eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na żłobek w Krajowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na żłobek w Krajowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,156368,b453c41559c6728f2452c2482c72e1ef.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na żłobek w Krajowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616b2dd8-ca5c-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068368/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej w Krajowicach z przeznaczeniem na żłobek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Po otrzymaniu dofinansowania zadanie będzie realizowane ze środków KPO, Funduszy Eoropejskich dla Rozowju Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103775

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.1.2024.PH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na żłobek w Krajowicach”.
2.
Opis ogólny:
Zadanie obejmuje przebudowę pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na żłobek publiczny dla 20 dzieci. Żłobek będzie mieścił się na parterze szkoły i będzie miał wejście z zewnątrz od strony płn-zachodniej budynku szkoły. W ramach przebudowy pomieszczeń zaprojektowano: salę zajęć, łazienkę, pomieszczenie obsługi żłobka, szatnię oraz węzeł kuchenny ze zmywalnią. Żłobek będzie zaopatrywany w żywność z zewnątrz metodą cateringu.
Zaprojektowano również łazienkę dla osób niepełnosprawnych oraz dźwig dla osób niepełnosprawnych połączony z komunikacją ogólną szkoły.
W ramach zagospodarowania terenu zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny do lokalu żłobka, miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej, strefę Kiss and Ride dla rodziców odwożących dzieci do żłobka oraz plac zabaw o nawierzchni naturalnej żwirowej, ogrodzony z furtką.
Przebudowie poddano również schody zewnętrzne wejściowe do lokalu żłobka, tak by spełniały obecne parametry techniczne. Przebudowano także zjazd z poszerzeniem końcowego odcinka drogi dojazdowej wewnętrznej gminnej oraz bramę ogrodzeniową z fragmentem ogrodzenia.
3.
Opis szczegółowy:
I. Branża budowlana
- Roboty rozbiórkowe -1 kpl
- Roboty murowe - uzupełnienie ścian 2,19 m3, ułożenie nadproży stalowych i prefabrykowanych
ceramiczno-betonowych 17,84m
Strona 2 z 13
- Stolarka okienna - okna PCW 1,60m2, aluminiowa 3,52m2, podokienniki z aglomarmuru 10,16m
- Stolarka drzwiowa - aluminiowa 20,49m2, płytowa z ościeżnicą regulowaną 6,24m2, ścianki z
laminatu HPL 5,94m2
- Tynki i okładziny wewnętrzne - tynki 25,0m2, gładzie 425,38m2, płytki 76,96m2, ścianki działowe z
płyt g-k 44,11m2, uchwyty dla niepełnosprawnych 1kpl
- sufit podwieszany – 6,40 m2
- Podkłady i posadzki - wylewki cementowe 124,80m2, warstwy z zaprawy samopoziomującej
124,80m2, wykładziny PCW 120,90m2, płytki gres 3,90m3
- Malowanie – 425,38m2
- Elewacja – uzupełnienie docieplenia 4,82m2, tynk silikonowy 31,17m2, tynk mozaikowy 12,15m2
- Schody zewnętrzne – schody żelbetowe 12,95m2, okładzina z płytek granitowych 19,06m2, balustrada ze stali nierdzewnej 10,72m, wycieraczka 1szt
- Platforma dźwigowa – płyta fundamentowa na podbudowie żwirowo-tłuczniowej 3,24 m2, podnośnik przyschodowy 1kpl
- Zjazd – pospółka gr. 30cm 83,48m2, tłuczeń 20cm 83,48m2, nawierzchnia asfaltowa 173,24m2
- Ciąg pieszo-jezdny – pospółka gr.30cm 142,0m2, tłuczeń gr.20cm 142,0m2, kostka gr.8cm Holland 142,0m2
- Chodnik - pospółka gr.15cm 33,57m2, kliniec gr.10cm 33,57m2, kostka gr.6cm Holland 33,57m2
- Miejsca postojowe - pospółka gr.30cm 80,50m2, tłuczeń gr.20cm 80,50m2, kostka gr.8cm Holland 80,50m2, oznakowania poziome i pionowe 1kpl
- Brama – brama ogrodzeniowa 5,0x1,335m 1kpl, przęsła ogrodzeniowe 7,0mb
- Plac zabaw – obrzeża i palisady 56,84m, nawierzchnia żwirowa gr.30cm 160,30m2, urządzenia zabawowe 1kpl, elementy małej architektury 5szt
- Ogrodzenie – ogrodzenie panelowe wys.100cm (słupki 29szt, panele 25szt, furtka 1szt)
- Zieleńce, nasadzenia – obrzeża 11,15m, nawierzchnia żwirowa gr.10cm 12,62m2, krzewy ozdobne 8szt, trawy ozdobne 6szt, trawnik 54,15m2
II. Branża elektryczna
- Instalacja elektryczna i informatyczna pomieszczeń żłobka – 1 kpl
III. Branża sanitarna
- Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji – 1 kpl
- kanalizacja sanitarna – 1 kpl
- centralne ogrzewanie – 1 kpl
4.
Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót (wyłącznie poglądowo), stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
5.
Równoważność:
a)
Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, norm, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b)
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z
wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c)
Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d)
Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, normy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e)
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, norm to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
6.
Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie przedstawione lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
7.
Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem określonym w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SWZ);
8.
Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
9.
Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej Dąbrówka 115

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852152040

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.