eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa druku urzędowych etykiet i paszportów roślin dla Wojewódzkich Inspektorów Ochrony Roślin i Nasiennictwa



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku urzędowych etykiet i paszportów roślin dla Wojewódzkich Inspektorów Ochrony Roślin i Nasiennictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226947501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku urzędowych etykiet i paszportów roślin dla Wojewódzkich Inspektorów Ochrony Roślin i Nasiennictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d1786c5-dd2d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIP.261.15.2024.OM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 568525,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa do Wojewódzkich Inspektoratów Ochrony Roślin i Nasiennictwa 1 386 500 szt. druków w tym:
• etykiety urzędowe dla materiału siewnego roślin rolniczych i warzywnych;
• etykiety urzędowe dla materiału siewnego, dla systemów nasiennych OECD;
• etykiety–paszporty urzędowe dla sadzeniaków ziemniaka;
• etykiety–paszporty urzędowe dla materiału szkółkarskiego;
• paszporty roślin i paszporty roślin do strefy chronionej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega prawo zmiany kolorów i wzorów druków w przypadku zamówień uzupełniających.
4. Dostawa druków będzie realizowana do Wojewódzkich Inspektoratów Ochrony Roślin i Nasiennictwa - zgodnie z rozdzielnikiem stanowiącym załącznik nr 3 do Projektowanych Postanowień Umowy.
5. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoba sprawująca nadzór nad umową była zatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
6. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa powyżej, ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania, w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości dotyczące nie dopełnienia w/w obowiązku Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w Projektowanych postanowieniach umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę do dokumentowania i przedkładania dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466190,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466190,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466190,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMINDRUK Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 874-00-04-766

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 37

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dystrybucja – transport


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466190,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiającym jest Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa w imieniu i na rzecz którego działa Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa.
2. Dostawy druków do odbiorców będą się odbywać sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia, w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r., przy czym termin realizacji pierwszego zamówienia z materiału typu włóknina polietylenowa o cechach opisanych w załączniku nr 1 do SWZ wynosi maksymalnie 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.