eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Przebudowa ulicy Kasztanowej w Chorzowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kasztanowej w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Kasztanowej w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb872bb-ffa0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030221/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa ul. Kasztanowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.13.2023.SC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Kasztanowej w Chorzowie.
2. Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Kasztanowej na odcinku od ul. Stefana Batorego do ul. Klonowej w Chorzowie. W zakres zadania wchodzą następujące prace:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,
- ułożenie warstwy podbudowy pomocniej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym
gr. 30 cm,
- ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 25 cm
- ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 16 W gr. 8 cm,
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 11 S gr. 4 cm.
- rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (w miejscach wjazdów stosować krawężniki betonowe 15x22 cm),
- rozebranie istniejącej nawierzchni opasek pomiędzy krawężnikami i ogrodzeniami posesji (miejscowo) wraz z korytowaniem na całej długości ulicy obustronnie, wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm i ułożenie opaski/wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
- budowa 8 szt. kompletnych wpustów z osadnikiem i syfonem wraz z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji,
- likwidacja istniejących wpustów odwodnienia ulicznego wraz z przykanalikami 8 szt.,
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury podziemnej.
Uwagi wykonawcze:
• Miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach 1-4 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Do obowiązków wykonawcy należy opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu.
• Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnego zlokalizowania istniejących sieci podziemnych.
• Przed przystąpieniem do robót należy wykonać pomiar wysokościowy w szczególności w miejscach włączenia w istniejącą sieć dróg. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną.
• Punkty geodezyjne podlegające ochronie należy zachować, a w przypadku ich zniszczenia odtworzyć.
• Na zagęszczonym podłożu gruntowym oraz na zagęszczonej podbudowie należy wykonać badania wskaźnika zagęszczenia oraz wtórnego modułu odkształcenia.
• Wykonawca robót na każdym etapie prac bezwzględnie musi zapewnić dojazd od posesji.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
• Włączenia do istniejących studni kanalizacyjnych należy wykonać poprzez osadzenie w ścianie studni na bezskurczowej zaprawie montażowej systemowego przejścia szczelnego (tzw. wkładki in-situ) gwarantującej pełną szczelność. Włączenie to wykonać bez naruszenia stateczności konstrukcji studni. W razie potrzeby należy uszczelnić przejścia kanałów przez ściany studni oraz odpowiednio wyprofilować kinety i uzupełnić ubytki materiałowe w ścianach studni.
• Do wykonania przykanalików należy stosować rury lite PVC klasa S SDR 34 SN 8 kN/m2 o średnicy Dz200 mm, łączone kielichowo na uszczelkę gumową. Rury powinny być zgodne z wymaganiami normy PN-EN 1401 oraz PN-EN 13476 oraz posiadać dopuszczenie do stosowania na terenach szkód górniczych wydane przez GIG Katowice.
• Wpusty uliczne należy wykonać ze studzienką betonową ø 500, z osadnikiem i pierścieniem podtrzymującym wpust. Krata z żeliwa sferoidalnego klasy D400 o wymiarach 400x600, z zawiasem, zamykana na rygiel.
• W trakcie realizacji prac drogowych Chorzowsko – Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. wykona na własny koszt miejscowych napraw kanalizacji. Roboty wykonywane przez CHŚPWiK będą wykonywane w koordynacji z Wykonawca działającym na zlecenie MZUiM.

3. Zamawiający informuje, że nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w nim firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), jak również nie wpływa na zmianę kręgu Wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie.
2) Podział zamówienia na części mógłby spowodować utrudnienia w koordynacji działań między Wykonawcami, a co za tym idzie zwiększenie kosztów realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga. Przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
3) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
4) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót.
6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazane miejsce prowadzenia robót, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.
8) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1585991,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2130358,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1585991,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogopol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273476656

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 52d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość robót poza robotami asfaltobetonowymi - Nazwy Podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1585991,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.