eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotModernizacja wraz z wymianą wewnętrznej instalacji sanitarnej - piony kanalizacji w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z wymianą wewnętrznej instalacji sanitarnej - piony kanalizacji
w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SOPOCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191348321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bitwy pod Płowcami 63/65

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-731

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@sanatorium-helios.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sanatorium_helios

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z wymianą wewnętrznej instalacji sanitarnej - piony kanalizacji
w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7c40c2-d482-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112171/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja wraz z wymianą wewnętrznej instalacji sanitarnej – piony kanalizacji w budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA/12/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja wraz z wymianą wewnętrznej instalacji sanitarnej - piony kanalizacji w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie”.
Inwestycja obejmuje: wymianę pionów instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej
i cyrkulacji oraz instalacji pionów kanalizacji sanitarnej wraz z rewizjami na poszczególnych kondygnacjach z podłączeniem do istniejącej instalacji oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych wewnątrz budynku na wszystkich kondygnacjach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego został określony
w załączniku nr 2 do SWZ, w szczególności w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach, jak również w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.
2) Materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji
w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
3) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności
i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności
i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
5) Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
3. Zamawiający udostępnia posiadany przedmiar robót jako materiał pomocniczy, mając na uwadze ułatwienie skalkulowania ceny ofertowej. Zamawiający informuje, iż udostępniony przedmiar robót ma za zadanie jedynie ułatwić Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej, w związku z czym nie będzie miał wpływu na przebieg procesu budowlanego oraz wysokość wynagrodzenia umownego określonego poprzez zryczałtowaną cenę ofertową. Zamawiający informuje, że Wykonawcy powinni skalkulować cenę ofertową w oparciu o dokumentację techniczną, specyfikację techniczną wykonania, odbioru robót i wizję lokalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1785000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2184972,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1785000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAŁKOWSKI INSTALACJE Adam Pałkowski z siedzibą przy ul. Tatrzańskiej nr 9, 84 – 230 Rumia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921261577

7.3.3) Ulica: ul. Tatrzańska nr 9

7.3.4) Miejscowość: RUMIA

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1785000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.