Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235713/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup szafek szatniowych dla krytej pływalni wraz z systemem rejestracji i rozliczenia wejść
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88aef130-3017-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szafek szatniowych dla krytej pływalni wraz z systemem rejestracji i rozliczenia wejść2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88aef130-3017-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/57/WIK-RI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207317,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 54 sztuk modułowych szafek podwójnych z ławką z zamkami wraz z systemem rejestracji i rozliczania wejść wg tabeli cenowej formularza oferty. W załączniku A do specyfikacji warunków zamówienia określono ich parametry techniczne, charakterystykę, wymagania jakościowe.
2. Zamówienia obejmuje następujące świadczenia:
1) dostawa szafek szatniowych modułowych wg opisu w tabeli formularza oferty
2) dostawa urządzeń: opaski plastikowe 200 szt, czytniki kontroli dostępu - 10 szt, czytnik czasu pobytu LCD i nr szafki - 2 szt, zwrotnik opasek - 1 szt, dyspenser opasek - 1 szt, infokiosk (biletomat)- 1 szt, komputer i monitor dotykowy - 1 kpl, czytnik kasowy RFID - 1 szt, drukarka fiskalna online - 1 szt.
3) dostawa oprogramowania o następujących sekcjach funkcjonalnych:
- bezpośrednia obsługa klienta
- wsparcie działu marketingu i automatyzacja komunikacji z klientami
- grafiki - rezerwacja zasobów, obiektów, usług i miejsc na zajęciach
- kontrola dostępu wraz z automatycznym naliczaniem opłat
- pracownicza kontrola dostępu
- integracja ze stroną www połączona ze sprzedażą online
- technologia – wsparcie działu technicznego
- zarządzanie obiektem i administracja systemem
- rozbudowane raportowanie wraz z analizami tendencyjnymi i porównawczymi danych sprzedażowych oraz statystycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39173000-5 - Meble do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229444,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229444,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229444,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fitnet sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532625194
7.3.3) Ulica: ul. Jastrzębia 76
7.3.4) Miejscowość: Żołędowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-031
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229444,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-10INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad "Rewitalizacja parku miejskiego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni" oraz "Rewitalizacja skweru miejskiego przy ul. Harcerskiej we Wrześni"
- Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie wraz z pakietem szkoleń Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w UMiG Września oraz w OPS we Wrześni
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji i rozbudowy schroniska dla zwierząt w Wrześni (II postępowanie)
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2900P Pyzdry-Sporne."
więcej: przetargi w Wrześni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.