Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255444/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Domu Pomocy Społecznej w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,160261,b6c7a16431f6725d175dfdb5c8a30d35.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Domu Pomocy Społecznej w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40320269-e790-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024958/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w sprzęt teleinformatyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do nowo budowanego Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Chmielowickiej w Opolu, zgodnie ze specyfikacją (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy.
Wykaz sprzętu:
• przełącznik sieciowy z akcesoriami – 2 szt.
• przełącznik agregacyjny z akcesoriami – 1 szt.
• akcesoria montażowe i okablowanie sieciowe – zestaw
• podzespoły sieciowe i moduły SFP/SFP+ – zestaw
• punkt dostępowy sieci bezprzewodowej z dołączonym zasilaczem i usługą montażu – 27 szt.
• zasilacz awaryjny UPS z dołączoną kartą Ethernet – 1 szt.
• napęd RDX USB 3.0 zewnętrzny + cztery nośniki RDX 4 TB – 1 zestaw
• komputer stacjonarny – 25 szt.
• monitor – 25 szt.
• drukarka A4 mono – 5 szt.
• urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 – 1 szt.
• pakiet biurowy – 22 licencje
• oprogramowanie antywirusowe – 27 licencji
W załączeniu do SWZ Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania zamieszcza w formie plików do pobrania szczegółowy opis zamówienia oraz wzór umowy z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
48620000-0 - Systemy operacyjne
30232110-8 - Drukarki laserowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30237350-7 - Kasety do zapisywania danych
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 5 ofert (informacja o odrzuceniu 3 ofert została przesłana Wykonawcom w dniu 9 kwietnia br.) i każda z nich podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Prawa, który stanowi, iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych, usług dodatkowych, dzierżawy łączy oraz sprzętu telekomunikacyjnego"
- Dostawy urządzeń drukujących
- Dostawa leków do programów lekowych i chemioterapii dla SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Zakup wraz z dostawą Immunoglobulinum humanum na okres do 31.05.2026
- U/18/2025/A Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla różnych zadań inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 października 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
- Zakup i dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie.
- Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowej elektryczno - elektronicznej w Technicznych Zakładach Naukowych w Dąbrowie Górniczej
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" W GMINIE ŁYSOMICE
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.