eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Przebudowa chodnika przy ulicy Marii Konopnickiej w Świdnicy"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa chodnika przy ulicy Marii Konopnickiej w Świdnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/896421

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa chodnika przy ulicy Marii Konopnickiej w Świdnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515c84be-da15-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048602/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa chodników w mieście Świdnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-26/III/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 337127,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robot budowlanych na zadaniu pn.:
„Przebudowa chodnika przy ulicy Marii Konopnickiej w Świdnicy”
1.1 Przedmiotem zamówienia: są roboty budowlane w ramach zadnia inwestycyjnego w ulicy Marii Konopnickiej w Świdnicy obejmującego
• przebudowę chodnika na pow. ok 377,0 m² o nawierzchni z płyt kamiennych o wym. 50 x 50 x 8 cm,
• przebudowę wjazdów na pow. 27,4 m² o nawierzchni z kostki kamiennej wys. 10 cm,
• przebudowę jezdni o nawierzchni z masy mineralno –asfaltowej na powierzchni 371,0 m²,
Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w dokumentacji opracowanej przez Biuro Usług Budowlanych GRYF Mirosław Hołubecki , 54-130 Wrocław ul. Bulwar Ikara 26/8 stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ i załącznik nr 6 do umowy ,
Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego Platforma zakupowa Open Nexus pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/896421 w katalogu zamówienia publiczne.

1.2 WARUNKI WYKONANIA ROBÓT
1.2.1 Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
1.2.2 Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, i ich zgodność z normami obowiązującymi ( PN-EN), wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 20231, poz.682 ze zm.).
1.2.3 Materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę; Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu wła-snych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi środków transportu.
1.2.4 Zakupione przez Wykonawcę do wbudowania materiały muszą być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat , znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miej-scu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez od-powiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudo-waniem należy przedłożyć do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. O uzyskaniu wyżej określonej ak-ceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego.
1.2.5 Akceptacja przez Zamawiającego materiałów zakupionych przez Wykonawcę, nie zwalnia go od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
1.2.6 Wykonawca zobowiązany jest do okazania inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.4 na każdym etapie realizacji robót.
1.2.7 Wykonawca zapewni sprawowanie funkcji kierownika budowy przez osobę wskazaną w ofercie, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
1.2.8 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami.
1.2.9 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych umożli-wienia dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru przez cały okres trwania robót.
1.2.10 W trakcie oraz przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca we własnym zakresie wykona doku-mentację fotograficzną przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami. Na pisemny wniosek Zamawiającego dokumentacja fo-tograficzna , nieodpłatnie zostanie udostępniona Zamawiającemu.
1.2.11 Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia od-tworzy je na własny koszt.
1.2.12 Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan tech-niczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie za-grożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będzie obciążać Wyko-nawcę.
1.2.13 Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
1.2.14 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów, materiałów z rozbiórki, nienada-jących się do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wy-tworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
1.2.15 Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpa-dami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.
1.5.16 Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia.
1.5.17 Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
1.2.18 Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości.
1.2.19 Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiają-cego.

1.3 WARUNKI ODBIORU ROBÓT
1.3.1 Za termin zakończenia całego zadania robót uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania wszystkich prac.
1.3.2 Odbioru ostatecznego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności oso- by pełniącej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Kierownika Budowy i Wykonawcy.
1.3.3 Nieobecność przy odbiorze kierownika budowy nie wstrzymuje czynności odbioru, Wykonawca traci jednak w tym wypadku prawo do zgłaszania swoich zastrzeżeń i zarzutów w stosunku do wyników odbioru.
1.3.4 Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, ocenie wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją.
1.3.5 Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przy- sługują następujące uprawnienia:
1.3.6 Jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki,
jeżeli taka nastąpi,.
1.4 Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to:
1.4.1. jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiają-cy może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagro-dzenie,
1.4.2. jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu opóźnienia.
1.5 Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie należyte wy-konanie przedmiotu umowy.
1.6 Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie, określonym w §2.
1.7 Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcę jest spełnienie każdorazowo, łączne niżej wymienionych warunków:
1.8 Zakończenie wszystkich robót objętych zamówieniem, łącznie z usunięciem wad i usterek ustalo nych w trakcie odbioru i zawartych w protokole końcowym odbioru robót.
1.9 Pozytywny odbiór końcowy robót potwierdzony podpisanym przez strony protokołem odbioru końcowego wykonanych robót,
1.10 Przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, którzy zawarli zaakceptowane przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty bu-dowlane, lub którzy zawarli i przedłożyli Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są do-stawy lub usługi.
1.11 W przypadku powstania w trakcie realizacji lub zaniechania szkody w majątku Zamawiającego lub
osób trzecich, Wykonawca poniesie z tego tytułu pełną odpowiedzialność.


VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na:
• rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy
• zakończenie- 12 tygodni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Drogi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364631359

7.3.3) Ulica: Hermana 3/24

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.