Og³oszenie z dnia 2025-06-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £ugach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zbuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zbuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zbuczyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £ugach Wielkich
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46ab5e94-02da-4311-98fe-8b61c78d46b6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00297780
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00053407/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.19 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £ugach Wielkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46ab5e94-02da-4311-98fe-8b61c78d46b63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2. Dok. elektron., o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM w sprawie wymagañ dla dok. elektron., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Je¿eli dok. elektron., przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê
przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które
s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem PRM w sprawie wymagañ dla dok. elektron. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewn., wewn.) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty
wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewn.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewn.).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@zbuczyn.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zbuczyn (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: ul. Jana Paw³a II 1, 08-106 Zbuczyn. Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. Jana Paw³a II 1, 08-106 Zbuczyn, lub drog± mailow±: ug@zbuczyn.pl.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem mailowym: iod@zbuczyn.pl.
3. Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO - dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.
5. Dane osobowe nie pochodz± od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywaæ danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
7. Administrator bêdzie przekazywa³ dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci do: Urzêdu Zamówieñ Publicznych, organów kontrolnych, a tak¿e na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców us³ug teleinformatycznych.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
9. Skargê nas dzia³ania Administratora mo¿na wnie¶æ do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
11. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £ugach Wielkich”.
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £ugach Wielkich polegaæ bêdzie na odnowieniu elewacji zewnêtrznej budynku z czê¶ciow± izolacj± fundamentów, demonta¿u tarasu betonowego oraz wymianie drzwi wewnêtrznych. Ponadto przewidziana jest wymiana kratek w kominach wentylacyjnych oraz prace naprawcze przy orynnowaniu budynku.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jako¶ciowe) przedstawiaj±: Przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres dodatkowej gwarancji za wykonany przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotycz±ce polegania na zasobach innych podmiotów opisane s± w Rozdziale X SWZ.
3. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia opisane s± w Rozdziale IX SWZ.
4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 14.07.2025 r. do godz. 10:00 wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych
formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium w formie pieniê¿nej wykonawca wp³aci przelewem na konto Miêdzygminnym Banku Spó³dzielczym w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004, z dopiskiem: zamówienie publiczne nr ZP.271.17.2025 pn. „Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £ugach Wielkich”.
4. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne je¿eli, w podanym w ust. 1 terminie, znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5. Skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust. 3 pkt. 1. Zaleca siê wniesienie wadium
z odpowiednim wyprzedzeniem.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji
lub porêczenia w postaci elektronicznej.
7. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ zamawiaj±cemu w przypadkach okre¶lonych w ustawie pzp otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstêpnych i na jego pierwsze wezwanie.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w za³±czniku nr 4 do SWZ - projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-12
INNE PRZETARGI ZBUCZYN
- Dostawa i monta¿ agregatu pr±dotwórczego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
- Budowa chodnika przy drodze gminnej w miejscowo¶ci Izdebki-Kosny
- Modernizacja budynków szkó³ podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - nawierzchnie placów, schody i pochylnie
- Budowa infrastruktury kanalizacyjnej i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie gminy Zbuczyn
- Modernizacja o¶wietlenia wewnêtrznego w budynkach Szkó³ Podstawowych na terenie Gminy Zbuczyn
wiêcej: przetargi ZBUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAK£ADZIE KARNYM W JA¦LE
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pe³czyñskiej 114 i 114a we Wroc³awiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
- Modernizacja schodów zewnêtrznych budynku Przychodni Rejonowej nr 4 w O¶wiêcimiu
- Remont wie¿y antenowej w m. Lelkowo
- Modernizacja kuchni centralnej, pomieszczeñ socjalnych i sto³ówki II
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.