Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258447/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 2 - Przychodnia SP ZOZ MSWiA w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190306013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-104
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583098284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zozmswia.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozmswia.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 2 - Przychodnia SP ZOZ MSWiA w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41bb686e-ea9d-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015896/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 2 - Przychodnia SP ZOZ MSWiA w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2024/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 2 - Przychodnia SP ZOZ MSWiA w Gdańsku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1036890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1447710 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1036890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1182188061
7.3.3) Ulica: ul. Gustawa Daniłowskiego 6 lok. 76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1036890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych do wstrzykiwacza do tomografii komputerowej wraz z dzierżawą wstrzykiwacza kontrastu - 1 szt. dla UCK.
- Roboty budowlane związane z usunięciem kolizji energetycznej linii napowietrznej SN 15kV dla potrzeby realizacji inwestycji rozbudowy siedziby Komisariatu Policji w Kolbudach przy ul. Staromłyńskiej 2
- Dostawa inkubatorów laboratoryjnych CO2 i sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Adaptacja pomieszczeń oraz dostosowanie budynku Internatu przy ul. Kartuskiej 249 z przeznaczeniem na biura Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - etap II
- Dostawa materiałów zmiennofazowych jako magazynów energii termicznej na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- Wykonanie remontu budynku C w tutejszym Domu
- "Rewaloryzacja Alei Romera w Parku Grabiszyńskim". Zadanie realizowane w ramach Programu "Zielona rewolucja".
- Modernizacja (remont) kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.