Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039960/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500
1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd0fbc0-5387-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-dostawa-fantomow-trenazerow-i-aparatury-medycznej-dla-wydzialu-ochrony-zdrowia-pwsz-w-tarnowie-02-12-2021-r/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej: a_zurawska@pwsztar.edu.pl
z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotyczącą przetwarzania danych
osobowych zawarta została Zgodnie w rozdziale 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-10/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 3 SWZ:
3.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje:
Część 1 – Fantomy i trenażery dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) Fantom niemowlęcia do podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych – 1 szt.
2) Trenażer do nauki zakładania dostępu naczyniowego u noworodka (model główki) – 1 szt.
3) Trenażer dostępu donaczyniowego (trenażer do i.v. w postaci ramienia dziecka) – 1 szt.
4) Trenażer dostępu donaczyniowego (trenażer do wkłuć dożylnych w postaci dłoni osoby dorosłej) – 1 szt.
5) Trenażer do nauki zabezpieczania dróg oddechowych u dorosłego– 1 szt.
6) Trenażer do nauki zabezpieczania dróg oddechowych u niemowlęcia– 1 szt.
7) Trenażer do nauki zabezpieczania dróg oddechowych u dziecka– 1 szt.
8) Trenażer w postaci torsu z zaawansowanym ramieniem (umożliwiające założenie portu naczyniowego -1szt.
9) Trenażer dializy otrzewnowej– 1 szt.
10) Trenażer do wykonywania lewatywy– 1 szt.
11) Trenażer do podciśnieniowego leczenia ran– 1 szt.
12) Zestaw do pozoracji ran– 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
38970000-5 – Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne.
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
3.4 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku 1A. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie posiadanych parametrów zgodnie z formularzem OPZ.
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 1:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania, przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego obecnych przy odbiorze z zakresu prawidłowego użytkowania, przeglądów i konserwacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wytycznymi w instrukcji producenta.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 1: minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla poszczególnych części wg rozdz. 20 SWZ.
3.9 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3.10 Rozwiązania równoważne:
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A.
3) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z udowodnieniem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1A spoczywają na Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdział 20 SWZ:
20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane
kryteria:
Cena zł brutto - 60%
Termin dostawy - 40%
20.2 Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1%.
20.3 Punkty przyznawane za podane w punkcie 20.1 kryteria będą liczone według następujących
wzorów:
Punkty w kryterium oceny ofert – cena zł brutto 60% (60 pkt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100* Wc gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie,
- Wc – waga kryterium cena
Punkty w kryterium oceny ofert - okres gwarancji 40% (40 pkt)
Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:
- Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (12 miesięcy)
- Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)
- Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)
Wg – waga kryterium okres gwarancji
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. Podanie okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 3 SWZ:
3.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na
podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje:
Część 2 – Dostawa pomp infuzyjnych dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) Pompa infuzyjna strzykawkowa– 1 szt.
2) Pompa infuzyjna objętościowa– 1 szt.
3) Pompa do żywienia jelitowego (obrotowa) – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1B.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
33194110-0 Pompy infuzyjne
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
3.4 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku 1B. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie posiadanych parametrów zgodnie z formularzem OPZ.
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 2:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania, przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego obecnych przy odbiorze z zakresu prawidłowego użytkowania, przeglądów i konserwacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wytycznymi w instrukcji producenta.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 2: minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla poszczególnych części wg rozdz. 20 SWZ.
3.9 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3.10 Rozwiązania równoważne:
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik 1B.
3) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z udowodnieniem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1B spoczywają na Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdział 20 SWZ:
20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane
kryteria:
Cena zł brutto - 60%
Termin dostawy - 40%
20.2 Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1%.
20.3 Punkty przyznawane za podane w punkcie 20.1 kryteria będą liczone według następujących
wzorów:
Punkty w kryterium oceny ofert – cena zł brutto 60% (60 pkt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100* Wc gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie,
- Wc – waga kryterium cena.
Punkty w kryterium oceny ofert - okres gwarancji 40% (40 pkt)
Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:
- Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (12 miesięcy)
- Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)
- Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)
Wg – waga kryterium okres gwarancji
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. Podanie okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 3 SWZ:
3.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 3 obejmuje:
Część 3 – Dostawa respiratora dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) BIPAP (Respirator do wentylacji nieinwazyjnej) – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1C.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
44611200-8 Respiratory
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
3.4 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku 1C. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie posiadanych parametrów zgodnie z formularzem OPZ.
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 3:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania, przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego obecnych przy odbiorze z zakresu prawidłowego użytkowania, przeglądów i konserwacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wytycznymi w instrukcji producenta.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 3: minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla poszczególnych części wg rozdz. 20 SWZ.
3.9 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3.10 Rozwiązania równoważne:
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 1C.
3) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z udowodnieniem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1C spoczywają na Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611200-8 - Respiratory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdział 20 SWZ:
20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane
kryteria:
Cena zł brutto - 60%
Termin dostawy - 40%
20.2 Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1%.
20.3 Punkty przyznawane za podane w punkcie 20.1 kryteria będą liczone według następujących
wzorów:
Punkty w kryterium oceny ofert – cena zł brutto 60% (60 pkt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100* Wc gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie,
- Wc – waga kryterium cena.
Punkty w kryterium oceny ofert – okres gwarancji 40% (40 pkt)
Liczba punktów = ((Gof-Gmin)/(Gmax-Gmin)) * Wg * 100, gdzie:
- Gmin – minimalny okres gwarancji, który jest wymagany od każdego Wykonawcy (12 miesięcy)
- Gmax – maksymalny okres gwarancji (36 miesięcy)
- Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie (liczba miesięcy)
Wg – waga kryterium okres gwarancji
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. Podanie okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę
podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę
podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Rozdział 4 SWZ:Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia lub kartę katalogową zawierającą: nazwę producenta, nr katalogowy, parametry techniczne zaoferowanego urządzenia, rysunek lub zdjęcie zaoferowanego urządzenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – Informacje, zawarte na karcie katalogowej urządzenia, powinny umożliwić Zamawiającemu weryfikację czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Rozdział 4 SWZ:1) opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia lub kartę katalogową zawierającą: nazwę producenta, nr katalogowy, parametry techniczne zaoferowanego urządzenia, rysunek lub zdjęcie zaoferowanego urządzenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – Informacje, zawarte na karcie katalogowej urządzenia, powinny umożliwić Zamawiającemu weryfikację czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty - Załącznik nr 2.2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 3.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
4) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Rozdział 10 SWZ:10.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2 W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt 10.1.
10.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
10.4 Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
10.5 Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 4.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty" dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 11 w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: Pompy infuzyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.