eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, KD, domofonowych, bram garażowych i szlabanów oraz systemów oddymiania klatek schodowych i kontroli tlenku węgla w (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, KD, domofonowych, bram garażowych i szlabanów oraz systemów oddymiania klatek schodowych i kontroli tlenku węgla w (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb0d69db-fdf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, KD, domofonowych, bram garażowych i szlabanów oraz systemów oddymiania klatek schodowych i kontroli tlenku węgla w (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0d69db-fdf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006995/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 usługi w budynkach i lokalach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany w zakresie konserwacji kontroli dostępu (monitoring ,domofony, bramy wjazdowe), usługi w zakresie konserwacji systemów (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/KT/2023/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 :
Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, napraw oraz usuwaniu awarii instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, systemów kontroli dostępu KD oraz domofonowych zainstalowanych w budynkach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w tym:
 Zamierzenie nr 1 : Wykonanie usług w zakresie konserwacji ,napraw instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu oraz systemu domofonowego zainstalowanych w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. J.Conrada 3A i 3B, Wrzeciono 30, Nocznickiego 13A, Szegedyńskiej 13A, na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz wykonanie usług w zakresie konserwacji, napraw instalacji systemu Kontroli Dostępu oraz systemu domofonowego zainstalowanego w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Przybyszewskiego 28.
 Zamierzenie nr 2 : Wykonanie usług w zakresie konserwacji ,napraw instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu zainstalowanych w budynku użytkowym – siedzibie własnej ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, zlokalizowanym przy ul. Grębałowskiej 23/25 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

72267100-0 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji

4.5.5.) Wartość części: 193315,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 :
Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, napraw oraz usuwania awarii bram garażowych oraz szlabanów samochodowych, zainstalowanych w budynkach będących własnością m.st. Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany w tym:
 Zamierzenie nr 1 : Konserwacja, naprawy bram garażowych w podziemnych garażach samochodowych w Warszawie przy ul. Nocznickiego 13A , J.Conrada 3, bramy wjazdowej na teren nieruchomości gruntowej przy ul. J.Conrada 3A,3B oraz szlabanów samochodowych zainstalowanych w Warszawie przy ulicy Wrzeciono 41 (parking wewnętrzny budynku użytkowego) wraz z usługą pogotowia technicznego usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
 Zamierzenie nr 2 : Konserwacja, naprawy szlabanów samochodowych zainstalowanych w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25 ( parking służbowy ZGN Bielany ) wraz z usługą pogotowia technicznego usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

72267100-0 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji

4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 :
Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji systemów oddymiania klatek schodowych w budynkach mieszkalnych oraz systemów kontroli tlenku węgla w garażach samochodowych w tym:
 Zamierzenie nr 1 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania klatek schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. J. Conrada 3A i 3B w Warszawie.
 Zamierzenie nr 2 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania klatek schodowych i szybów windowych w budynkach mieszkalnych „A” i „B” przy ul. Szegedyńskiej 13A.
 Zamierzenie nr 3 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Nocznickiego 13A w Warszawie.
 Zamierzenie nr 4 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu oddymiania szybów windowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wrzeciono 30 w Warszawie.
 Zamierzenie nr 5 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu kontroli tlenku węgla w pomieszczeniu podziemnego garażu samochodowego przy ul. Nocznickiego 13A.
 Zamierzenie nr 6 : Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawy systemu kontroli tlenku węgla w pomieszczeniu podziemnego garażu samochodowego przy ul. Conrada 3A/3B

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

72267100-0 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji

4.5.5.) Wartość części: 108852,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNOTECH Kuba Walkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021938187

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5842,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNOTECH Kuba Walkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021938187

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3623,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16284,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3623,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INS.-KAB" ANDRZEJ LEONARD PIETRZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021938187

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość usługi razem z należnym podatkiem VAT strony ustalają maksymalnie do kwoty:
Część I
Netto VAT- 8% VAT- 23% Brutto
Część I 193 315,27 14 814,81 1 869,92 210 000,00
Zamierzenie 1
185 185,19 14 814,81 X 200 000,00
Zamierzenie 2
8 130,08 X 1 869,92 10 000,00

w tym:




Koszt prac konserwacyjnych:(...)oraz:
Stawki do kosztorysowania robót wykraczających poza zakres konserwacji :

- Robocizna bezpośrednia ( R ) . 60 zł.
- Koszty pośrednie ( Kp) od R, S 30 %
- Zysk kalkulacyjny ( Z ) od R+Kp(R); S+Kp(S) 50 %
RAZEM- Stawka do kosztorysowania z narzutami ( bez VAT) - 117 zł/Rg.

Część II
Netto VAT- 23% Brutto
Część II 40 650,40 9 349,60 50 000,00
Zamierzenie 1
32 520,32 7 479,68 40 000,00
Zamierzenie 2
8 130,08 1 869,92 10 000,00
w tym koszt konserwacji (...) oraz :
Stawka ryczałtowa za jednorazową usługę pogotowia technicznego : - 350zł
Stawki do kosztorysowania robót wykraczających poza zakres konserwacji :
- Robocizna bezpośrednia ( R ) . 60 zł.
- Koszty pośrednie ( Kp) od R, S 30 %
- Zysk kalkulacyjny ( Z ) od R+Kp(R); S+Kp(S) 50 %
RAZEM- Stawka do kosztorysowania z narzutami ( bez VAT) - 117 zł/Rg.
Wartość usługi razem z należnym podatkiem VAT strony ustalają maksymalnie do kwoty:
Część III

Netto VAT- 8% VAT- 23% Brutto
Część III 108 852,75 7 407,41 3 739,84 120 000,00
Zamierzenie 1,2,3,4.
92 592,59 7 407,41 X 100 000,00
Zamierzenie 5,6.
16 260,16 X 3 739,84 20 000,00

w tym:
Koszt konserwacji systemów(...) Oraz

Stawki do kosztorysowania robót wykraczających poza zakres konserwacji :
- Robocizna bezpośrednia ( R ) - 19 zł.
- Koszty pośrednie ( Kp) od R, S - 70 %
- Zysk kalkulacyjny ( Z ) od R+Kp(R); S+Kp(S) - 15 %
RAZEM- Stawka do kosztorysowania z narzutami ( bez VAT) – 37,14 zł/Rg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.