eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Prace remontowe w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prace remontowe w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Teatralna 9

1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 3636044

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297239

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00283136

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00521054/03/P

Po zmianie:
2022/BZP 00521054/04/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. l ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. l lit. c RODO.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu, ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, adres e-mail: sekretariat@rprsosnowiec.pl, tel. 323636032.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres e-mail: ojom@dpag.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratora.
3. Jeżeli Pani/a dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio, otrzymał je od Wykonawcy w imieniu, którego Pan/i działa w zakresie niezbędnym do zrealizowania postępowania ofertowego.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
1. przekazania Pani/Panu zaproszenia do składania ofert na wykonanie dostawy, ich analizy i wyboru najkorzystniejszej, opublikowania wyniku dokonanego wyboru na stronie internetowej postępowania w portalu www.e-zamowienia.pl (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO),
2. ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami w związku ze złożonymi ofertami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
5. Pani/Pana dane mogą być udostępnione innym podmiotom uprawnionym z mocy prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być także udostępnione lub powierzone innym podmiotom na podstawie zawartych umów w związku z koniecznością dostarczenia usług np. teleinformatycznych, prawnych, doradczych czy wynikających z konieczności profesjonalnego niszczenia dokumentacji.
Pani/Pana dane osobowe związane z przedstawioną ofertą będą przetwarzane przez okres 4 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano wyboru, zgodnie z Art. 78.1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), prawo do żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do sprzeciwu.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/Pana danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia oferty.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
1. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto podanej w § 6 ust. 1 umowy.
2. Zabezpieczenie to wniesione jest w formie .zgodnej z Art. 450. PZP
3. Zabezpieczenie wniesione jest na rzecz Zamawiającego i wymaga uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4. Strony ustalają, że 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na pokrycie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady, zaś 70% wniesionego zabezpieczenia przeznaczone jest na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione w następujący sposób:
a. 70% wysokości wniesionego zabezpieczenia w ciągu 30 dni od podpisania protokołu końcowego i uznania robót za należycie wykonane,
b. 30% wysokości wniesionego zabezpieczenia w ciągu 15 dni po upływie ostatniego okresu z tytułu gwarancji lub rękojmi za wady.
6. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pod warunkiem, że bank prowadzący rachunek oferuje możliwość oprocentowania złożonego depozytu, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
7. W przypadku gdy wskutek okoliczności, o których mowa w § 14 niniejszej umowy, wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2, Wykonawca przed podpisaniem aneksu do umowy lub najpóźniej w dniu jego podpisania, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy albo – jeżeli jest to niemożliwe – do wniesienia nowego zabezpieczenia na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiającego na okres wynikający z aneksu do umowy.

Po zmianie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 3
5. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 3 zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Wykonawca, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załącznik 5 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
2) w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, oświadczenie (Załącznik 5 do SWZ) składa także każdy podwykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.