eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Dostawa mięsa i wędlin oraz produktów mięsnych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin oraz produktów mięsnych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0be8baac-0381-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa i wędlin oraz produktów mięsnych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be8baac-0381-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027389/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa mięsa i wędlin oraz produktów mięsnych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 94825,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Dostawa mięsa i wędlin oraz produktów mięsnych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2023 roku.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów żywnościowych, zwanych w treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość i jakość określone są w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), dotyczy w szczególności:
1) Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
2) Szkoły Podstawowej w Klembowie im. Gen. dyw. Franciszka Żymirskiego, ul. Generała Franciszka Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
3) Szkoły Podstawowej w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
4) Szkoły Podstawowej im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
5) Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś” w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
6) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu, ul. Kryształowa 99A, 05-240 Krusze.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości asortymentu podanego w formularzu cenowym w zależności od ilości dzieci korzystających ze stołówki szkolnej w okresie realizacji ww. przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w sytuacji pilnego zapotrzebowania, za zgodą Wykonawcy i w razie dostępności wybranego produktu, dopuszcza możliwość zamówienia asortymentu innego niż wymieniony w formularzu cenowym, po aktualnej jego cenie oferowanej przez Wykonawcę na dzień złożenia zamówienia.
Produkty sezonowe będą zamawiane przez Zamawiającego w okresie wskazanym w formularzu cenowym.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełnowartościowy zamówiony przez Zamawiającego towar w terminach i ilościach określonych przez Intendenta – Zamawiającego drogą telefoniczną lub drogą poczty elektronicznej. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała do godziny 8:00 do dnia następnego po złożeniu zamówienia lub w innych terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowe terminy dostaw poszczególnych produktów wyszczególnionych w formularzu cenowym.
W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych artykułów spożywczych według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu.

Dostarczone towary powinny spełniać następujące warunki:
1) muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia, a w szczególności produkty takie jak - mięso, winny być dostarczone świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości oraz
2) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty;
3) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu;
4) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu oraz warunki sanitarne pojazdu.
Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2132 z późn. zm.) oraz z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.

Wykonawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego (poszczególnych placówek oświatowych):
1) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656;
2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Klembowie im. Gen. dyw. Franciszka Żymirskiego, ul. Generała Franciszka Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656;
3) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656;
4) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656;
5) Gmina Klembów - Gminny Klub Dziecięcy „Klembuś” w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656;
6) Gmina Klembów - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu, ul. Kryształowa 99A, 05-240 Krusze, NIP: 1251333656.

Koszty i ryzyko dostarczenia towaru obarczają Wykonawcę, w szczególności, gdy artykuły spożywcze dostarczone zostaną niezgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), stanowiącą załącznik nr 4 do umowy lub dostarczone zostaną niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem.
Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia i zbadania towaru w ciągu jednego dnia od daty jego odbioru.
W przypadku zakwestionowania jakości przedmiotu umowy lub ujawnienia jego wady, Zamawiający zwróci dany towar Wykonawcy, który rozpatrzy reklamację i wymieni towar na zgodny z zamówieniem i wolny od wszelkich wad, w terminie 2 godzin od chwili przyjęcia reklamacji.
Reklamacja powinna zawierać w szczególności: dzień i godzinę zgłoszenia reklamacji, przedmiot reklamacji, sposób jej załatwienia oraz opis wydanej Zamawiającemu próbki reklamowanego produktu.
Jeżeli Wykonawca nie uzna reklamacji Zamawiającego, Zamawiający kupi tę partię towaru u innego dostawcy, a różnicą kosztów zakupu obciąży Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących przepisów:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2132 z późn. zm.);
2) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1688 z późn. zm.);
3) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 872);
4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 kwietnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. z 2011 r. nr 91, poz. 525);
5) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 czerwca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1149);
6) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154);
7) Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. L 139 z 30.04.2004, str. 1).

Do obowiązków Zamawiającego należy:
1) składanie zamówień częściowych na dostawy poszczególnych partii towaru, w którym Zamawiający określi asortyment i ilość zamawianych artykułów spożywczych;
2) odbieranie pod względem ilościowym i organoleptycznym przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w ustalonych godzinach;
3) zapłacenie Wykonawcy należności za artykuły spożywcze, faktycznie zrealizowane partie towaru.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) każdorazowe potwierdzenie otrzymania zamówienia;
2) dostarczanie artykułów spożywczych wskazanych w zamówieniu częściowym Zamawiającego w wyznaczonym terminie i zgodnie z jego oczekiwaniami;
3) dostarczanie artykułów spożywczych świeżych (I gatunku), nadających się do spożycia z maksymalnie długim terminem przydatności do spożycia (nie krótszym niż 1/2 terminu przydatności do spożycia podanego przez producenta);
4) dostarczanie towaru do Zamawiającego własnym środkiem transportu, na własny koszt i na własne ryzyko oraz elastyczne reagowanie na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości zamówienia;
5) przewóz artykułów spożywczych z zachowaniem właściwego stanu sanitarnohigienicznego, tj. w przystosowanych do przewozu żywności czystych, zamkniętych pojemnikach, właściwym środkiem transportu.

Wykonawca oświadcza, że artykuły spożywcze wymienione w formularzu cenowym spełniają wymogi jakości zdrowotnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2132 z późn. zm.) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP). Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP.

Projektowane Postanowienia Umowy dla ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowią załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251143,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251143,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251143,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe AMD s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251277136

7.3.3) Ulica: 1 Maja 90

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251143,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie realizowane będzie: 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.