eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w £odzi w 2022 r.- ochrona ca³oroczna

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w £odzi w 2022 r.- ochrona ca³oroczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta £odzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 638-48-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w £odzi w 2022 r.- ochrona ca³oroczna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3b940913-5371-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00297176

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000922/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.67 ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w £odzi w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urz±d Miasta £odzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 35.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, ¿e: 35.1.1Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta £odzi z siedzib± w £odzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 £ód¼, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.35.1.2 Administrator wyznaczy³ inspektora oraz zastêpcê inspektora ochrony danych osobowych, z którymi mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastêpc± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych przez Urz±d Miasta £odzi oraz korzystania z praw zwi±zanych
z przetwarzaniem danych.35.1.3Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzêdzie Miasta £odzi.Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporz±dzenia.Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane
w nastêpuj±cych przepisach: a) ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;b)ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;c)ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;d)ustawie z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci.Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu: - przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
i wy³onienie wykonawcy; - zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo- ksiêgowego. 35.1.4Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionymdo ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówieñ publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e podmiotom korzystaj±cym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówieñ Publicznych, Bazy konkurencyjno¶ci oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, bêd±cej w gestii Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych. 35.1.5Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, w którym sprawa zosta³a zakoñczona, a nastêpnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategori± B5, w przypadku dokumentacji postêpowania oraz 10 lat w zwi±zku z zawart± umow±, zgodnie z kategori± archiwaln± B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienion± kategori± archiwaln± dokumentacji. W przypadku zamówieñ finansowanych ze ¶rodków funduszy europejskich lub innych ¶rodków ni¿ pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej na podstawie odrêbnych przepisów tym zakresie do 25 lat. 35.1.6W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:a)dostêpu do tre¶ci swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporz±dzenia;b)sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporz±dzenia;c)ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporz±dzenia. c)ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporz±dzenia.Dalszy ci±g w pkt 35.1.7, 35.1.8, 35.1.9, 35.1.10

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP.VIII.271.35.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w £odzi w 2022 r.- ochrona ca³oroczna realizowanych w formie ochrony obiektów Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w £odzi polegaj±ca na dzia³aniach zapobiegaj±cych przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aj±cych powstaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ oraz niedopuszczaj±cych do wstêpu osób nieuprawionych na teren chroniony, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2020 r poz. 838 ze zm.)Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku Nr 1 do SWZ. 5.4. Na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê oraz dalszych Podwykonawców na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych czynno¶ci okre¶lone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwi±zane z wykonaniem zamówienia których, wykonanie zawiera cechy stosunku pracy okre¶lone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), tj.: - sta³ej ochrony fizycznej w/w obiektów, grup interwencyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-31 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

(numeracja zgodna z SWZ)O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 9.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca winien wykazaæ, i¿ posiada: 1)aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.),2)aktualne pozwolenie radiowe Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na u¿ywanie radiowych urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo – odbiorczych pracuj±cych w s³u¿bie radiokomunikacyjnej ruchomej l±dowej typu monitoringu systemów alarmowych. 9.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
10.1.4.1 Warunek zdolno¶ci technicznej zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia, trwaj±c± co najmniej 12 miesiêcy, w ramach jednego kontraktu o warto¶ci zamówienia minimum 700 000 z³. Warunek zdolno¶ci zawodowej zostanie uznany za spe³niony za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:
- minimum 2 osobami – koordynatorzy ( pracownicy ochrony wymagaj±cy wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), posiadaj±cymi wy¿sze wykszta³cenie i minimum piêcioletni sta¿ pracy jako kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej,
- minimum 8 osobami wchodz±cych w sk³ad 4 grup interwencyjnych ( pracownicy ochrony wymagaj±cy wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) posiadaj±cymi minimum piêcioletni stra¿ pracy jako kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej, - minimum 1 osob± (pracownicy ochrony wymagaj±cy wpisu na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego) posiadaj±cymi minimum piêcioletni stra¿ pracy jako kwalifikowany pracownik zabezpieczenia technicznego. 10.1.4.3 Wykonawca na potwierdzenie spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
a) minimum 4 samochodami (wyposa¿enie grup interwencyjnych) w tym samym czasie na terenie miasta £odzi wyposa¿onymi w system GPS,
b) minimum 10 szt. telefonów komórkowych lub radiotelefonów przeno¶nych zapewniaj±cych ³±czno¶æ z baz± Wykonawcy (wyposa¿enie obs³ugi pracowników ochrony),
c) minimum 8 zestawami s³uchawkowymi ( wyposa¿enie ³±czno¶ci pracowników ochrony),
d) systemem kontroli stra¿ników tzw. „wymuszacze obchodów” - do zamontowania na 8 ochranianych obiektach – minimum 21 szt.,
e) minimum 20 sztukami przycisków napadowych (do zamontowania na ochranianych obiektach-mobilne lub stacjonarne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia), f) monitoringiem dwutorowym dzia³aj±cym na zasadzie sygna³u wysy³anego z nadajników GSM oraz nadajników radiowych zamontowanych na wskazanych obiektach Zamawiaj±cego, przekazywanego do Centrum Monitorowania Alarmów Wykonawcy. UWAGI do warunków udzia³u w postêpowaniu zosta³y opisane w SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ)11.1 Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie:a)braku podstaw wykluczenia,b)spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.11.2O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ ww. o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr
3a do SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania–zgodnie
z Za³±cznikiem nr 4a do SWZ. 11.3 Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
11.4 Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
11.4.1 O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego,
o których mowa w:•art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,•art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,•art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5a do SWZ.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli: mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
11.7 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
11.8 W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.11.9Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust.1pkt1, 2i 5u Pzp, je¿eli udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki: 11.9.1naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;11.9.2wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania, lub Zamawiaj±cym;11.9.3podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci: a)zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie Wykonawcy, b)zreorganizowa³ personel,c)wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli, d)utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów, (...) ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³a czê¶æ tekstu znajduje siê w SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.),
oraz aktualne pozwolenie radiowe Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na u¿ywanie radiowych urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo – odbiorczych pracuj±cych w s³u¿bie radiokomunikacyjnej ruchomej l±dowej typu monitoringu systemów alarmowych.11.4.3.1Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6a do SWZ. Uwaga: 1)Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej, dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych uczestniczy³ lub uczestniczy.2)Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.3.1, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej.11.4.3.2Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6b do SWZ.Uwaga: Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.3.2 Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej.11.4.3.3 wykaz narzêdzi wg wzoru - Za³±cznik nr 6c do SWZ wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy 00/100),

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

13.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

13.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.

13.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 11.2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.13.4Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 10 do SWZ).

13.5O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.

13.6 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani, na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.4 SWZ przy czym:
a) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.4.3 sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazuj± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy s± uregulowane we wzorze umowy (Za³±czniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urz±d Miasta £odzi) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej ni¿ od dnia 31.12.2021 r. od godz. 16:00 do dnia 31.12.2022 r. godz. 16:00. 1. ZAMAWIAJ¡CY:
Miasto £ód¼ – Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji
ul. ks. I. Skorupki 21
90-532 £ód¼objêty dzia³aniami Urzêdu Miasta £odzi jako podmiotu wykonuj±cego zadania Centralnego Zamawiaj±cego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówieñ PublicznychPROWADZ¡CY POSTÊPOWANIE:
Wydzia³ Zamówieñ Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju
Urzêdu Miasta £odziul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 £ód¼
Zamawiaj±cy nie przewiduje:
a) zawarcia umowy ramowej,
b) sk³adania ofert wariantowych i czê¶ciowych
c) przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego d)wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,e)zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu,f)wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, g)nie skorzystania z prawa na podstawie art. 441 ustawy Pzp

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.