Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00275139/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00279688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00291738/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00300908/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00424945/01 - Wynik z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
14/TP/2023 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów oraz tuszy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@upsl.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297705
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00275139
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-12 09:00
Po zmianie:
2023-07-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-12 11:00
Po zmianie:
2023-07-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-10
Po zmianie:
2023-08-11
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ 7 W SŁUPSKU
- Przygotowanie i dowożenie posiłków dzieciom do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" we Wrześciu w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu bramowego zasilanego gazem CNG.
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
- Strefa zabaw i rekreacji w Parku Kultury i Wypoczynku - Słupski Budżet Obywatelski 2025
- Zagospodarowanie terenu przy ul.Sportowej w Słupsku w ramach zadania pn.Psie historie -plac usług treningowych z elementami pomocnymi w pracy behawioralnej i zabawy węchowe dla psów-etap I- SBO 2025r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek dla SPZOZ w Hajnówce
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Dostawa materiałów biurowych w podziale na dziewięć części
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
- Dostawy materiałów biurowych oraz akcesoriów komputerowych ujęte w 4 zadaniach częściowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.