Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246165/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz NASK-PIB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz NASK-PIB”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8a9e9ec-7db5-4f12-8a7d-f3089ffb350a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.17.2025.163.PKO[LDU][LDP]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 818323,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK-PIB”, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ- SOPZ i ofertą wraz z zapewnieniem w cenie przesyłki niezbędnych opakowań (dedykowanych dla przesyłek kurierskich do 1 kg), zwanych dalej „Usługami kurierskimi” lub „Usługą” lub „Przedmiotem zamówienia”.
2. Szacowana liczba przesyłek kurierskich z wyszczególnieniem liczby dla danego rodzaju została określona w tabelach z wyceną, znajdujących się w Formularzu cenowym w arkuszu kalkulacyjnym w Excelu, stanowiących Załącznik nr 2a do SWZ. Wskazane tam liczby są danymi szacunkowymi opracowanymi na podstawie dotychczasowej liczby przesyłek pocztowych i kurierskich nadawanych przez Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wysyłania w/w ilości przesyłek w terminie obowiązywania umowy. Rzeczywiste zapotrzebowanie może być większe lub mniejsze dla każdej z pozycji. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 25 % z wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 Załącznika nr 4 do SWZ-wzoru Umowy, zwanej dalej „Umową” w ramach zamówienia podstawowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
4. Termin wykonania zamówienia:
1) Umowa obwiązuje przez okres 36 miesięcy liczonych od dnia zawarcia, albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 Umowy, w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza, z zastrzeżeniem pkt 2) poniżej.
2) W ramach prawa Opcji nr 1 Umowa może zostać wydłużona o okres maksymalnie 6 miesięcy.
3) W przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 Umowy i § 8 ust. 2 Umowy w okresie 42. miesięcy od dnia zawarcia Umowy (36 m. + 6m w ramach prawa opcji 1), Strony dopuszczają wydłużenie okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 Umowy § 8 ust. 2 Umowy w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64122000-7 - Wewnętrzne biurowe usługi pocztowe i kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449219,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492396,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449219,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223006166
7.3.3) Ulica: ul. Dzwonkowa nr 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-290
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
UPS Polska Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o., Federal Express Poland Sp. z o.o., DHL Parcel Polska Sp. z o.o.-Doręczenia i odbiór przesyłek poza Warszawą,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449219,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) W ramach prawa Opcji nr 1 Umowa może zostać wydłużona o okres maksymalnie 6 miesięcy.
3) W przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 Umowy i § 8 ust. 2 Umowy w okresie 42. miesięcy od dnia zawarcia Umowy (36 m. + 6m w ramach prawa opcji 1), Strony dopuszczają wydłużenie okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 Umowy § 8 ust. 2 Umowy w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.