eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie dok projekt na wymianę instalacji elekt w gł. części budynku oraz wykonanie wentylacji mech w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul.Jagiellońskiej 38 w W-wie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok projekt na wymianę instalacji elekt w gł. części budynku oraz wykonanie wentylacji mech w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul.Jagiellońskiej 38 w W-wie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 49)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/207302/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dok projekt na wymianę instalacji elekt w gł. części budynku oraz wykonanie wentylacji mech w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul.Jagiellońskiej 38 w W-wie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19117dc1-9a59-45b8-8344-7588ce3da998

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678507/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykon. dok. projektowej na wymianę inst. elektrycznej w głównej części budynku oraz wykon. wentylacji mech. w salach lekcyjnych tej części bud. VIII LO im. Władysława IV ul. Jagiellońska 38 w Wawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w głównej części budynku oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul. Jagiellońskiej 38 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja budynku VIII LO im. Władysława IV wraz z adaptacją lokali mieszkalnych na sale dydaktyczne”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zamówienie podstawowe - wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w głównej części budynku oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w salach lekcyjnych tej części budynku VIII LO im. Władysława IV przy ul. Jagiellońskiej 38 w Warszawie. oraz przewiduje,
2) zamówienie w ramach prawa opcji - pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach zakresu podstawowego zamówienia.

Zakres przedmiotu zamówienia stanowiącego zamówienie podstawowe obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej głównej części budynku do celów opracowania projektów.
2) Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla ww. zadania.
3) Aneks do Ekspertyzy PPOŻ, uzgodniony z Mazowieckim Wojewódzkim Komendantem PSP w sprawie zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do wymagań określonych w przepisach, który dopuszcza odstępstwa od pierwotnych założeń zawartych w ekspertyzie WPZ 52840.1.2024.3; 5284.2.587.2024.1
4) Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego uzgodnionego z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, w zakresie wykonania robót łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
5) Wykonanie projektów technicznych wielobranżowych:
a) Dostosowanie istniejącego węzła do zwiększonego zapotrzebowania mocy cieplnej do projektowanej i istniejącej instalacji oraz wentylacji w celu wymiany istniejącego węzła cieplnego dla potrzeb szkoły i części mieszkalnej. Projekt węzła cieplnego ma zostać uzgodniony z Veolia Energia Warszawa S.A.
b) Instalacji elektrycznej i teletechnicznej SSP, DSO, BMS w głównej części budynku.
c) Instalacji teletechnicznej CCTV w całym budynku.
d) Wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej i klimatyzacji w głównej części budynku.
e) Projekt koncepcyjno-budowlany.
6) Projekt wykonawczy dla ww. zadania.
7) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) budowlano-instalacyjnych dla zakresu robót;
8) Przedmiarów robót budowlano-instalacyjnych z zastosowaniem poszczególnych robót w kolejności technologicznej;
9) Kosztorysów inwestorskich budowlano-instalacyjnych .

UWAGA: Zakres opracowania dokumentacji projektowej instalacji elektrycznej oraz wentylacji mechanicznej jest określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) w części graficznej, zaznaczony kolorem zielonym.

Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego, a jego zakres oraz obowiązki Wykonawcy zostały szczegółowo opisane w § 4 ust. 12 projektowanych postanowień umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie zamówienia podstawowego oraz prawa opcji określają:
a) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 7 do SWZ

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1623600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GiD Zespół Projektowy Grzegorz Brewczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 1130145134

7.3.3) Ulica: ul. Międzynarodowa 64/66A lok.135

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-922

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W punkcie 4.3.1) "Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)" wpisano łączną wartość szacunkową zamówienia ustaloną przed wszczęciem postępowania tj. zamówienia podstawowego oraz zamówienia z opcją.
W punkcie 6.2.) "Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem", wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz
z opcją.
W punkcie 6.3.) "Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem", wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz z opcją.
W punkcie 6.4.) "Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia" wpisano cenę oferty za zamówienie
podstawowe wraz z opcją.
W punkcie 8.2.) "Wartość umowy/umowy ramowej", wpisano wartość 448 950,00 zł tj. największy możliwy zakres zamówienia, w tym:
405900,00 zł stanowiące zamówienie podstawowe oraz
43050,00 zł stanowiące prawo opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.