eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Widzewskie TBS Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Widzewskie TBS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471691321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 150/152

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtbs@wtbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5c60af-53ab-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Wykonawca uzyska informacje o charakterze poufnym wnioskując do Zamawiającego z wykorzystaniem Załącznika Nr 18 do SWZ za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z postanowieniami pkt. 10 SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji określił w pkt. 8 i 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek opisany jest w pkt. 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/DK/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Zamawiającego:
3.1.1. ubezpieczenie odpowiedzialności członków władz spółek kapitałowych (D&O)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3.6.1. Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, określonego w
§ 1 (zamówienie opcjonalne), maksymalnie do 30% wartości zamówienia podstawowego w
przypadku zwiększenia osobowego organów Zamawiającego.
3.6.2. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi z wykorzystaniem taryf: stóp składek,
składek jednostkowych, składek zapisanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3 do SWZ, z
zastosowaniem zasady pro rata temporis.
3.6.3. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia
świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z
prawa opcji. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. oświadczenie w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym przez siebie zakresie w terminie co najmniej 14 dni roboczych przed
planowanym rozpoczęciem realizowania przedmiotu zamówienia ujętego w prawie opcji przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania.
3.6.4. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą
wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku
częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia.
3.6.5. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak
również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych
z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji
zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające – w wysokości 10% wartości
zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego rodzaju zamówienia oraz:
4.6.3.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności członków władz spółek kapitałowych (D&O).
4.6.3.1.1. podniesienie sumy gwarancyjnej, sublimitów w celu spełnienia wymagań kontrahentów
Zamawiającego,
4.6.3.1.2. uzupełnienie sumy gwarancyjnej, sublimitów po wypłacie odszkodowania,
4.6.3.1.3. wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego
4.6.3.1.4. przedłużenie terminu ochrony.
Szczegóły zamówienia na podobne usługi ujęte zostały w pkt. 4.6.3. SWZ oraz w projektowanych
postanowieniach umownych (załącznik nr 17 do SWZ)

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres ubezpieczenia, sumy ubezpieczenia, limity, podlimity.

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć: 2) uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony jeśli:Wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia i taką działalność prowadzi w pełnych zakresach rodzajów ubezpieczenia ujętych w Grupach: 13; 16 - zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 11 września 2015 r., Podział ryzyka według działów, grup i rodzajów ubezpieczeń. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe..

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia i taką działalność prowadzi w pełnych zakresach rodzajów ubezpieczenia ujętych w Grupach: 13; 16 - zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 11 września 2015 r., Podział ryzyka według działów, grup i rodzajów ubezpieczeń. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe..

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający określił w par.7 Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 17 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 13:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7.1. Oferta musi zawierać:
7.1.1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 16 do SWZ)
7.1.2. Formularz cenowy ubezpieczenia władz spółek kapitałowych (D&O) (Załącznik Nr 15 do SWZ)
7.1.3. Zestawienie: sumy ubezpieczenia, taryf: stopy składek, składki jednostkowe, składki – ubezpieczanych przedmiotów / ryzyk (Załącznik Nr 2 do SWZ: Tabela Nr 2)
7.1.4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ.
7.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
7.1.6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
7.1.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 5 do SWZ)
7.1.8. Oświadczenie Podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 4 do SWZ ).
7.1.9. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.7 SWZ – jeżeli dotyczy.
7.1.10. Oświadczenie Wykonawcy o obowiązkach informacyjnych RODO (Załącznik Nr 7 do SWZ)
7.1.11. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

Zamawiający nadaje Klauzulę poufności poniższym Załącznikom:
Załącznik Nr 1 - Przedmiot ubezpieczenia (D&O)
Załącznik Nr 2 - Zestawienie: sumy ubezpieczenia, limity, podlimity (D&O)
Załącznik Nr 17 – Projektowane postanowienia umowne (D&O)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.