Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245897/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 2258922180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/0ad526a9-f7b7-45bc-990a-28cbb82b112d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0491fd19-410c-4551-b8bb-5ae2c16b7746
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682103/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych , medycznych , chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat i oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-29/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 290000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z siedziby Zamawiającego, dostarczenie i dzierżawa pojemników o pojemności 240 litr przez okres obowiązującej umowy, oraz dostarczane i sprzedaż czerwonych pojemników na odpady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132862,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132862,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132862,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MED s.c. Janusz Pecko, Piotr Sobolewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016260160
7.3.3) Ulica: Saska 89 lok. 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-914
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
-część zamówienia: utylizacja odpadów pochodzenia zwierzęcego Kat. I oraz Kat. II,
-podwykonawca: P.P.P. ”Bacutil” Szpetko, Szpetko SP. Jawna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS-MED JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TRANS-MED JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132862,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
-Pan Janusz Pecko NIP 1131416061 REGON 012437041,
-Pan Piotr Sobolewski NIP 1180046954 REGON 010347109.
Realizacja umowy obowiązuje przez 12 miesięcy (od 3.07.2025 r. do 3.07.2026 r.) lub do wyczerpania kwoty brutto maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie (132862,55 zł).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Roboty remontowe bud nr 3,6,8 w m. Nadarzyce
- Rozbiórka budynku Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Warszawie przy ul. Szubińskiej 4 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- Wywóz różnych odpadów z pustostanów strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Książ Wlkp.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.