Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236285/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2021 -2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4678dfb3-30a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2021 -20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4678dfb3-30a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.9.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 1 .Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Cmolas
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2021 – 2022 podzielone na zadania:. Zadanie nr 1 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Cmolas Długość dróg do odśnieżania: 51,28 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie).
-gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/.
-dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu
powiadomienia nie później jednak niż 1,5godz (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia.
-dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju.
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego ( w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń.
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 96747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 2 .Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Niwiska:
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2021 – 2022 podzielone na zadania:. Zadanie nr 2 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Niwiska Długość dróg do odśnieżania: 45,90 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie).
-gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/.
-dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu
powiadomienia nie później jednak niż 1,5godz (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia.
-dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju.
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 91056,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 3 .Zadanie nr 3Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Kolbuszowa
Długość dróg do odśnieżania: 70,68 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie).
-gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/.
-dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu
powiadomienia nie później jednak niż 1,5godz (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia.
-dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju.
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego ( w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń.
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 136585,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 4 .Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Raniżów
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie).
-gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/.
-dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu
powiadomienia nie później jednak niż 1,5godz (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia.
-dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju.
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego ( w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń.
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
Odśnieżanie
i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Raniżów Długość dróg do odśnieżania: 41,40 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 79674,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 5 .Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Dzikowiec
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Dzikowiec Długość dróg do odśnieżania: 58,72 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie).
-gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/.
-dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu
powiadomienia nie później jednak niż 1,5godz (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia.
-dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju.
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 6 .Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Majdan Król.
Długość dróg do odśnieżania: 26,33 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie).
-gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/.
-dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu
powiadomienia nie później jednak niż 1,5godz (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia.
-dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju.
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOSCI NALEŻY STOSOWAC 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRYK-POL Grzegorz Bryk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 112 83 96
7.3.3) Ulica: Ks. S. Sudoła 194
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW JARGA Anna Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 146 01 62
7.3.3) Ulica: Ks. S. Sudoła 194
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Stępień JARGA Firma wielobranżowa
jakie przetargi wygrała firma
Anna Stępień JARGA Firma wielobranżowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Drogowa Stanisław Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 123 73 98
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 456
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kopeć Usługi Transportowe, Rolnicze i Sprzętem Budowlanym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 136 28 96
7.3.4) Miejscowość: Kopcie 107
7.3.5) Kod pocztowy: 36-121
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUDO-USŁUGI Sławomir Cudo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 168 87 58
7.3.3) Ulica: Ks. S. Sudoła 143
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRYK-POL Grzegorz Bryk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 112 83 96
7.3.3) Ulica: Ks. S. Sudoła 194
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola o oddział żłobkowy z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. gruntów 3019/3 i 1826/7 w obrębie ewidencyjnym Widełka, jednostka ewidencyjna Kolbuszowa
- "Budowa budynku administracyjnego - siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kolbuszowej wraz z infrastrukturą techniczną"
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.