eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Telatyn › "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2023-2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2023-2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TELATYN UL. FRYDERYKA CHOPINA 10 22-652 TELATYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. FRYDERYKA CHOPINA 10

1.5.2.) Miejscowość: Telatyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-652

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@telatyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://telatyn.ezamawijacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2023-2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2466754-04f7-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015035/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KNR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Telatynie oraz ich odwiezienie do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2023/2024 we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych. Dowóz uczniów obejmuje okres od 1 września 2023r. do 21 czerwca 2024r. Przewozy realizowane będą w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2023/2024 z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, oraz dni w których zajęcia nie będą odbywały się z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, w tym m. in. spowodowanej wirusem SARS-CoV-2 oraz w przypadku zdalnego nauczania. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z ustaleniami z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Telatynie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie.
3. Wykaz miejscowości, z których i do których realizowane będzie dowożenie uczniów, ilość uczniów, godziny dojazdu i odjazdu określa szczegółowo projekt harmonogramu dziennego dowożenia uczniów na rok szkolny 2023/2024 stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo o ile zajdą takie okoliczności zmiany w trakcie roku szkolnego harmonogramu dziennego dowożenia uczniów w zakresie liczby uczniów, przebiegu trasy, długości trasy, godziny przyjazdu i odjazdu, zmiany lokalizacji przystanków na wszystkich trasach po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy
o zamierzonej zmianie w terminie umożliwiającym uzyskanie stosownych zezwoleń przed terminem dokonania zmiany.
5. Przewozy odbywać się będą w ramach publicznego transportu zbiorowego autobusowego w komunikacji zwykłej. Wykonawca może, w przypadku wolnych miejsc przewozić także osoby trzecie.
6. Listę uczniów, którzy zostaną objęci dowożeniem w ramach niniejszej umowy, Zamawiający przedłoży Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania usługi. Lista ta stanowi podstawę naliczania przez wykonawcę wynagrodzenia. Lista będzie aktualizowana przez zamawiającego stosownie do zaistniałych zmian.
(w szczególności w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci na skutek ograniczeń związanych z pandemią).
7. Wykonawca Usługi przewozić będzie uczniów środkami transportu do tego przeznaczonymi i spełniającymi wymagane warunki techniczne do przewozu grup dzieci i młodzieży (wymagane 3 pojazdy), nie starszymi niż z 2005 r. (rok produkcji środka transportu).
8. Wykonawca Usługi przewozić będzie uczniów w liczbie nie większej niż dopuszczona liczba osób w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
9. Wykonawca jest obowiązany posiadać aktualne badania techniczne i wymagane ubezpieczenia pojazdów. Oprócz ubezpieczenia pojazdów uczestniczących w dowozach Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć również przewożone w ramach umowy osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz polisy ubezpieczeniowej OC przez cały okres obowiązywania umowy.
10. W razie uszkodzenia lub awarii pojazdu wykonującego przewóz, Wykonawca zobowiązuje się podstawić autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania
w ruchu drogowym w czasie nie dłuższym niż 70 minut.
11. Do czasu rozpoczęcia usług Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich wymaganych prawem zezwoleń wynikających z ustawy o transporcie drogowym.
12. Z przejazdu autobusem będą mogli korzystać inni pasażerowie na zasadach obowiązujących w regularnej komunikacji autobusowej w miarę posiadania wolnych miejsc w autobusie.
13. Zamawiający, poprzez wyznaczone osoby, ma prawo kontrolować, czy przewozy są wykonywane pojazdami spełniającymi wymagania wynikające z niniejszej umowy,
w szczególności ma prawo sprawdzać; czy w okresach niskich temperatur pojazdy są ogrzewane i jaka panuje w nich temperatura, ma prawo żądać od kierowcy okazania dowodu rejestracyjnego pojazdu i sprawdzać rok produkcji pojazdów, a Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli. Z kontroli Zamawiający sporządza protokół, który przekazuje Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych. Wykonawca ma prawo ustosunkować się do protokołu w terminie 5 dni roboczych. W wyniku przeprowadzonej kontroli i stwierdzenia naruszenia postanowień umowy w zakresie nie dostosowania środków transportu do wymogów określonych
w niniejszej umowie Zamawiający może odstąpić od umowy.
14. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa.
15. Wykonawca gwarantuje, że przewóz uczniów będzie wykonywany zgodnie
z przepisami prawa dotyczącego ruchu drogowego i przewozu osób, w szczególności zapewni, że środki transportu przewożące dzieci i młodzież nie będą przepełnione (tj. nie będą przewoziły więcej pasażerów niż jest to dopuszczone dla danego pojazdu).
16. Wykonawca nie może powierzyć części lub całości zamówienia podwykonawcom bez pisemnej zgody Zamawiającego.
17. Wykonawca oświadcza, iż osoby, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy czynności w zakresie dowozu dzieci do szkół - jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
18. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu usługi, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres usług.
Szacunkowa liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach – 157.
Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły
oraz formy dowozu uczniów.
Rzeczywista liczba uczniów objętych dowozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli
faktyczna liczba biletów miesięcznych będzie wynikała z sytuacji
demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa (np. objęcie
dowozem lub wyłączenie z dowozu określonych grup uczniów) przy czym zakłada
się, że liczba uczniów objętych przewozem może zmienić się w granicach + \ - 10 %.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów, zmiany
przebiegu trasy, długości trasy, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji
przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów
szkół.
Powyższe zmiany nie spowodują zmiany wartości jednostkowej biletu miesięcznego dla danej
długości trasy dowozu ucznia wymienionej w Formularzu Cenowym- zał. Nr 1a
oferty Wykonawcy.




4.3. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów: 1) wykonywanie dowozów przez wielu przewoźników spowodowałoby wzrost cen za realizację usługi (mniejsze wolumeny świadczeń), 2) wykonywanie dowozów przez wielu przewoźników utrudniłoby ustalenie spójnego harmonogramu przewozów. Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.


4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, określa - wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156672,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231137,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156672,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE "GOSIA" Małgorzata Borek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92222181403

7.3.4) Miejscowość: ŁABUNIE REFORMA 4A

7.3.5) Kod pocztowy: 22-437

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156672,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.