Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183509/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00199583/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe6d513-3e78-4ecc-b603-785f878d4973
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2790347,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odtworzeniu nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z przywróceniem właściwego stanu technicznego nabrzeża betonowego rzeki Prosny wzdłuż posesji przy ul. Wał Piastowski 3-3c w Kaliszu, w tym m.in:
1) w zakresie odcinka 1:
a) remont betonowych konstrukcji nabrzeża w technologii reprofilacji wraz
z zabezpieczeniem powierzchni betonu powłoką ochronną i uzupełnieniem szczelin dylatacyjnych,
b) remont elementów stalowych nabrzeża poprzez oczyszczenie oraz wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego systemem powłok malarskich,
c) uzupełnienie braków płytowania korony nabrzeża,
2) w zakresie odcinka 2 i 3:
a) odtworzenie konstrukcji oporowej nabrzeża w formie ściany oporowej poprzez wymianę zużytych części; elementy betonowe odtwarzanego nabrzeża (w formie oczepu) w technologii betonu monolitycznego z zastosowaniem betonu hydrotechnicznego o zwiększonej wodoszczelności i mrozoodporności; stabilizacja odtwarzanego nabrzeża z zastosowaniem pogrążanych profili stalowych (grodzic) zabezpieczonych powłokami antykorozyjnymi,
b) odtworzenie drenażu liniowego konstrukcji oporowej nabrzeża od strony naziomu,
c) odtworzenie balustrady stalowej w obrębie korony budowli, wraz z utwardzeniem terenu wzdłuż obiektu (tylko odcinek 2),
d) uzupełnienie narzutu kamiennego dna nabrzeża wzdłuż obiektu,
3) w zakresie odcinka 4:
a) odtworzenie ubezpieczenia skarpy nabrzeża poprzez wymianę zużytych umocnień; odtworzenie ubezpieczenia skarpy z zastosowaniem gabionów tj. koszy z siatki stalowej wypełnionych kamieniem hydrotechnicznym,
4) w zakresie slipu głównego i pomocniczego:
a) odtworzenie konstrukcji najazdowej slipu poprzez wymianę zużytych części; elementy betonowe odtwarzanego slipu w technologii betonu monolitycznego
z zastosowaniem betonu hydrotechnicznego o zwiększonej wodoszczelności
i mrozoodporności; stabilizacja odtwarzanego slipu z zastosowaniem pogrążanych profili stalowych (grodzic).
UWAGA !!!
1. W przypadku konieczności Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę właściciela i wystąpić z wnioskiem o uzyskanie stosownego pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów. Wycinką należy objąć wyłącznie drzewa i krzewy będące w kolizji z planowanymi pracami w zależności od technologii prac przyjętej przez Wykonawcę. Wycinkę drzew i krzewów należy ograniczyć do niezbędnego minimum, a jej zakres uzgodnić z właścicielem i Zamawiającym w zależności od przyjętej technologii prac. Wszelkie koszty związane z wycinką ponosi Wykonawca.
2. W przypadku wycinki drzew należy z Zamawiającym ustalić sposób zagospodarowania pozyskanego drewna.
3. Wszelkie prace związane z wykopami, należy wykonać bez uszkodzenia istniejącego drzewostanu; wszelkie prace ziemne w zasięgu systemu korzeniowego drzew i krzewów powinny być wykonywane ręcznie przynajmniej do głębokości 1,0 – 1,5 m licząc od powierzchni gruntu tj. w strefie, gdzie zlokalizowana jest główna masa systemu korzeniowego drzewa. W trakcie prac ziemnych w obrębie systemu korzeniowego drzew należy chronić przed wszelkimi uszkodzeniami korzenie grubsze niż 2 cm.
4. Nie należy składować materiałów budowlanych w tym ziemi i innych materiałów sypkich pod koronami istniejących drzew.
5. W gestii Wykonawcy jest poinformowanie wszystkich użytkowników wód płynących o planowanej inwestycji i związanej z nią niskim poziomie wód.
6. Zamawiający zawarł umowę użytkowania gruntów pokrytych wodami stanowiących własność Skarbu Państwa z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie i ponosi z tego tytułu opłaty. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do:
a) przestrzegania wszelkich przepisów administracyjnych, budowlanych, sanitarnych i innych związanych z prowadzonymi robotami,
b) uzgodnienia z Zarządem Zlewni Wód Polskich w Kaliszu wszelkich zmian
w zakresie rozwiązań projektowych dotyczących robót w obrębie cieku,
c) poinformowania Nadzoru Wodnego Wód Polskich w Kaliszu o rozpoczęciu
i zakończeniu prac, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem i najpóźniej 7 dni po zakończeniu robót,
d) utrzymania w należytym stanie technicznym urządzeń/infrastruktury zlokalizowanych na gruntach stanowiących własność Skarbu Państwa,
e) usunięcia ludzi i sprzętu z terenu inwestycji po uprzednim zabezpieczeniu wykonywanych prac, w przypadku wezbrań powodziowych i wystąpienia wody
z brzegu,
f) zabezpieczenia koryta rzeki w czasie realizacji prac w taki sposób, aby nie przedostawały się zanieczyszczenia, w przypadku przedostania się do koryta rzeki zanieczyszczeń do natychmiastowego oczyszczenia koryta rzeki,
g) przestrzegania zapisów art. 77 i 78 Prawa Wodnego,
h) prowadzenia robót w sposób niepowodujący ujemnego oddziaływania na swobodny przepływ wód cieku,
i) w przypadku uszkodzenia dna lub skarp cieku, naprawienia szkód w pilnym trybie na swój koszt,
j) zapewnienia i udostępnienia dojazdu pracownikom Wód Polskich do koryta rzeki, w celu realizacji zadań statutowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45248400-1 - Roboty budowlane w zakresie przystani
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2388660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4735500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2388660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Rąpel Szart
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2388660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz zakup subskrypcji na wsparcie techniczne
- Montaż instalacji domofonowej w budynkach mieszkalnych w podziale na dwie części.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4586P w miejscowości Zbiersk Cukrownia
- Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu
- Wydanie monografii naukowych
- Wykonanie remontu dwóch lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Remont dróg polegający na likwidacji spękań podłużnych, poprzecznych oraz siatkowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.