Og³oszenie z dnia 2021-12-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00330867/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona, monitorowanie i sygnalizacja alarmowa obiektu Powiatowego Urzêdu Pracy w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY URZ¡D PRACY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810145993
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pupszczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://pup.szczecin.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ na podstawie ustawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona, monitorowanie i sygnalizacja alarmowa obiektu Powiatowego Urzêdu Pracy w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f2042c6-529c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00296440
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002994/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ca³odobowa ochrona, monitorowanie i sygnalizacja alarmowa obiektu Powiatowego Urzêdu Pracy w Szczecinie w roku 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/42fdbbb7-4751-4bab-95d5-b7d3948aee843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami, w szczególno¶ci: sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub przekazywanie innych informacji w postêpowaniu, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej oraz miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/portal. Adres e-mail oraz skrzynki ePUAP do komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami wskazano w Rozdziale I pkt 1 SWZ. Korespondencja, o której mowa
powy¿ej, przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np.: osobi¶cie, listownie, elektronicznie na inny ni¿ wskazany w Rozdziale I pkt 1 SWZ adres e-mail) nie zostanie uznana za skutecznie przekazan±/z³o¿on±. 2. Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem dedykowanego "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i dostêpnego równie¿ przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy;
3) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1913 ze zm.), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ. Uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y z³o¿yæ wraz z czê¶ci± jawn± oferty;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
5) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
6) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
7) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na elektroniczn± skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego ePUAP;
8) za datê przekazania, innych ni¿ oferta, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na: adres e-mail lub adres elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiaj±cego, wskazanych w Rozdziale I pkt 1 SWZ;
9) ofertê zaszyfrowan± zgodnie z „Instrukcj± u¿ytkownika” dostêpn± na miniPortalu, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który zosta³ wskazany w Rozdziale I pkt 1 SWZ; Funkcjonalno¶æ zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu z³o¿enia oferty, w tym jej zaszyfrowania zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
10) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu;
11) zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez Wykonawców przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli s± wymagane.
Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE (je¿eli dotyczy) równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Gmina Miasto Szczecin - Powiatowy Urz±d Pracy w Szczecinie, ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Szczecin-Powiatowy Urz±d Pracy w Szczecinie, ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie: tel. (91) 42 54 926 adres e-mail:
iod@pupszczecin.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy). Udostêpnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia,
5) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania
umowy przekracza 4 lata;
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze
¶rodków UE;
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2428.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na ca³odobowej ochronie, monitorowaniu i sygnalizacji alarmowej obiektu Powiatowego Urzêdu Pracy w Szczecinie.
2. Us³uga obejmuje ³±cznie nastêpuj±ce Zadania:
1) ZADANIE 1: Ca³odobowa ochrona budynku biurowego Zamawiaj±cego oraz przyleg³ego do budynku terenu zewnêtrznego,
2) ZADANIE 2: Ca³odobowa ochrona obiektu w systemie zdalnego monitorowania sygna³ów alarmowych,
3) ZADANIE 3: Wykonywania przegl±dów technicznych, napraw instalacji sygnalizacji alarmowej, w³amaniowej, napadowej i po¿arowej w obiekcie Zamawiaj±cego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte za³±czniku nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-30 do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej z tytu³u nienale¿ytego wykonywania umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepe³nosprawnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 838 ze zm.) na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, wa¿n± w obszarze wykonywania przedmiotu zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada³ bêdzie wymagane powy¿ej uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia;
2) na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 , w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 , w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) o¶wiadczenie sk³adane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jedno wspólne o¶wiadczenie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza siê zmianê postanowieñ zawartej umowy. Zmiany te dokonywane bêd± z poszanowaniem zasad i obowi±zków wynikaj±cych z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci przepisów ustawy PZP. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci (je¿eli w tre¶ci umowy nie przewidziano inaczej).2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy, z zastrze¿eniem ust. 1, w szczególno¶ci w przypadku:
1) zmiany sposobu wzajemnych rozliczeñ miêdzy stronami;
2) zmian redakcyjnych umowy oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych;
3) gdy konieczno¶æ tej zmiany powsta³a wskutek okoliczno¶ci niezawinionych przez strony lub okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
4) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cej po stronie Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±cej lub znacznie utrudniaj±cej realizacjê umowy;
5) wyst±pienia si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ okoliczno¶ci o charakterze wyj±tkowym, których strony w trakcie zawierania umowy nie by³y w stanie przewidzieæ ani im zapobiec, w szczególno¶ci katastrofy spowodowane przez si³y przyrody takie jak: huragany,
intensywne opady deszczu, opady ¶niegu, powodzie i inne oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki bran¿owe, rozruchy, wojna i inne, które zaistnia³y po zawarciu
niniejszej umowy;
6) gdy wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, na nale¿yte wykonanie umowy (w tym na zmianê sposobu wykonania us³ugi lub zakresu us³ugi).
Zmiany te dokonywane bêd± z poszanowaniem zasad i obowi±zków wynikaj±cych z ustawy z dnia 02 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1842);
3. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
4. Z uwagi na limit znaków szczegó³owe informacje zawarte s± w
za³±czniku nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy zagraniczni:Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych w formule online wspieraj±cych rozwój kompetencji na Pomorzu Zachodnim
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej dla przedstawicieli JST województwa zachodniopomorskiego oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego (...)
- Us³uga przeprowadzenia kursu zawodowego lub kursu umiejêtno¶ci zawodowych prowadz±cego do uzyskania dodatkowych kompetencji lub kwalifikacji dla 82 uczestników projektu "Gotowi na karierê".
- Budowa muru oporowego oraz powierzchniowe wzmocnienie skarpy ul. ¦wiêtojañska w Szczecinie
- Projekt przebudowy pomostu odpraw granicznych w Dziwnowie
- Wykonanie remontu budynków (nr 17,18,19) przy ul. Henryka Pobo¿nego 3 w Szczecinie
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów in¿ynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddzia³ w Krakowie w podziale na 2 czê¶ci
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w Domu Studenta "Skrzat" Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozg³o¶ni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Ca³odobowa, sta³a fizyczna ochrona mienia na czterech jednoosobowych posterunkach Szpitala
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego dla £odzi-Widzewa w £odzi
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w £odzi
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.