Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236523/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, KD, domofonowych, bram garażowych i szlabanów oraz systemów oddymiania klatek schodowych i kontroli tlenku węgla w (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb0d69db-fdf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, KD, domofonowych, bram garażowych i szlabanów oraz systemów oddymiania klatek schodowych i kontroli tlenku węgla w (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0d69db-fdf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006995/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługi w budynkach i lokalach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany w zakresie konserwacji kontroli dostępu (monitoring ,domofony, bramy wjazdowe), usługi w zakresie konserwacji systemów (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/KT/2023/W
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 :Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, napraw oraz usuwaniu awarii instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, systemów kontroli dostępu KD oraz domofonowych zainstalowanych w budynkach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w tym:
Zamierzenie nr 1 : Wykonanie usług w zakresie konserwacji ,napraw instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu oraz systemu domofonowego zainstalowanych w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. J.Conrada 3A i 3B, Wrzeciono 30, Nocznickiego 13A, Szegedyńskiej 13A, na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz wykonanie usług w zakresie konserwacji, napraw instalacji systemu Kontroli Dostępu oraz systemu domofonowego zainstalowanego w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Przybyszewskiego 28.
Zamierzenie nr 2 : Wykonanie usług w zakresie konserwacji ,napraw instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu zainstalowanych w budynku użytkowym – siedzibie własnej ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, zlokalizowanym przy ul. Grębałowskiej 23/25 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
72267100-0 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji
4.5.5.) Wartość części: 193315,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 :Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, napraw oraz usuwania awarii bram garażowych oraz szlabanów samochodowych, zainstalowanych w budynkach będących własnością m.st. Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany w tym:
Zamierzenie nr 1 : Konserwacja, naprawy bram garażowych w podziemnych garażach samochodowych w Warszawie przy ul. Nocznickiego 13A , J.Conrada 3, bramy wjazdowej na teren nieruchomości gruntowej przy ul. J.Conrada 3A,3B oraz szlabanów samochodowych zainstalowanych w Warszawie przy ulicy Wrzeciono 41 (parking wewnętrzny budynku użytkowego) wraz z usługą pogotowia technicznego usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
Zamierzenie nr 2 : Konserwacja, naprawy szlabanów samochodowych zainstalowanych w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25 ( parking służbowy ZGN Bielany ) wraz z usługą pogotowia technicznego usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
72267100-0 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji
4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 :Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji systemów oddymiania klatek schodowych w budynkach mieszkalnych oraz systemów kontroli tlenku węgla w garażach samochodowych w tym:
Zamierzenie nr 1 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania klatek schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. J. Conrada 3A i 3B w Warszawie.
Zamierzenie nr 2 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania klatek schodowych i szybów windowych w budynkach mieszkalnych „A” i „B” przy ul. Szegedyńskiej 13A.
Zamierzenie nr 3 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Nocznickiego 13A w Warszawie.
Zamierzenie nr 4 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania szybów windowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wrzeciono 30 w Warszawie.
Zamierzenie nr 5 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu kontroli tlenku węgla w pomieszczeniu podziemnego garażu samochodowego przy ul. Nocznickiego 13A.
Zamierzenie nr 6 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu kontroli tlenku węgla w pomieszczeniu podziemnego garażu samochodowego przy ul. Conrada 3A/3B
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
72267100-0 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji
4.5.5.) Wartość części: 108852,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNOTECH Kuba Walkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021938187
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5842,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNOTECH Kuba Walkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021938187
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3623,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16284,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3623,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INS.-KAB" ANDRZEJ LEONARD PIETRZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021938187
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część I
Netto VAT- 8% VAT- 23% Brutto
Część I 193 315,27 14 814,81 1 869,92 210 000,00
Zamierzenie 1
185 185,19 14 814,81 X 200 000,00
Zamierzenie 2
8 130,08 X 1 869,92 10 000,00
w tym:
Koszt prac konserwacyjnych:(...)oraz:
Stawki do kosztorysowania robót wykraczających poza zakres konserwacji :
- Robocizna bezpośrednia ( R ) . 60 zł.
- Koszty pośrednie ( Kp) od R, S 30 %
- Zysk kalkulacyjny ( Z ) od R+Kp(R); S+Kp(S) 50 %
RAZEM- Stawka do kosztorysowania z narzutami ( bez VAT) - 117 zł/Rg.
Część II
Netto VAT- 23% Brutto
Część II 40 650,40 9 349,60 50 000,00
Zamierzenie 1
32 520,32 7 479,68 40 000,00
Zamierzenie 2
8 130,08 1 869,92 10 000,00
w tym koszt konserwacji (...) oraz :
Stawka ryczałtowa za jednorazową usługę pogotowia technicznego : - 350zł
Stawki do kosztorysowania robót wykraczających poza zakres konserwacji :
- Robocizna bezpośrednia ( R ) . 60 zł.
- Koszty pośrednie ( Kp) od R, S 30 %
- Zysk kalkulacyjny ( Z ) od R+Kp(R); S+Kp(S) 50 %
RAZEM- Stawka do kosztorysowania z narzutami ( bez VAT) - 117 zł/Rg.
Wartość usługi razem z należnym podatkiem VAT strony ustalają maksymalnie do kwoty:
Część III
Netto VAT- 8% VAT- 23% Brutto
Część III 108 852,75 7 407,41 3 739,84 120 000,00
Zamierzenie 1,2,3,4.
92 592,59 7 407,41 X 100 000,00
Zamierzenie 5,6.
16 260,16 X 3 739,84 20 000,00
w tym:
Koszt konserwacji systemów(...) Oraz
Stawki do kosztorysowania robót wykraczających poza zakres konserwacji :
- Robocizna bezpośrednia ( R ) - 19 zł.
- Koszty pośrednie ( Kp) od R, S - 70 %
- Zysk kalkulacyjny ( Z ) od R+Kp(R); S+Kp(S) - 15 %
RAZEM- Stawka do kosztorysowania z narzutami ( bez VAT) – 37,14 zł/Rg.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy"
- Pełny kontrakt serwisowy sprzętu GE Healthcare w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "REMONT KOŚCIOŁA P.W. ŚW. STANISŁAWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH"
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.