eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaŚwiadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina z zapewnieniem opieki ,na rok szkolny 2025/2026 wg 7 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina z zapewnieniem opieki ,na rok szkolny 2025/2026 wg 7 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 661

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina z zapewnieniem opieki ,na rok szkolny 2025/2026 wg 7 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d96d695-2759-4806-9c07-09454996d08a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019876/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina z zapewnieniem opieki, na rok szkolny 2025/2026. wg 7 części .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126054

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126054

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina. 2.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja), d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8, g oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma), h) w razie używania
kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez
wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 3. Instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu
przy użyciu platformy znajdują się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126054

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - dalej: „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Miasto i Gmina Murowana Goślina, reprezentowane przez Burmistrza Miasta i Gminy
Murowana Goślina. Siedziba administratora znajduje się w Urzędzie Miasta i Gminy Murowana Goślina, Plac Powstańców
Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina.
Dane kontaktowe administratora danych osobowych:
numer telefonu 61 892 36 00, adres e-mail gmina@murowana-goslina.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, którym jest Katarzyna Przybysz. Z wyznaczonym inspektorem mogą się
Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail lub
pod nr telefonu:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
numer telefonu 61 8 923 629, e-mail: iod@murowana-goslina.pl.
3. Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i
realizacji umowy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Murowana Goślina z zapewnieniem opieki w czasie dowozu na rok szkolny 2025/2026. wg 7 części przedmiotu zamówienia”
nr sprawy: FZP.271.15.2025 prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi
unijne, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innymi szczegółowymi przepisami prawa.
4. Kategoria danych: dane zwykłe.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Odbiorcy danych osobowych:
Państwa dane mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi w zakresie obsługi administracyjnej i technicznej, w tym
podmiotom zajmującym się audytami, obsługą prawną, czy też dostawcą usług IT. Państwa dane mogą zostać przekazane uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
6. Udostępnianie danych w ramach informacji publicznej:
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej, Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione w zakresie określonym przez
przepisy prawa, w szczególności w ramach postępowania o zamówienie publiczne, w zakresie:
• nazwy firmy wykonawcy,
• wartości złożonej oferty,
• imienia i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy (jeśli takie dane zostały ujawnione w ofercie),
• innych danych zawartych w dokumentach składanych w postępowaniu, które podlegają ujawnieniu zgodnie z przepisami prawa
dotyczącymi zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa. Pozostałe dane
osobowe nie będą udostępniane w ramach informacji publicznej.
7. Okres przechowywania danych:
Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres
niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
8. Prawa osób, których dane dotyczą:
Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
b) żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
c) żądania przenoszenia danych.
d) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
e) w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób
• przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
f) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
g) sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie
uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane
dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
h) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Urząd
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa 22 531-03-00, fax 22 243-05-69.
9. Dobrowolność podania danych:
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
10. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
11. Zautomatyzowane przetwarzanie danych: Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
nie będą podlegały profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.271.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Leona Masiakowskiego w Białężynie oraz części uczniów z obwodu Szkoły w Białężynie do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wlkp.
w Długiej Goślinie, na trasach:
dowóz
uczniów Nieszawa – Uchorowo – Szkoła Podstawowa w Białężynie – Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie – 15 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie – Szkoła Podstawowa w Białężynie – Uchorowo – Nieszawa – 15 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie – Szkoła Podstawowa w Białężynie – Uchorowo – Nieszawa – 15 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz
uczniów Wojnowo – Wojnówko – Kąty – Długa Goślina ul. Czereśniowa – Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie – 16 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie – Długa Goślina, ul. Czereśniowa – Kąty – Wojnówko – Wojnowo – 16 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Długiej Goślinie – Długa Goślina, ul. Czereśniowa – Kąty – Wojnówko – Wojnowo – 16 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym
do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Karola Marcinkowskiego w Murowanej Goślinie,
ul. Mściszewska 10 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz
uczniów Zielonka – Huciska – Boduszewo – Murowana Goślina, ul. Gnieźnieńska – ul. Szkolna, – Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Mściszewska – 12 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Mściszewska – ul. Szkolna – ul. Gnieźnieńska – Boduszewo – Huciska – Zielonka – 12 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Mściszewska – ul. Szkolna – ul. Gnieźnieńska – Boduszewo – Huciska – Zielonka – 12 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Murowanej Goślinie, ul. Gen. T. Kutrzeby 3 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
1. dowóz
uczniów Pławno – Kamińsko – Rakownia – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Murowana Goślina ul. Poznańska – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – 11 km
2. dowóz
uczniów Pławno – Kamińsko – Rakownia – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Murowana Goślina ul. Poznańska – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – 11 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Poznańska – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Rakownia – Kamińsko – Pławno – 11 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Poznańska – Murowana Goślina ul. Gnieźnieńska – Rakownia – Kamińsko – Pławno – 11 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Murowanej Goślinie,
ul. Gen. T. Kutrzeby 3 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
dowóz
uczniów Starczanowo – Mściszewo I (stara szkoła) – Mściszewo, ul. Radzimska – Mściszewo II (remiza) – Złotoryjsko – Mściszewo III (figurka), Mściszewo IV (sołtys) – Raduszyn – Murowana Goślina, ul. Raduszyńska – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – 15 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Raduszyńska – Raduszyn – Mściszewo IV (sołtys) – Mściszewo III (figurka) – Złotoryjsko – Mściszewo II (remiza) – Mściszewo, ul. Radzimska – Mściszewo I (stara szkoła) – Starczanowo – 15 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Gen. T. Kutrzeby – Murowana Goślina ul. Raduszyńska – Raduszyn – Mściszewo IV (sołtys) – Mściszewo III (figurka) – Złotoryjsko – Mściszewo II (remiza) – Mściszewo, ul. Radzimska – Mściszewo I (stara szkoła) – Starczanowo – 15 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej w Łopuchowie oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina na trasach:
dowóz
uczniów Głębocko – Głęboczek – Łopuchówko – osiedle Przy Puszczy – Szkoła Podstawowa w Łopuchowie – 10 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa w Łopuchowie osiedle Przy Puszczy - Łopuchówko – Głęboczek – Głębocko – 10 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa w Łopuchowie osiedle Przy Puszczy - Łopuchówko – Głęboczek – Głębocko – 10 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Karola Marcinkowskiego w Murowanej Goślinie,
ul. Mściszewska 10 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie Gminy Murowana Goślina, na trasach:
1. dowóz
uczniów Trojanowo – Trojanowo (wieś) – Przebędowo – Murowana Goślina ul. Szkolna, – Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Mściszewska – 11 km
2. dowóz
uczniów, Przebędowo – Murowana Goślina ul. Szkolna, – Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Mściszewska – 5 km
1. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Msciszewska – ul. Szkolna – Przebędowo – Trojanowo (wieś) – Trojanowo – 11 km
2. powrót
uczniów, Szkoła Podstawowa 1, ul. Mściszewska – ul. Szkolna – Przebędowo – Trojanowo (wieś) – Trojanowo – 11 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, a powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
2. Do porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Cena oferty to cena jednostkowa brutto za 1 kilometr świadczenia usługi obliczona poprzez dodanie do ceny netto stawki VAT w wysokości obowiązującej według stanu prawnego na dzień składania ofert deklarowana dla zakładanej - wskazanej w SWZ - ilości kilometrów (łączna wartość oferty = stawka x ilość kilometrów x planowana ilość miesięcy x liczba dni 22).
4. W cenie ofertowej Wykonawca uwzględni wszelkie koszty osobowe, z zachowaniem ustawowego minimalnego wynagrodzenia za pracę.
5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, o okolicznościach wskazanych w art. 225 ust. 2 P.z.p.
7. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający będzie uwzględniał cenę łączną brutto uwzględniającą zakres zamówienia podstawowego jak i objęty prawem opcji. Na potrzeby weryfikacji zaktualizowania się przesłanki unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający uwzględni kwotę jaką dysponuje na potrzeby realizacji podstawowego zakresu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wyrażające się posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował:
- osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował osobą/ opiekunem /na daną trasę/ posiadającym ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Funkcji opiekuna, nie może sprawować kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
- dysponuje taborem pojazdowym (posiadają tytuł prawny: własności, dzierżawy, użyczenia lub leasingu), spełniającym następujące wymagania:
a) liczba miejsc: tak jak w opisie zadania,
b) wiek: nie starsze niż 2006 rok,
c) wszystkie pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, wyposażenie określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r., poz. 502 z późn. zm.).
b) posiada doświadczenie w realizacji zamówienia tj.:
- dowozie dzieci do placówki oświatowej wykonywanym przez co najmniej 6 m-cy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie /dla każdej trasy/,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w Postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w Postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 9 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa, każdy z wykonawców,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP – załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób
2) Certyfikat/ dokument potwierdzający posiadanie w dyspozycji osoby/opiekuna z ukończonym z wynikiem pozytywnym kursem udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
3) Dokument/referencje potwierdzające doświadczenie w dowozie dzieci do placówki oświatowej wykonywanym przez co najmniej 6 m-cy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie /dla każdej trasy/,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. W takim przypadku nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo. Jeżeli treść oświadczenia podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być przez nich dołączone do oferty.
3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt. 3 składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega całe Konsorcjum. Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Konsorcjantów w zakresie, w jaki każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 2 -Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126054

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.