eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórnedostawa i montaż wyposażenia do Centrum Integracji Obywatelskiej w Przeźmierowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Integracji Obywatelskiej w Przeźmierowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 115

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618146221

1.5.8.) Numer faksu: 618146118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tarnowo-podgorne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Integracji Obywatelskiej w Przeźmierowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089fb087-2294-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000342/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 wyposażenie Centrum Integracji Obywatelskiej w Przeźmierowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199063/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211742,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Integracji
Obywatelskiej w Przeźmierowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z
zamawianymi ilościami zawarty został w przedmiarze, który stanowi załącznik do niniejszej
SWZ. Zamawiający załączył do SWZ całą dokumentację dotyczącą aranżacji wnętrz, jednakże
przedmiotem zamówienia są tylko dostawy w zakresie zawartym w przedmiarze.
2. Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać
minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w
Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie
bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z
1998 r., Nr 148, poz. 973). Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą zostać
wykonane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników.
3. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zastosować
wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz
posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego.
Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 24 miesięcznym okresem rękojmi i
minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji
jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
5. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do
wykonania podwykonawcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.