Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210283/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00219277/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok projekt na wymianę instalacji elekt w gł. części budynku oraz wykonanie wentylacji mech w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul.Jagiellońskiej 38 w W-wie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 49)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/207302/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok projekt na wymianę instalacji elekt w gł. części budynku oraz wykonanie wentylacji mech w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul.Jagiellońskiej 38 w W-wie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19117dc1-9a59-45b8-8344-7588ce3da998
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678507/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wykon. dok. projektowej na wymianę inst. elektrycznej w głównej części budynku oraz wykon. wentylacji mech. w salach lekcyjnych tej części bud. VIII LO im. Władysława IV ul. Jagiellońska 38 w Wawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w głównej części budynku oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul. Jagiellońskiej 38 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja budynku VIII LO im. Władysława IV wraz z adaptacją lokali mieszkalnych na sale dydaktyczne”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zamówienie podstawowe - wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w głównej części budynku oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul. Jagiellońskiej 38 w Warszawie. oraz przewiduje,
2) zamówienie w ramach prawa opcji - pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach zakresu podstawowego zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia stanowiącego zamówienie podstawowe obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej głównej części budynku do celów opracowania projektów.
2) Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla ww. zadania.
3) Aneks do Ekspertyzy PPOŻ, uzgodniony z Mazowieckim Wojewódzkim Komendantem PSP w sprawie zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do wymagań określonych w przepisach, który dopuszcza odstępstwa od pierwotnych założeń zawartych w ekspertyzie WPZ 52840.1.2024.3; 5284.2.587.2024.1
4) Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego uzgodnionego z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, w zakresie wykonania robót łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
5) Wykonanie projektów technicznych wielobranżowych:
a) Dostosowanie istniejącego węzła do zwiększonego zapotrzebowania mocy cieplnej do projektowanej i istniejącej instalacji oraz wentylacji w celu wymiany istniejącego węzła cieplnego dla potrzeb szkoły i części mieszkalnej. Projekt węzła cieplnego ma zostać uzgodniony z Veolia Energia Warszawa S.A.
b) Instalacji elektrycznej i teletechnicznej SSP, DSO, BMS w głównej części budynku.
c) Instalacji teletechnicznej CCTV w całym budynku.
d) Wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej i klimatyzacji w głównej części budynku.
e) Projekt koncepcyjno-budowlany.
6) Projekt wykonawczy dla ww. zadania.
7) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) budowlano-instalacyjnych dla zakresu robót;
8) Przedmiarów robót budowlano-instalacyjnych z zastosowaniem poszczególnych robót w kolejności technologicznej;
9) Kosztorysów inwestorskich budowlano-instalacyjnych .
UWAGA: Zakres opracowania dokumentacji projektowej instalacji elektrycznej oraz wentylacji mechanicznej jest określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) w części graficznej, zaznaczony kolorem zielonym.
Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego, a jego zakres oraz obowiązki Wykonawcy zostały szczegółowo opisane w § 4 ust. 12 projektowanych postanowień umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie zamówienia podstawowego oraz prawa opcji określają:
a) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 7 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1623600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GiD Zespół Projektowy Grzegorz Brewczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 1130145134
7.3.3) Ulica: ul. Międzynarodowa 64/66A lok.135
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-922
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
G i D Zespół Projektowy Grzegorz Brewczyński
jakie przetargi wygrała firma
G i D Zespół Projektowy Grzegorz Brewczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W punkcie 6.2.) "Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem", wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz
z opcją.
W punkcie 6.3.) "Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem", wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz z opcją.
W punkcie 6.4.) "Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia" wpisano cenę oferty za zamówienie
podstawowe wraz z opcją.
W punkcie 8.2.) "Wartość umowy/umowy ramowej", wpisano wartość 448 950,00 zł tj. największy możliwy zakres zamówienia, w tym:
405900,00 zł stanowiące zamówienie podstawowe oraz
43050,00 zł stanowiące prawo opcji.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinków dróg na terenie Gminy Mniów"
- Oprac. dokum. pn. Budowa drogi powiatowej nr 2115L (Piaski-Gardzienice) na odc. od m.Giełczew do skrzyżowania z drogą pow. nr 2116L w m.Gardzienice Pierwsze,niezbędnej do realizacji zamierzeń inwest.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- Remont łazienek i szatni w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Waryńskiego 12a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.