eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › "Zakup 2 ciągników wraz z niezbędnym osprzętem "



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup 2 ciągników wraz z niezbędnym osprzętem „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawoja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zawoja.ug.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zawoja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup 2 ciągników wraz z niezbędnym osprzętem „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3bd1537-9f86-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011995/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup 2 ciągników wraz z niezbędnym osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1:
Wymagania minimalne, jakie muszą spełniać oba ciągniki :
1. Fabrycznie nowy, homologacja rok produkcji minimum 2021,
2. Masa całkowita ciągnika: min. 4 t.,
3. Moc znamionowa / kM/: minimum 114-117 .,
4. Układ napędowy: 4x4
5. Przekładnia z 4-stopniowym przełączaniem obciążenia, silnik zgodny z norma emisji UE Stage IV, minimum 3,0 l,
6. Wał napędowy z tyłu i z przodu
7. Podnośnik hydrauliczny,
8. udźwig min 5000 kg
9. min. 6 wyjść hydraulicznych w tym dwa zawory hydrauliki zewnętrznej zasilające narzędzia zawieszane z przodu ciągnika
10. sprzęgło w hamulcu
11. Kabina ochronna fabrycznie montowana,
12. Radio, klimatyzacja, ogrzewanie,
13. Szybka skrzynia biegów, możliwość osiągnięcia prędkości minimum 40km/h,
14. Obciążniki na koła tylne - 270-300kg,
15. Pneumatyka powietrza,
16. Siedzenie dodatkowe w kabinie,
17. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie.
18. TUZ z przodu i z tyłu z podnoszeniem hydraulicznym sterowanym z kabiny
19. Podgrzewacz bloku silnika 230V
20. oświetlenie dodatkowe –min. 6 reflektorów LED /przód –tył /
21. 1 obrotowa lampa ostrzegawcza
22. komplet łańcuchów wzmocnionych na wszystkie koła
23. możliwość wejścia do ciągnika z obu stron
24. Fotel amortyzowany pneumatycznie
25. dwa lusterka po obu stronach boków
26. osobny zbiornik hydrauliczny dla wyjścia hydrauliki i skrzyni biegów

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1:
Wymagania minimalne, jakie muszą spełniać oba ciągniki :
1. Fabrycznie nowy, homologacja rok produkcji minimum 2021,
2. Masa całkowita ciągnika: min. 4 t.,
3. Moc znamionowa / kM/: minimum 114-117 .,
4. Układ napędowy: 4x4
5. Przekładnia z 4-stopniowym przełączaniem obciążenia, silnik zgodny z norma emisji UE Stage IV, minimum 3,0 l,
6. Wał napędowy z tyłu i z przodu
7. Podnośnik hydrauliczny,
8. udźwig min 5000 kg
9. min. 6 wyjść hydraulicznych w tym dwa zawory hydrauliki zewnętrznej zasilające narzędzia zawieszane z przodu ciągnika
10. sprzęgło w hamulcu
11. Kabina ochronna fabrycznie montowana,
12. Radio, klimatyzacja, ogrzewanie,
13. Szybka skrzynia biegów, możliwość osiągnięcia prędkości minimum 40km/h,
14. Obciążniki na koła tylne - 270-300kg,
15. Pneumatyka powietrza,
16. Siedzenie dodatkowe w kabinie,
17. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie.
18. TUZ z przodu i z tyłu z podnoszeniem hydraulicznym sterowanym z kabiny
19. Podgrzewacz bloku silnika 230V
20. oświetlenie dodatkowe –min. 6 reflektorów LED /przód –tył /
21. 1 obrotowa lampa ostrzegawcza
22. komplet łańcuchów wzmocnionych na wszystkie koła
23. możliwość wejścia do ciągnika z obu stron
24. Fotel amortyzowany pneumatycznie
25. dwa lusterka po obu stronach boków
26. osobny zbiornik hydrauliczny dla wyjścia hydrauliki i skrzyni biegów

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404301 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441570 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404301 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urson sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492444253

7.3.4) Miejscowość: Włosienica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404301 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405285 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441570 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405285 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urson sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492444253

7.3.4) Miejscowość: Włosienica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405285 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.