Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273381/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace geodezyjne i kartograficzne w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,161744,cae8882878c2df75531a1d57627cdbcf.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace geodezyjne i kartograficzne w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89084937-f332-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044682/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi w zakresie prac geodezyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197181,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych obejmujących:
1) sporządzanie dokumentacji do celów prawnych dla nieruchomości nie podlegających podziałowi (wyciągów z wykazów zmian gruntowych, protokoły badania ksiąg wieczystych, wykazy synchronizujące),
2) sporządzanie map obrazujących granice pasa drogowego dróg publicznych według stanu na dzień 31 grudnia 1998 roku,
3) sporządzanie map dla celów prawnych z uwzględnieniem stanu obecnego oraz w razie konieczności stanu archiwalnego, w szczególności map wymienionych w § 24 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4) opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów, kopii mapy ewidencyjnej i protokołów badania ksiąg wieczystych) - w sytuacjach nie objętych pkt. 5 i pkt. 10
a) do pierwszych 3 nowych działek
b) powyżej 3 nowych działek,
5) opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego na szerokości pasa do 30 m (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów, kopii mapy ewidencyjnej i protokołów badania ksiąg wieczystych)
a) do pierwszych 10 nowych działek
b) powyżej 10 nowych działek,
6) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych w trybie art.39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych, w tym położenia wyznaczających je punktów granicznych, o których mowa w § 31- § 33 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków i stabilizacja punktów granicznych – w sytuacjach nie objętych pkt. 7 i pkt. 10
a) do 7 punktów
b) powyżej 7 punktów,
7) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych w trybie art.39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych, w tym położenia wyznaczających je punktów granicznych, o których mowa w § 31- § 33 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków i stabilizacja punktów granicznych – pasa drogowego – szerokość pasa do 30 m
a) do 7 punktów
b) powyżej 7 punktów,
8) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości– w sytuacjach nie objętych pkt 9 i pkt 10
a) na pierwsze 3 nowe działki
b) powyżej 3 nowych działek.
Zakres prac obejmuje również wszelkie czynności związane z wykonaniem połączenia działek w razie zaistnienia takiej konieczności,
9) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości – pasa drogowego – szerokość pasa do 30 m
a) na pierwsze 10 nowych działek
b) powyżej 10 nowych działek.
Zakres prac obejmuje również wszelkie czynności związane z wykonaniem połączenia działek w razie zaistnienia takiej konieczności,
10) wykonanie geodezyjnego podziału nieruchomości w celu wydzielenia, między innymi, działki lub działek gruntu o powierzchni nie przekraczającej 50 m2 (obejmujące: wstępny projekt podziału – o ile będzie wymagany, wznowienie granic – o ile będzie wymagane, projekt podziału i wykonanie decyzji o podziale nieruchomości)
a) na pierwsze 3 nowe działki
b) powyżej 3 nowych działek.
Zakres prac obejmuje również wszelkie czynności związane z wykonaniem połączenia działek w razie zaistnienia takiej konieczności oraz stabilizację w terenie punktów granicznych,
11) stabilizacja w terenie punktów granicznych po nadaniu klauzuli ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (w sytuacjach nie objętych pkt. 9 i pkt. 10
a) na pierwsze 3 nowe działki
b) pow. 3 nowych działek,
12) stabilizacja w terenie punktów granicznych po nadaniu klauzuli ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości – pasa drogowego – szerokość pasa do 30m
a) na pierwsze 10 nowych działek
b) powyżej 10 nowych działek,
13) wskazanie granic nieruchomości
a) do 4 punktów
b) od 5 do 10 punktów
c) powyżej 10 punktów,
14) aktualizacja mapy zasadniczej
a) do 1 ha
b) powyżej 1 ha,
15) aktualizacja danych ewidencyjnych działek i budynków w zakresie, o którym mowa w § 16 oraz § 18 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
a) bez pomiaru w terenie
b) z pomiarem w terenie,
16) sporządzenie projektu podziału w celu realizacji roszczeń do nieruchomości
a) na pierwsze 3 nowe działki
b) powyżej 3 nowych działek
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233126,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233126,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233126,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c., Stanisław Dornik, Jerzy Malcharek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZGU "DEKAER" STANISŁAW DORNIK, ZGU "DEKAER" JERZY MALCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 626-000-33-98
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233126,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 w Bytomiu
- Montaż wkładu kominowego w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa kabli i przewodów energetycznych, elektroenergetycznych i kabli sygnalizacyjnych oraz kabli i przewodów teletechnicznych: Część I I Część II dla SRK S.A. Oddział CZOK.
- "Naprawa pokrycia dachu rozdzielni 6 kV RP6/23 wraz z komorami transformatorów zlokalizowanej przy szybie wentylacyjnym ,,Północny" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Swojczanach"
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ew.: Półwieś, Kolonia Gosławicka, Szczepanowice, Świerkle, Czarnowąsy, Brzezie, Dobrzeń Mały, Borki.
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.