Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu nad Audytorium nr 1 i Audytorium nr 2 wraz z łącznikiem w Budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu nad Audytorium nr 1 i Audytorium nr 2 wraz z łącznikiem w Budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3488e6ce-0369-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/203/009/R/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 21323103,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299891,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu nad Audytorium nr 1 i Audytorium nr 2 wraz z
łącznikiem, w Budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki
Gdańskiej.
2. Zakres prac obejmujących wykonanie remontu dachu:
1/ usunięcie istniejącego pokrycia dachu – 2 x papa,
2/ demontaż urządzeń na dachu
3/ rozebranie elementów zbędnych – starych instalacji
4/ demontaż wszystkich obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
5/ rozebranie podłoża betonowego na części dachu i poprawienie wykonanych spadków
6/ uzupełnienie podłoża betonowego na części dachu – z wykonanie spadków
7/ zbrojenie podłoża siatką stalową Fi 1,2 mm, oczka 10x10 cm
8/ zagruntowanie podłoża środkiem do gruntowania typu Siplast Primer Szybki Grunt SBS
9/ montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej
10/ montaż klinów styropianowych 10x10 cm na styku powierzchni poziomych dachu z pionowymi
(kominy, ścianki kolankowe itp.)
11/ wykonanie nowego pokrycia dachu z 1-warstwy papy wentylacyjnej z zagruntowaniem
powierzchni, z kominkami wentylacyjnymi (1 kominek na 40-60 m2 pokrycia) i 2- warstw papy
termozgrzewalnej – papa podkładowa gr. 4,0 mm typu G200S4 i nawierzchniowa gr. 5,2 mm
typu PYE PV250 S52H z wyprofilowaniem spadków za kominami (uniknięcie zastoin wody na
powierzchni dachu) przy pomocy kształtek styropianowych
12/ wywinięcie warstwy papy nawierzchniowej na boki kominów na wys. 20 cm
13/ ułożenie warstwy papy nawierzchniowej na powierzchni ścianki ogniomuru – bok i góra przed
montażem obróbki blacharskiej ogniomuru,
14/ wyprofilowanie powierzchni dachu w okolicach centrali wentylacyjnej przy pomocy kształtek
styropianowych spadkowych (gr. 0-20 cm) mocowanych na klej w celu wyeliminowania zastoin
wody na powierzchni dachu
15/ uszczelnienie wszystkich przepustów przez dach, kominków wentylacyjnych
16/ zamontowanie w bocznych otworach kominów kratek zabezpieczających z PCV
17/ usunięcie luźnych tynków – boki kominów i ścianek
18/ uzupełnienie tynków na kominach – boki kominów i ścianek
19/ zagruntowanie, wklejenie siatki z włókna szklanego na klej elastyczny mrozoodporny i
dwukrotne szpachlowanie powierzchni klejem – boki kominów
20/ malowanie dwukrotne z gruntowaniem powierzchni boków kominów, ogniomuru, cokołów pod
urządzenia farbą elewacyjną – kolor do uzgodnienia a Zamawiającym
21/ naprawa czapek kominowych betonowych poprzez zagruntowanie, wklejenie siatki z włókna
szklanego na klej elastyczny mrozoodporny i dwukrotne szpachlowanie powierzchni klejem
22/ montaż obróbek blacharskich czapek kominowych z blachy powlekanej – kolor do uzgodnienia
z Zamawiającym
23/ malowanie wszystkich elementów stalowych dwukrotnie farbą chlorokauczukową z
oczyszczeniem powierzchni
24/ wymiana rur wywiewnych kanalizacyjnych Fi 110
25/ uzupełnienie ubytków izolacji przewodów wentylacyjnych
26/ uporządkowanie istniejących przewodów elektrycznych na powierzchni dachu w uzgodnieniu z
Działem Eksploatacji PG – zamocowanie, zamontowanie rurek osłonowych
27/ demontaż istniejącej instalacji odgromowej w zakresie prowadzonych robót w elementach
zgodnie z postępem prac budowlanych z zachowaniem prowizorycznej ochrony odgromowej
(obiekt czynny).
28/ zmodernizowanie instalacji odgromowej w nawiązaniu do istniejących przewodów
odprowadzających z uwzględnieniem nowej nawierzchni dachu oraz zapisów obecnie
obowiązujących norm. Plan zmodernizowanej instalacji odgromowej przed zabudowaniem
należy uzgodnić z Działem Eksploatacji PG
29/ modernizacja (w trybie „zaprojektuj i wybuduj”) instalacji odgromowej wraz z
pomiarami powykonawczymi i uporządkowaniem instalacji elektrycznej
30/ Wykonanie powykonawczych pomiarów instalacji odgromowej w zakresie prowadzonych
robót
31/ wykonanie przeglądu kominiarskiego wszystkich przewodów instalacji wentylacji grawitacyjnej,
opracowanie opinii kominiarskiej
32/ wykonanie dokumentacji powykonawczej w 4- egzemplarzach zgodnie z warunkami UMOWY
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie jest zamówieniem
udzielanym w częściach, jako odrębna część zamówienia ujętego w planie zamówień publicznych
na roboty budowlane. Zakres i wielkość zamówienia daje możliwość udziału MŚP w rynku
zamówień publicznych.
4. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kody CPV według Wspólnego Słownika zamówień:
kod główny: 45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45312310-3 - Ochrona odgromowa
5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się:
1/ Projekt Techniczny – Załącznik I do SWZ
3/ STWiORB – Branża Budowlana - Załącznik II do SWZ
Uwaga !!!
Do specyfikacji załączono przedmiar – załącznik III do SWZ. Przedmiar pełni rolę
wyłącznie pomocniczo – informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali
zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji
przedmiotu zamówienia, nie może służyć wprost do obliczenia ceny ofertowej.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów
związanych z wykonywaniem przez niego wszystkich czynności i obowiązków
wynikających z dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa, a także z
warunków prowadzenia robót.
Uwaga!!!
Budynek w czasie prowadzonych robót budowlanych będzie przez cały czas użytkowany.
Wykonawca zapewni dostęp do budynku, dla osób niepełnosprawnych, przez istniejący
podjazd przy wejściu głównym do budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





