eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zajęcia doradztwa zawodowego wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii z woj. Dolnośląskiego.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia doradztwa zawodowego wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii z woj. Dolnośląskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361830153

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://centrumzamek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa - publiczna placówka systemu oświaty

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zajęcia doradztwa zawodowego wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii z woj. Dolnośląskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c39f72a-2802-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dobry Początek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.340.72.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wsparcia w zakresie doradztwa zawodowego dla każdego uczestnika w dwóch formach: wspólnej grupowej w wymiarze 36h oraz indywidualnej w wymiarze 2*5h. Podczas doradztwa grupowego uczestnicy uzyskają wiedzę o dolnośląskim rynku pracy oraz zawodach, w jakich mogą się kształcić, aplikowaniu w ramach naborów na stanowiska pracy. Uzupełnieniem tej części usługi będą 2 materiały informacyjne: 14 ok. 40-slajdowych prezentacji multimedialnych oraz opracowana i wydrukowana 14-stronnicowa broszura, zawierające system informacji branżowych i zawodowych o 14 wiodących branżach kształcenia branżowego i rynku pracy na Dolnym Śląsku (przygotowanie ww. materiałów informacyjnych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia).
2. Wsparcie, o którym mowa w ust. 1, przebiegać będzie w 3 ściśle określonych i powiązanych z sobą etapach realizacji:
1) Etap 1 indywidualny – 5h – obejmował będzie indywidualną diagnozę potrzeb i badanie potencjału uczestnika. Zakończy się opracowaniem dla tej osoby jej Indywidualnego Planu Działania (IPD na wejściu) oraz wskazaniem/ zarekomendowaniem tych usług aktywnej integracji zawodowej, w których powinna ona wziąć udział. IPD zawierać musi:
a. charakterystykę każdej z osób uwzględniającą jej predyspozycje społeczno-zawodowe;
b. wykaz branż zawodowych, a w nich katalog kursów zawodowych/szkoleń zawodowych, w których dana osoba powinna wziąć udział z racji zdiagnozowanych u niej podczas usługi zainteresowań i predyspozycji psychofizycznych;
c. załączone, zastosowane podczas usługi poradnictwa narzędzia (wypełnione testy/ankiety, opracowane wyniki badań danej osoby).
d. Przez branżę zawodową Zamawiający rozumie jedną z 14 wiodących branż kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku, tj. branżę: budowlaną, ekonomiczną, elektryczno-energetyczną, handlowo-usługową, informatyczną, logistyczno-spedycyjno-transportową, mechaniczną, mechatroniczno-elektroniczną, medyczną, odzieżową, rolniczą, samochodową, telekomunikacyjną, turystyczną;
2) Etap 2 grupowy – 36h – trwał będzie przez cały udział uczestników w projekcie i obejmował grupowe zajęcia nt.:
a. rynku pracy w regionie, w podziale na 14 wiodących branż kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku, o których mowa w pkt. 1) lit. d, mające na celu zapoznanie uczestników z wchodzącymi w skład danej branży zawodami, przedstawienie predyspozycji i przeciwwskazań do pracy w każdym zawodzie, stanowisk pracy w każdym zawodzie oraz wiodących w każdym zawodzie na Dolnym Śląsku (w podziale na poszczególne powiaty) zakładów pracy z podaniem ich danych adresowych (adres, telefon, e-mail, strona www);
b. możliwości uzyskania wykształcenia w danym zawodzie, w tym wskazania: typu szkół kształcących w danym zawodzie, kwalifikacji i umiejętności zawodowych uzyskiwanych podczas procesu kształcenia w danym zawodzie, oraz wiodących na Dolnym Śląsku (w podziale na poszczególne powiaty) szkół prowadzących kształcenie w danym zawodzie;
3) Etap 3 indywidualny – 5h – obejmował będzie doradztwo indywidualne oparte na diagnozie możliwości każdego z 393 uczestników projektu, zakończone opracowaniem dla każdej z osób Indywidualnego Planu Działania (IPD na wyjściu), który zawierał będzie m.in. obowiązkowo:
a. plan kariery zawodowej danej osoby po opuszczeniu przez nią młodzieżowego ośrodka wychowawczego lub młodzieżowego ośrodka socjoterapii;
b. wskazanie instytucji, które mogą pomóc uczestnikowi w realizacji tego planu kariery zawodowej;
c. wskazanie działań do samodzielnej realizacji swojej ścieżki zawodowej z wykorzystaniem zdobytych poprzez udział w projekcie kompetencji i kwalifikacji zawodowych;

3. Zadanie realizowane będzie dla wszystkich 393 uczestników w 64, śr. 6-os. grupach w wymiarze 36h (łącznie 2 304 h) i dla każdej osoby w wymiarze 10h zajęć indywidualnych (3 930 h). Całość usługi realizowana będzie w łącznym wymiarze 6 234 godzin. 36 osób posiada orzeczenie o niepełnosprawności.
4. Przez godzinę wsparcia rozumie się 45 minut. Do czasu zajęć nie wlicza się przerw.
5. Zamawiający wymaga, aby zajęcia realizowane były dla każdego uczestnika na każdym z trzech etapów realizacji usługi przez tego samego doradcę zawodowego. Zmiana doradcy możliwa będzie wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po pisemnym uzgodnieniu tego z Zamawiającym.
6. Zamawiający zapewni pomieszczenia wymagane do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane w siedzibach ośrodków, których wychowankowie będą uczestnikami zajęć.
7. Podczas realizacji spotkań Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników spotkań, których wzory otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
8. Realizacja usługi nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2023r. z wyłączeniem miesięcy: lipiec – sierpień 2022 r.
9. Usługa realizowana będzie dla wychowanków w poniższym podziale:
a. Zespół Placówek Terapeutyczno-Wychowawczych we Włosieniu (Powiat Lubański): 60 osób,
b. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Jeleniej Górze (Miasto Jelenia Góra): 55 osób,
c. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Sobótce (Powiat Wrocławski): 30 osób,
d. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Zespole Placówek w Bystrzycy Górnej, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 1 w Mrowinach (Powiat Świdnicki): 108 osób,
e. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim (Powiat Lwówecki): 50 osób,
f. Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworze, Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Wałbrzychu (Województwo Dolnośląskie): 90 osób.
10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zajęcia realizowane były dla każdego uczestnika w siedzibie ośrodka, którego jest on wychowankiem, w formie zajęć praktyczno-teoretycznych z możliwością równoczesnego korzystania z komputera i Internetu. W sytuacji zawieszenia zajęć stacjonarnych w jednostkach systemu oświaty dopuszcza się prowadzenie usługi w trybie zdalnym za zgodą Zamawiającego.
11. Zamawiający zapewni Wykonawcy sprzęt komputerowy do realizacji zajęć.
12. Wykonawca zapewni wymagane do przeprowadzenia tych zajęć specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, z którego ma prawo korzystać (tj. np. testy, ankiety, programy komputerowe z zakresu poradnictwa zawodowego, itp.).
13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na etapie składania oferty wzory formularzy: Indywidualnego Planu Działania na wejściu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) i Indywidualnego Planu Działania na wyjściu, o których mowa w ust. 2 pkt 3).
14. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na etapie składania oferty program zajęć oraz 9 scenariuszy czterogodzinnych zajęć, o których w ust. 2 pkt 2).
15. Wykonawca sporządzi i przekaże każdej z 393 osób trzy zaświadczenia potwierdzające otrzymanie przez nią:
a. 5-godzinnego indywidualnego poradnictwa na wejściu wraz z opracowanym IPD na wejściu;
b. 36-godzinnego poradnictwa grupowego;
c. 5-godzinnego indywidualnego poradnictwa na wyjściu wraz z opracowanym IPD na wyjściu.
Zaświadczenia sporządzone zostaną zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi oznakowania działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
16. Wykonawca zapewni do realizacji usługi co najmniej 12 prowadzących, którzy posiadać będą wykształcenie wyższe oraz wymagane kwalifikacje do pełnienia funkcji doradcy zawodowego.
17. Wskazani przez Wykonawcę do realizacji usługi objętej zamówieniem prowadzący, o których mowa w ust. 16, mogą ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Zmiana ta może dotyczyć maksymalnie 2 osób ze wszystkich prowadzących wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
18. Wykonawca może realizować usługę wyłącznie w siedzibach wskazanych w ust. 9 placówek w dni powszednie w godzinach od 15.00 do 19.00.
19. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub niedziele oraz podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w
godzinach 9.00 – 15.00 pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę zgody na taką realizację od dyrektora danej placówki.
20. Harmonogram miesięcznej realizacji usługi w każdym z ośrodków przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy harmonogram. Uzgodnienie dokładnych tygodniowych terminów realizacji usługi potwierdzane będzie natomiast przez Zamawiającego i Wykonawcę każdorazowo w piątek poprzedzający dany tydzień realizacji usługi.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi we wszystkich ośrodkach bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
21. W sytuacji nieodbycia się spotkania pomimo dochowania terminów, o których mowa w ust. 20, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe spotkanie przeprowadzone zostanie we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty jego realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251136,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251136,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251136,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Łukasz Zmitrowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Joanna Pisecka-Kulesz, Agnieszka Król-Stępień, Marta Szczepanik-Pikula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: AVS560484

7.3.3) Ulica: Marii Rodziewiczówny 10/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-607

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251136,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji od dnia zawarcia/podpisania umowy do 30.06.2023r.
z wyłączeniem miesięcy: lipiec – sierpień 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.