiązywania umowy całkowite wyłączenie Bloku Operacyjnego (sali operacyjnej nr 2 i 3 razem z salą operacyjną nr 1 oraz pomieszczeń czystych i brudnych) jest możliwe jednokrotnie na okres dwóch tygodni. Termin całkowitego wyłączenia Bloku Operacyjnego musi być poprzedzony pisemnym wnioskiem Wykonawcy złożonym miesiąc przed planowanym wyłączeniem, o którym mowa powyżej i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia całkowitego zamknięcia Bloku Operacyjnego pod warunkiem uzasadnienia przez Wykonawcę takiej konieczności i które to zostanie zaakceptowane przez Inspektorów nadzoru a następnie przez Zamawiającego. Wizja lokalna ma na celu przedstawienie potencjalnym Wykonawcom pomieszczeń Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia oraz ukazanie organizacji pracy na Bloku Operacyjnym, którego dotyczyć będą przedmiotowe roboty budowlane.
10. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia, przeanalizowania i skalkulowania zakresu niezbędnych prac do wykonania przedmiotu umowy według dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji technicznej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1396050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1396050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1396050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroniki SUWAR Sadowska Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200871310
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRONIKI SUWAR SADOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRONIKI SUWAR SADOWSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1396050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
realizuje w ramach dofinansowania, którego czas realizacji jest ograniczony, jednocześnie, aby nie zaburzyć ciągłości pracy Bloku Operacyjnego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego wymagana jest etapowa realizacja prac.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
- BUDOWA OŚWIETLENIA PODJAZDU WRAZ Z ILUMINACJĄ BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 4 W EŁKU
- Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2025 r.
- Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2025/2026
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.