eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Sukcesywna dostawa 18 000 sztuk tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów i nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania oraz ich fizyczna likwidacja



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa 18 000 sztuk tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów i nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania oraz ich fizyczna likwidacja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 32-48-100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa 18 000 sztuk tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów i nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania oraz ich fizyczna likwidacja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9222f3a-3c78-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.11.2021 BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa 18 000 sztuk tablic rejestracyjnych do oznaczania rożnego rodzaju pojazdów i nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania oraz ich fizyczna likwidacja na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie..

1.2 Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U.2021, poz. 450) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U.2017, poz. 2355 z późn. zm.);
1.3 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i ich fizyczną likwidację w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, wg protokołów przygotowanych przez Zamawiającego ( punkt rejestracji.)

1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący rodzaj tablic rejestracyjnych:
1) Tablice zwyczajne, które dzielą się ze względu na wielkość na:
a) tablice samochodowe /jednorzędowe lub dwurzędowe/ - do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych, motorowerów i pojazdów rodzaju „samochodowy inny (kat. L6e i L7e);
b) jednorzędowe zmniejszone - do oznaczania pojazdów silnikowych posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, z wyłączeniem motocykli, ciągników rolniczych, pojazdów wolnobieżnych wchodzących
w skład kolejki turystycznej i pojazdów rodzaju ”samochodowy inny”;
c) tablice motocyklowe /dwurzędowe/ - do oznaczania motocykli, ciągników rolniczych oraz pojazdów rodzaju „samochodowy inny (kat. L6e i L7e);
d) tablice motorowerowe /dwurzędowe/ - do oznaczania motorowerów;
2) Tablice indywidualne – do oznaczania pojazdów samochodowych;
3) Tablice zabytkowe – do oznaczania pojazdów zabytkowych;
4) Tablice tymczasowe i tablice tymczasowe zmniejszone - do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych;
5) Tablice tymczasowe badawcze - do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych
w celu wykonania badań homologacyjnych,
6) Tablice profesjonalne - do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów podlegających
profesjonalnej rejestracji;
7) Tablice samochodowe - do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem;
8) Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych (za wyjątkiem tablic profesjonalnych);

kod CPV:

30195000-2 - tablice
44423400-5 - znaki i podobne elementy
34928472-7 - oznakowanie
31523200-0 - trwałe znaki informacyjne

2. Wskazana ilość tablic ma charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji t.j. do zmniejszenia ilościowego zakresu przedmiotu zamówienia maksimum do 80% wielkości wskazanej w punkcie 1.1 SWZ.
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, proporcjonalnie zmniejszeniu ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia.
4. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa jw. opisane w załączniku nr 13 do rozporządzenia określające wymagania techniczne dla tablic rejestracyjnych oraz zakres i sposób ich badania, a także wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli oraz ich opis.
5. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
6. Zamówienie należy wykonywać sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniach jednostkowych przesłanych pocztą elektroniczną, faksem, zgłoszonych telefonicznie lub pisemnie;.
7. Termin realizacji dostaw tablic rejestracyjnych : 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia jednostkowego zgłoszonego przez Zamawiającego , w formie wskazanej w punkcie 5.
8. Termin realizacji dostawy tablic w trybie awaryjnym: 48 godzin od momentu potwierdzenia przyjęcia od Zamawiającego zgłoszenia , w formie wskazanej w punkcie 5.

9. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt i własnym transportem do odbioru przynajmniej raz na dwa tygodnie (14 dni) z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona nieodpłatnie ich utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin odbioru tablic do kasacji: do 14 dni kalendarzowych, licząc od przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego., w formie wskazanej w punkcie 5.

10. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia ,licząc od daty wydania tablic właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

34928472-7 - Oznakowanie

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.