Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246730/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU PRZY UL. J. SŁOWACKIEGO 6, 38-400 KROSNO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pans.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT BUDYNKU PRZY UL. J. SŁOWACKIEGO 6, 38-400 KROSNO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3382593c-9588-4c2a-9289-9e619bc37476
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066628/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 REMONT BUDYNKU PRZY UL. J. SŁOWACKIEGO 6, 38-400 KROSNO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/119/ZP-12/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. ,,Remont budynku przy ul. J. Słowackiego 6, 38-400 Krosno”
Przedmiotem zamówienia obejmuje modernizację infrastruktury budynku o 5 kondygnacjach w tym jednej podziemnej i poddaszu użytkowym, na planie zbliżonym do prostokąta. Budynek w zabudowie pierzejowej, wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami: żelbetowym nad piwnicą i drewnianymi na kondygnacjach nadziemnych, kryty dachem dwuspadowym z lukarnami.
Wykonawca zobowiązany jest na podstawie pełnomocnictwa do wykonania wszystkich niezbędnych opracowań, ekspertyz itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dokonania zmiany przeznaczenia budynku na lokale mieszkalne – pokoje gościnne, a w dalszej kolejności na dom studenta (akademik).
Przeznaczenie poziomu parteru, pomieszczenia biurowe, pozostaje bez zmian.
Planowane prace projektowe i wykonawcze w budynku
a. w zakresie prac ogólnobudowlanych:
• demontaż stolarki drzwiowej w celu zamontowania drzwi zgodnie z wytycznymi postanowienia WZ.52840.4.2025.NK;
• demontaż stolarki drzwiowej i zabudowa otworów- miejsca wskazane na rzucie;
• demontaż stolarki drzwiowej w celu zapewnienia komunikacji do pomieszczeń, oraz wykończenie powstałych otworów zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;
• uzupełnienie tynków, malowanie ścian i sufitów,
• demontaż wyposażenia łazienek,
• wykonanie likwidacji szachtów w łazienkach w celu powiększenia łazienek rozbiórka ścianek działowych szachtu, wykonanie płyty stropowej,
• remont łazienek: wykończenia ścian, posadzki, montaż nowych urządzeń, wykonanie nowej instalacji – układ na podstawie koncepcji,
• skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych z płytek w przestrzeniach łazienek;
• wykonanie nowych pokryć ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, tynków;
• wykonanie białego montażu oraz wyposażenia;
• demontaż starej instalacji elektrycznej.
• likwidacja okien w łazienkach, zabudowanie ich i wykończenie ścian zgodnie z koncepcją
• wykonanie planów ewakuacyjnych oraz instrukcji ewakuacji budynku
• montaż gaśnic wraz z oznaczeniem
b. w zakresie prac ogólnobudowlanych instalacji sanitarnych:
• przebudowa instalacji ciepłej wody do pomieszczeń łazienek oraz kuchni wraz z wymianą instalacji, urządzeń sanitarnych i oświetlenia;
• wyposażenie budynku w instalację wodociągową przeciwpożarową z hydrantami
DN25
c. w zakresie prac związanych z instalacjami elektrycznymi i niskoprądowymi:
• we wszystkich pomieszczeniach należy zaprojektować a następnie wykonać wymianę opraw oświetleniowych;
• we wszystkich pomieszczeniach należy zaprojektować a następnie wykonać nową instalacje elektryczną oraz niskoprądową;
• dla wskazanych drzwi na rzucie (drzwi z klatki schodowej po za drzwiami prowadzącymi do pom. biurowych na parterze) wykonać instalację kontroli dostępu, drzwi muszą spełniać wymagania postanawiania WZ.52840.4.2025.NK;
d. w zakresie robót związaną z ochroną przeciwpożarową budynku wykonanie zaleceń ekspertyzy p.poż. wraz z uzyskaniem postanowienia komendanta o zastosowaniu rozwiązań zamiennych oraz wykonanie tych rozwiązań zastępczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842640269
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4
7.3.4) Miejscowość: Korczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zakup wyposażenia i aranżacja przestrzeni ekspozycyjnej. Rekonstrukcja witryny sklepowej.
- "Dostawy energii elektrycznej wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie - część II"
- "Dostawy energii elektrycznej wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie - część I"
- Remont Jednostki Kogeneracyjnej w ramach zadania: "Naprawa Agregatu Kogeneracyjnego Vitobloc 200 EM w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie"
- REMONT ELEWACJI - COKOŁU I BONIOWANIA SĄDU OKRĘGOWEGO W KROŚNIE - Etap I
- ,,Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach ,,Programy wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze B
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej - zespół budynków wielorodzinnych w Niemodlinie przy ul. Nowej na działce ewidencyjnej nr 1176/62
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku "A" Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby pomieszczenia serwera
- Dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Lwówku Śląskim
- "Roboty budowlane w zakresie modernizacji dachu ZSP w Książenicach."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2136K ul. Wielmoska w Sułoszowej i Wielmoży gmina Sułoszowa.
- Modernizacja dróg w miejscowościach Zbuczyn i Sobicze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.