Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00185035/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SAKACH”
- II przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLESZCZELE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczele
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-250
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 681 80 04
1.5.8.) Numer faksu: 85 681 80 04 wew. 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kleszczele@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kleszczele.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SAKACH”- II przetarg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786ba2a1-0efc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Saki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171136/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.2.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sakach” – II przetarg.
1. Zakres robót ujętych w dokumentacji technicznej:
- wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- remont podłóg i ścian,
- wymiana istniejącej instalacji elektrycznej z montażem grzejników oraz paneli fotowoltaicznych,
- wydzielenie łazienki i aneksu kuchennego wraz z wykonaniem instalacji wodno – kanalizacyjnej,
- montaż kominka grzewczego,
- ułożenie kostki polbruk przed budynkiem.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA! Roboty związane z wymianą ogrodzenia siatkowego i panelowego opisane w dokumentacji technicznej nie są przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca po zrealizowaniu zamówienia zobowiązany jest wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz z inwentaryzacją istniejącego przyłącza wodociągowego,
3. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 9 i nr 10 do SWZ są materiałem pomocniczym. Wykonawca w ramach proponowanej ceny winien przewidzieć wszystkie roboty i elementy związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia. Roboty związane z wymianą ogrodzenia siatkowego i panelowego nie są przedmiotem zamówienia i należy pominąć pozycje od 141 do 154 Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
4. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji, za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację, jest odpowiedzialny Wykonawca.
5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od momentu dokonania odbioru końcowego robót,
6. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń i produktów użyte w dokumentacji przetargowej, mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. Jeżeli w SWZ, przedmiarach lub dokumentacji przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
7. Podstawą wykonania i wyceny robót jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (z pominięciem części dotyczącej ogrodzeń siatkowych i panelowych), a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Przedmiary robót (z pominięciem części dotyczącej ogrodzeń siatkowych i panelowych) są poglądowe.
8. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru i projektanta, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
9. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały winny być zgodne z dokumentacją techniczną oraz innymi obowiązującymi przepisami.
10. Dane określone w dokumentacji technicznej należy uważać za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji i za wiedzą projektanta.
11. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość wykonanych robót to takie materiały należy niezwłocznie zastąpić innymi, a roboty wykonać na koszt Wykonawcy.
12. Wszystkie materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny posiadać certyfikat lub aprobatę techniczną.
13. Przy wykonywaniu robót należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji.
14. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji ITB, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w załączonej dokumentacji a obowiązujących, Wykonawca ma również obowiązek stosowania się do ich treści i postanowień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793101,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKBUD Wiesław Kiślik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441095067
7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 72D/11
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.