Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382820/01 - Wynik z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń praktycznych ze studentami zagranicznymi studiów stacjonarnych I stopnia kierunku Nawigacja i Uzbrojenie Okrętowe w przedmiocie „Praktyka oficerska”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń praktycznych ze studentami zagranicznymi studiów stacjonarnych I stopnia kierunku Nawigacja i Uzbrojenie Okrętowe w przedmiocie „Praktyka oficerska”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5684988e-170c-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.69 Przeprowadzenie szkoleń praktycznych ze studentami zagranicznymi studiów stacjonarnych I stopnia kierunku Nawigacja i Uzbrojenie Okrętowe w przedmiocie „Praktyka oficerska”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 38 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest współprowadzenie następujących szkoleń praktycznych dla 10 studentów zagranicznych AMW w ramach przedmiotu:
„Praktyka oficerska” – „Planowanie i kierowanie operacjami straży przybrzeżnej – szko-lenie zaawansowane”
Przedmiotowe szkolenie będzie zorganizowane w terminie 12 – 23.09.2022 r. i musi zawie-rać następujące zagadnienia:
- planowanie operacji straży przybrzeżnej
- analiza ryzyka
- stawianie zadań grupie kontrolnej
- koordynacja działań grupy kontrolnej
- ujawnianie i zabezpieczanie materiałów psychotropowych, chemicznych, wybuchowych,
biologicznych i radiologicznych,
- medycyna pola walki,
- elementy ratowania i podejmowania rozbitków,
- podstawy kontroli tłumu – postepowanie z migrantami (różnice kulturowe, religijne, na-rodowościowe, prawa człowieka), podstawy ratowania innych osób na morzu,.
- inspekcja statku całością grupy kontrolnej w warunkach zagrożenia,
- kontrola dokumentów statku i osób, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej.
Jednostka dydaktyczna trwa 45 min., a dzień szkoleniowy rozpoczyna się od godz. 09.00 do godz. 14.30
Szkolenie obejmuje 7 jednostek dydaktycznych zajęć teoretycznych i 63 jednostki dydaktyczne zajęć praktycznych. Zajęcia praktyczne powinny być przeprowadzane w oparciu o realistyczne epizody.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora – koordynatora szkolenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowejOpis spełnienia warunku:
1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (wykaz-załącznik nr 16) że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowo-dami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okre-sie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna udokumentowane przeprowadzenie
w języku angielskim - min. 3 podobnych szkoleń.
2. Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz-załącznik nr 15), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi dysponować następującymi instruktorami:
1. instruktora – koordynatora szkolenia posiadającego:
- udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia operacji specjalnych
- doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu podobnych szkoleń
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym
2. W zakresie taktyki przeszukiwania statku, abordażu i technik interwencyjnych posiadającego umiejętności w :
- planowaniu i analizie ryzyka podczas operacji straży przybrzeżnych
- znajomości technik abordażu i przeszukiwania statku
- znajomości technik interwencyjnych, zatrzymywanie i transportowanie przestępcy
- w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym
3. W zakresie ratownictwa morskiego posiadającego:
- umiejętności ratownika WOPR min. 5 lat doświadczenia
- doświadczenie w szkoleniach SAR min. 3 lata
- umiejętności planowania akcji ratowniczych na morzu
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym
4. W zakresie wykrywania materiałów wybuchowych, substancji psychotropowych i biologicznych posiadającego:
- certyfikat instruktora minera – pirotechnika
- doświadczenie w służbach w formacji policyjnej lub wojskowej na stanowiskach związanych z wykrywaniem materiałów wybuchowych, substancji psychotropowych i biologicznych oraz zwalczania terroryzmu - min. 5 lat
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym
5. W zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej combat posiadającego:
- doświadczenie w pracach w zespołach ratownictwa medycznego – min. 10 lat
- certyfikat instruktora ALS lub/i ITLS
- świadectwo ukończenie kursu NAEMT TCCC Provider
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym
6. W zakresie postepowanie z migrantami (różnice kulturowe, religijne , narodowościowe, prawa człowieka), posiadającego:
- znajomość przepisów dot praw człowieka i najlepszych praktyk w tym zakresie
- dyplom ukończenia studiów lub publikacje nt relacji międzykulturowych i religijnych
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w środowisku międzynarodowym
Za spełnienie warunku zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie oświadczenia –załącznik nr 13.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5);
- Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)
Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy (załącznik nr 11 - jeżeli dotyczy);
f) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia
z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 12 - jeżeli dotyczy);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 9);
- Wykaz usług wraz z referencjami – (załącznik nr 16)
- Wykaz osób – (załącznik nr 15)
- Oświadczenie o dysponowaniu osobami – (załączniki nr 17)
- Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem – (załącznik nr 14)
- Wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
- Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 6) – jeżeli dotyczy.
- Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 7).
-Dokumenty potwierdzające kryteria oceny (certyfikat + załącznik nr 13)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-18
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





