Ogłoszenie z dnia 2023-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szkoły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Lelkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000636040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lelkowo
1.5.2.) Miejscowość: Lelkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.lelkowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.lelkowo.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont szkoły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e48ff5-1caf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wyjątkowa sytuacji niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć: Z nieznanych przyczyn urwał się zawór doprowadzający wodę do termy, co spowodowało wylanie ponad 100 m sześciennych wody. Były robione wszelkie niezbędne przeglądy które nie wykazywały usterki w tym zakresie.
Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia: Postępowania w trybie podstawowym trwa średnio 3 tygodnie. Zakładając ze zostałoby wszczęte w dniu 20.07.2023 r. to zawarcie umowy z wykonawcą mogłoby nastąpić dopiero 31.07.2023 r.
Tym samym wykonanie tych robót zakończane zostało by dopiero na koniec września – co jest niedopuszczalne
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont Szkoły.
2. W dniu 20.05.2023 r. została zalana część szkoły- budynek A. Stwierdzono duży zasięg szkód, w związku z tym podjęto decyzję o wyłączeniu z użytkowania: część budynku obejmującą: 3 sale lekcyjne, bibliotekę szkolną, gabinet pedagoga (sala do terapii); sekretariat z księgowością, gabinet dyrektora z częścią administracyjna, 6 łazienek dla uczniów oraz klatka schodowa. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zalanych pomieszczeń.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 Zaproszenia
4. Materiały, które dostarcza Wykonawca muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADBUD Tomasz Radomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 582 113 31 30
7.3.4) Miejscowość: Pieniężno
7.3.5) Kod pocztowy: 14-520
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- Budowa i przebudowa zewnętrznej instalacji ciepłej wody i centralnego ogrzewania na terenie baz ZRiKD
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.